Eşli Hikayeler kategorisi, zehra hikayesini oku.

zehra

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba adım kaan size 2 ay önce başımdan geçen olayı anlatacağım benim mesleğim tesisatcılık evliyim olay yaklaşık 2 ay önce ailecek görüştüğümüz arkadaşlarımız zehra ve ahmetin bize oturmaya gelmeleriyle başlamıştı zehra ve ahmet 2 yıl önce evlenmişlerdi görünürde çok güzel evlilikleri vardı evlenmeden öncede 4 sene falan çıktılar neyse akşam bize geldiler oturduk söhbet ettik konu benim mesleğime gelmişti zehra bana bizim evde su kaçağı ver bakmazmısın bi türlü yaptıramadık dedi bende neden olmasın yaparım yarın bi usta yolayım baksınlar dedim zehra yok usta yollama kendin gel başka ustalar evi mahvediyolar kendin gelirsen iii olur dedi hem yarın ahmet işe gitmeyecek beraber yaparsınız dedi bende tamam dedim ahmetin konfeksiyon dükkanı var durumlarıda fena deyil istediği zaman gidiyor işe neyse sabah oldu dükkana gittim işlerimi hallettikten sonra takımları alıp zehragile gitmek için yola koyuldum zehrağil bizim evin 200 mt ilerisinde oturuyorlar neyse eve geldim zili çaldım kapıyı zehra açtı zehra üzerinde erkek gömleği uzun altında hiç bişey yoktu ben o halde görünce zehrayı hemen kafamı yere eğdim heralde erken geldim uyuyosunuz heralde dedim yok uyumuyorum gel rahatsız olma deyin ce biraz tedirgin oldum ama yinede arkadaşlığımızın verdiği samimiyettendir diye içeri girdim ama o güne kadar zehrayı hiç öyle görmemiştim zehra 1,80 boyunda abartmıyorum nerdeyse 906090 ebatlarında sarışın bi bayandır neyse içeri girdikten sonra ahmet nerde diye sordum oda o daha kalkmadı birazdan kalkar gel bende kahvaltı yapıyordum beraber yapalım dedi bende ben yaptım sen şu kaçağın yerini gösterde ben yapmaya başlayım bu gün işlerin yoğun dedim ama dinlemedi illa bari bi çay iç diyerek mutfağa çağırdı ve mutfağa geçtik bana bi çay doldurdu ama ben zehranın o halini gördükten sonra gözümü ondan alamıyordum bu arada zeharaya git üzerini giysene çıplak geziyosun ortalarda dedim oda aman sen yabancımısın kaan bişey olmaz ev hali işte dedi ben de ahmet bişey der şimdi sen yinede giy üstünü dedim yok ahmet karışmaz sen merak etme dedi şaşkınlığım giderek arttı ben olsam kesinlikle izin vermem eşime dedim zehra gülerek sen taş fırın erkeğisin eşin bana herşeyi anlatır dedi bizimki senin gibi deyil pek karışamaz beni kendi halime bırakır neyse çayları içerken havadan sudan konuşmaya başladık konu evliliğe geldi bana nasıl mutlumusun evliliğinde diye sordu bende mutlum tabi biz birbirimizi seviyoruz herşey mükemmel gidiyor dedim ben öyle dedikten sonra zehranın suratı asıldı hayırdır ne oldu dedim keşke bizim evliliğimizde sisinki gibi olsa dedi niye ne güzel evliğiniz var gördüğüm kadarıyla hem sizde severek evlendiniz evliliğinizin neyi hosuna gitmiyor dedim zehra dışardan öyle gözüküyor içimiz öyle deyil dedi bende zehra eğer çoközel deyilse bana anlata bilirsin yardımcı olmaya çalışırım dedim gerekirse ahmetlede konuşurum senin bu halin çok üzdü beni dedim zehrada bak kaan biz sizle çoksamimi dostlarız senden bişey saklıyacak deyilim biz 2 yıldır evliyiz ahmetle daha hiç cinsel ilişkiye girmedik dedi birden şok oldum nasıl olur zehra 2 sene bu hiçmi bişey olmadı dedim oda olmadı peki sorun ney diye sorunca anlatmaya başladı biz evlenmeden önce 4 yıl çıktık aramızda bişey geçmedisadece yüzeysel sevişmeler işte anlarsınya evlendikten sonra ilk gecemizde hem çok yorulduk hemde biraz içkiyi fazla kaçırdığımızdan o gün bişey olmadı ama daha sonraki günler de bişey olmadı ve bu güne geldik peki sorun ney konuşmuyomusunuz dedim bi müttet benden kaçtı sonara oturduk konuştuk ahmet gaymiş