Grup Hikayeler kategorisi, zevkten öldük hikayesini oku.

zevkten öldük

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam ben 16 yaşındayım. çok güzel yada çok çirkin bir kız değilim . lise 2 ye gidiyorum.1 hafta önce sınıftakilerle piknik yapmaya gittik 24 kişilik sınftan 15 kişi falan katılmıştı.cok yakın oldugum 5 arkadaşım var . bunlar selin sema rukiye arda berk bide ben ceren . yemeklerimizi yedik ve beşimiz dag keşfe çıktık erkekler önden yürüyordu ve fısır bişiler konuşuyolrıdı olmaz falan diolarda .yanlarına gidip ne olmazmış dedim gülerek arda o anda berk sizi sikmek istiyo dedi oanda şok geldi kaldım.sonra saçma saçma konuşmayın falan dedim kızlar arkada çiçek topluolardı berkte ben öle bişe demedim uyduruo falan dedi neyse yürümeye devam ettik tabi ben çok tedirgindim yürürken bir yanım omaz bir yanımda istiyordusonra berk yanıma geldi biraz konuşabilirmiyiz dedi tabi dedim en ykn arkadaşım sonucta ceren ben seni seviyorum dedi bitek arda biliyo oyuzden öle dedi yanlış anlamdın dedmi falan dedi bende hyr falan dedim elimi tuttu kulağıma eğilim seni seviyorum güven dedi bende nefesiyle azdım İsim : Ceren
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

3 birden siktiler

ben 19 yaşındayım adım alev antalylıyım size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum yaklaşık 1 ay önce antalyada barlar sokağında yürüyordum tektim ve saat geceinn 12 siydi yanıma 3 tane erkek geldi ve tanışmak istediklerini söledilerr bende tmm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasim sikti beni

selam arkadaslarben bu sıteyı okuyuncabana garıp seyler olmaya basladı bırgun arkadasım benı eve cagırdıbende gıttım amam aklımda kendımı sıkterecek gelmıyordu ıkımız erkek erkekge sıkısen pordo fılmıne bakıyortuk baktım bızım arkadas cıkarmış yaragı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rasim jale`nin başından tuttu

Annemin yatmaya gitmesi uzun sürmedi. O zaman 68 yaşındaydı ve genelde erken yatardı. O uyur uyumaz eğlence başladı. Sigaralar yakıldı, şaraplar açıldı. Jale, 1:70 boyu, uzun sarı saçları ve 90-60-90 ölçüleriyle tam bir seksi yaratıktı. O kadar güzel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankaradan sex hikayeleri

Üniversite öğrencisiydim ve Ankarada yalnız başıma yaşıyorum. Size anlatacağım olayı bu dönemde başımdan geçti. Yan komşum olan gamze hanımla sık, sık otobüste karşılaşıyorduk. Bana bir şey sordu ve tanıştık. 28 yaşlarında esmer uzun saçlı balık etli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

her erkek yerimde olmak isterdi..

Ben düşüncelerimden dolayı bakir birisiydim evlilik öncesi ilişki karşıtıydım taki aklımı başımdan alan o kızla karşılaşana kadar. Esra.. onunla tanıştıktan sonra tüm fikirlerim değişti ve çok garipti herşey.. birgün benim evimdeyken sevişmeye başlad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 vajina 1 yarrakkk

Hayatımın en manyak ve unutulmaz gününü 2 gün önce yaşadım, bunu paylaşmak benim için ayrı bir zevk. Bugün yazıyorum çünkü anca kendime gelebildim.Çalıştığım iş yerinde mesaiye 3 bayan arkadaşımla birlikte kalmıştık. 3 üde bir birinden çıtır ve güzel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

her yerimi siktirdim

Ben Derya ve Zeynep-3 (Kızlık gitti....) Merhabalar ben sadullah, daha önce yaşadıklarımı yazmıştım. kız arkadaşımla arkadan ilişkim ve teyzesiyle yaptuğımız grup sex... Kız arkadaşım derya ile ilişkimiz düzenli gidiyor onu çok sevdi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hülya`nın evinde

BEN ENGİN BU OLAY GERÇEK TAMAMIYLA BUNDAN 3 AY ÜNCEYDİ BİR GÜNELEKTRİKLER GİTMİŞTİ MECBURİ MERDİVENLERLE AŞAĞIYA İNİYORDUM 1.KATA GELDİĞİMDEHÜLYA VE TEYZESİ KIZI VARDI EVLERİ BİZİM BİNADAYDI BENİ ÇAĞIRDI YANINABİŞEYMİOLDU DEDİM ODA GELDE KAPIYI AÇ AÇ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ben Berkan Ve Annesi

SLM ben bu olayı gecen yaz yasadım. berkan hep kızlarla konusan ahbab olan birisı ve hic erkek arkadası olmayan bırısı aynı sınıftaydık .. bazen dayak yıyınce benden yardım işterdı ve cok salak bırıdır .. annesi ve babası ayrıdılar neyse .. biz kaldı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben elıf mert fıgen seks hikayeleri

slm hikaye okurlar benim adım dede (20)bu yazacagım hikaye tamamen gerçektir sadece yerimiz ve isimlerimiz gerçek değildir gaziantep te mesek yüksek okulunda okuyorum birgün ben elif (18)mert(18) figen(20) ormana piknige gittik arba kiralamıştık güze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.