Liseli Kız Hikayeleri kategorisi, yiğenimin arkadaşı hikayesini oku.

yiğenimin arkadaşı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm benim olayım birazcık tesadüf 24 yaşındayım 1.80 boy 77 kilo esmer vede yakışıklıyım benim kız yiğenim var ve lisede okuyor arada bir onu okula arabayla götürürdüm ve oradaki arkadaşları beni görürdü yiğenimin adı serap bir arkadaşı kankisi oluyormuş serabın benden hoşlanmış ve seraba bana ayarlarmısın demiş serapda bana geldi dayı funda senden hoşlanmış ve seninle arkadaş olmak istiyor dedi bende tamam dedim ve tanıştık bir gün serapla funda evde ders çalışırken beni aradılar dayı eve gelirmisin funda burda seni bekliyor dedi bende eve gittim çok güzel bir kızdı funda onun yanında her yerim titriyordu dayanamıyordum neyse fundaylabiz içeride odada konuşacağız diye girdik odaya içeri girer girmez funda dudaklarıma yapıştı dur demeye fırsat vermedi ve sevişmeye başladık güzelcene soymaya başladım üstündekileri çıkarttım ama altında hiç birşey yoktu sanki hazır gelmişti kendini siktirmeye ve başladım o daracık yarrak yüzü görmemiş amcığı yalamaya ben dilimi değdirdikce fundanın her yerinin titrediğini gördüm daha önce kimseyle beraber olmamış dilimle boşaltdım ve sonra arkasına geçtim götünün deliğine dilimi sokuyordum çığlıklar ayyuka çıkmıştı ki kapı açıldı içeri yiğenim girdi ve bizi öylece yakalamıştı tabiki serabı dışarı yolladım ve bizi rahatsız etme dedim ve ben kara deliğe dilimi sokmaya devam ettim funda zevkden ortalığı ayağa kaldırdı artık sıra ona gelmişti ve ben soyundum funda benim yarrağı görünce dili tutuldu gözleri yerinden fırlıyacaktı sanki ama ben kızım bakireyim olmasamda ben bunu alamam dedi işi bana bırak sen hiç merak etme dedim banyoya gidip krem aldım ve fundanın kara deliğe sürdüm yarrağımın kafasınada güzelce yağladım fundayı domaltım ve amcık ve o muhteşem götü önümdeydi hangisini siksem diye teretdütde kaldım ama kızım demişti götünün deliğine dayadım yarrağımı biraz ittim kafası girdi az daha dayandım yarıya kadar girdim ama funda ortalığı yıkıyordu müthiş çığlıklar atıyordu acı ve zevkden boğazı yırtılacaktı sanki iki kere boşaldım götüne götü açılmıştı artık sonra konuştuk ve kendini bana verecekti hemen amcığı yalamaya başladım amının suyu yatağı ıslatmıştı nasıl sulanmıştı funda ve son darbeyi vurmaya hazırlandım yarrağımı amının dudaklarına dayadım ve kendeni sıkma dedim rahat ol canın azıcık yanacak ama sonrası müthiş olacak dedim ve yarrağımı amına soktum gidip gelmeye başladım fundanın sesi kısılmıştı bağırmakdan ve işimizi bitirdik yarrağım kan olmuştu fundanın amının suyu benim meni ve kan hepsi birbirine karıştı ve ondan sonra hep fundayla sikiştik şimdi ayrıyız funda istanbulda değil başka bir ile gitti ve şimdi bana fundanın yerini alacak bayan arkadaşlar lazım yaş din dil ırk fark etmez ilgilenen bayanlar için işte msn adresim ((( [email protected] ))) bekliyorum !...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

çömezlikten sikiciliğe

Slm.ben 18 yaşında liseyi bu sene bitiren biriyim.hikayemde anlatıcaklarım lise 1 de başlamıştı.ilk gün okula gittiğimde yanıma bi kız oturmustu.tanısmıstık fln.sonraları 3_4 hafta sonra bacaklarımız birbirine deymişti.bişey demiyodu.bende her ders d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yuh be

benm adım ail ahmet niyazi. bir gun yolda gidiyordum kız toplulugu bana dogru geliyordu tabi bende erkek oldugum için iç çektim kızlara bakarak kızlar anladı bunu ve bana dogru kosmaya basladılar bei aralarına aldılar ve birisini kaptm bi sagdan bi s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İyiki evlendin baba

ben hakan;size bundan iki yılönce yaşadığım o güzel anımı yazacağım.annem öldükten sonra babam yeniden evlendi.babam 55 evlendiği afetse 25 yaşında; kumral dolgun kalçarı iri göğüsleriyle aklımı başımdan alan müthiş bir seks abidesiydi.birkaç defa on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abla dediğim kızlardı.

|ben R. beni diğer hikayelerimden tanıyorsunuzdur. diclenin ailesi yine acil bir iş için şehir dışına çıkmaları gerekiyordu. ve bana durumu izah ederek onlarda kalmamı söylediler. ben de kabul ettim. ve onların evlerine giderek beklemeye başladım. di... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bilgeyle wc de

Slm ben hataydan musti bu hikaye bu yaz okulda sorumluluk sınavlarına girmek için gittiğimde okulun tuvaletinde meydana geldi.lise 2 yi bitiirdim ve lise 3 egeçtim .olayın kahramanıda yan sınıftan bilge o da benle beraber sorumluluk sınavına girmek i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun kızı sılayla

Bundan 1 ay önceydi. Komşumun kızını yolda gördüm o anda aklımı başımdan aldı ve benim ufaklık anıt gibi dikildi. Konuştuk hal hatır sordum ama benimki bir türlü inmek bilmiyordu sonra ayrıldık evimizde karşı karşıyadı kapıya yaklaştığında bana doğru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahh tubii

|Merhaba bemim adım ahmet ben lise 2 ye gidiom ve bizim sınıfın karşısında tuğba diye bir kız vardı ben duğbaya deli oluodum onu herzaman istiodum bir dün tuğbayı sınıfta dövüolardı bende gidip onu kurtardım ve tuğba bana teşekkür etti.Sonra beni evi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikmeye doyamadım

Adım berke size yaşadığım hayatımın en güzel seksini anlatıcam.Henüz 17 yaşındayım ve yaşadığım şehirde kızların ilgisini çok çekerim gerek giyim tarzımla gerek yakışıklılığımla ve ayrıca futbolcu olduğumdan kızlarla aram çok iyidir ayrıca rapciyimde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

herşey o gögüsleri görmemle başladı

|ben 15 yaşında bir gencim bizim liseye cillop gibi çok güzel bi kız geldi memeleri çok büyük vee güzeldi o bizim liseye geldiginden beri onu sikmeyi aklıma koymuştum dersimiz bedendi yeliz benden derslerinde çok dar giysiler giyiyordu ve ders bitmiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli kuzenimi il ben sikip deneyim kazandırdım

ben 18 yaşında bir erkeğim ben lise 2 ye gidiyorum halamın kızıda lise 2 ye gidiyo aynı okuldayız bnm halamın kızı acık giyinmeyi cok seviyo ve beni acayip dereceden tahrik ediyo bir gün son 2 dersimiz boştu başımızada bir öğretmen gelmeyince bizi sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.