yani kadınlardan hoşlanmıyormuş duyduklarıma inanmıyordum zehra bi yanlışın olmasın dedim ama gerçekten öyleymiş eee ne olacakmış o zaman bi fikriniz varmı hiç konuşmuyonuzmu dedim oda ahmet ben senden ayrılmak istemiyorum biz birisini bulalım hem seni hemde beni becersin diyor dedi şaşkınlığım giderek arttı ne diyeceğimi bilemedim eee buldunuzmu dedim bulduk deyince kim diye sordum oda sensin dedi ney benmi olmaz kesinlikle olmaz dedim olmalısın yoksa yuvamız dağılıp gidecekk hem başkasına güvenemem burası ufak yer hemen duyulur dedi ondan sonra ayağa kalktı hem sen beni beğenmiyormusun dedi ve düğmelerini açtı mükemmel bi hatundu onu o halde görünce ne diyeceğimi bilemedim ve benim oğlanın hareketlendiği hissettim sana daha hiç bozulmamış amcık verecem nasıl kabul etmezsin deyince ben artık ne olursa olsun tamam dedim dedim ama aklıma ahmet geldi ben dedim ahmeti sikemem o erkek dedim ama sana olur dedim oda sen beni becerde onu sonra düşünürüz dedi ve elimden tutup yatak odasına götürüyodu ben ahmet odada deyilmi dedim yok o gitti ben sana yalan söyledim dedi yatak odasına girdik zehra yıllardır bu anı bekliyorum diyerek üzerimdeki elbiseleri yırtarcasına çıkartmaya başladı ben de onun gölegini çıkarttım benim üstümde pantolon kaldı zehrayı yatağa attım ve her yerini yalamaya başladımyukardan aşağı doğru bacaklarını araladım ve amını yalamaya başladım zehra deliler gibi inlemeye başladı zehra daha bakireydi düşündükçe çıldırıyordum birden zehra üstüme çıktı ve benim pantolonumu sıyıtdı ve uzun ve kalın yarrağımı görünce gözleri faltaşı gibi açıldı ben bununasıl alacam ben daha kızım dedi bende eşimde öyle demişti ama şimdi arkadan bile alıyor sen merak etme ben hallederim dedimzehra ağsına aldı başladı yalamaya deli gibi emiyordu sanki ilk defa yapmıyor gibiydi nerden öğrendin dedim oda ahmetinki acaba kalkarmı diye çok uğraştım ordan dedi ve yalamaya devam etti ben artık dayanamayacam geliyorum dedim ve ağzına patladım amam bişey olmamış gibi devam ediyordu yalamaya ve biraz sonra banyoya gitti ve ağsını yıkadı geldi ve hemen altıma aldım ve yarrağımı anına dayadım nolur yavaş ilk olcak senin çok büyük yavaş yavaş yap dedi bende tekrar ağsına verdim ıslasın diye biraz yaladıktan sonra tekrar dayadım amına ve yavaş yavaş girmeye başladım birden dur dedi ne oldu dedim çep tel aldı ve ahmeti aradı aşkım müsaitmisin dedi oda evet müsaitim deyincebak iki senedir sikemediğin karını nasıl sikiyorlar tel kapatmada dinle ibne kocam dedi ve tel kapatmadan yatağın kenarıa koydıu hadi kaan devam et dedi ben biraz daha yüklenmeye başladım zehra inim inim inliyodu ahmette tel dinliyodu ve bu arada ben yarrağımın yarısını soktum kan gelmeye başladı o kadar sıcaktıki amı yarrağım yanıyodu biraz bekledim ve ileri geri hareket ttirmeye başladım artık alışmaya başlamıştı zehra hızlan dedi o hepsi girdi zannetti birden hepsini kökleyince öyle bi bağırdıki komsular kesin duymuştur tel ahmet zehra iyimisin diye bağırıyordu zehra orospu yetişkini sikemezsen böyle siker diyordu ben iyice bu olaylardan tahrik olmuştum pompalamaya devam ettim acı artık zevke dönüşmeye başladı zehra altımda şekilden şekile giriyoduamı okadar dardıki inanılmaz zevk alıyodum zehra geliyorum diye bağırdı aynı anda boşaldık ben içine boşalmadım korunması yok diye etraf her taraf kan olmuştu banyoya gittik ve geldiğimizde ahmet halen tel daydıbirer sıgara içtik zehra ahmete artık kaanın kadını oldum diyordu biz zehrayla o gün akşama kadar beraber olduk sadece arkadan vermedi bu gün olmaz dedi size daha sonra zehra ahmet ve karımla yaşadıklarımı anlatacağım
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

market

Yaklaşık 5 ay önce başımdan geçen bi olayı paylaşmak istiyorum sizinle.ben markette yönetici olarak çalışıyorum.markete gelen sürekli bi müşterimiz vardı ismi mert bey(ismi gerçek deil)şık görünümlü bir insandı markette yaşadığı problemi aktarmak içi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı becermek istiyen birinin fantazisi...

Bu hikaye karımın çıplak resimlerini gösterdiğim ve karımı sikmek isteyen adamın fantazisidir..............................................Bir temmuz ayında iş için İstanbul a geliyorum yağmurlu bir günde esenler tarafındayım işimi bitirdim artık ken... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harika kocası vardı

slm can sıkıntıs fazlaydı o gün bende ve biri eklemiş slm dedi bayn olduğunu söyledi bende camı açtım yarım yüzümü gözükmeyecek şekilde.tam acsana dedi sende bu kadar ac tam acarım dedim o da yarm açtı evt baktım. bir hatun ve tam actım oda actı hayr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masorle karim

MASÖRLE KARIM Tatil köyünde ikinci günümüzdü,karımla ben dinleneceğimize daha çok yorulmuştuk.Öğle saatleri çok sıcak olduğundan dinlenmek için havuz kenarında uzanırken masaj salonu tabelası ilgimi çekti,karıma teklif ettiğimde yaşayacaklarımız aklı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şeftalimin kılları

img63.yukle.tc/images/24kaqwc7.jpg” imageanchor=”1″ style=”clear: left; float: left; margin-bottom: 1em; margin-right: 1em;”>Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.Ben 16 yaşında ailemin tek kızıyım, tek genç olduğum için babam ve annem b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yılbaşında özel eğlence

Selam bütün hikaye severlere bende başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak istiyorum umarım bu yazım yayınlanır. Ben Murat 24 yaşındayım evleneli 5 ay olmuştu askerden sonra memleketimde bir iş bulamadığım için Kocaeli’nde çalışmaya başlamışt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deliler gibiydi durmak bilmiyordu,

Merhabalar. ben turusan. üsküdarda suculuk yapıyorum. asırı sekese düskünlügüm var bunun farkında olan bir kaç müşterimde car tabi.. kasımın basları idi. normal olarak servise cıktım... öglene dogru bir adrese siparis geldi.. tabi bende aracımı o ist... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Baldız Ebru ile Banyoda Sex hikayem

Merhaba Arkadaşlar ben Yusuf Yalovadan Size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir.Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam olanlar oluyor ve menilerim dökülmeye başlıyor.Bazı nedenlerden dolayı abimlerde kalmam gerektiğini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

faztazim gerçek oldu

herkeze slm önce biraz kendimden bahsediyim 19 yaşındaym 1-67 boyunda 50-55 kilo arası ela gözlü sempatik çevremce yakışıklı bulunan biriyim bncede öle nese sevgili yarisalim.com okuyucuları bu sitede genelde dul komşu ve evli çift hikayeleri daha ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem annesini hemde kızını ssiktim

Slm ben istanbuldan akın üsküdar lisesinde oku yorum lise son sınıftı öss ye hazırlandığımdan kızlarla konuşacak vakit yoktu birgün bir kız arkadaş dedidiki kızın sana çıkma teklifi ediyor.ben de kabul edip etmeme konusunda kararsız kaldım ve içimdek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.