Sex Hikayeleri kategorisi, yetmemişti hikayesini oku.

yetmemişti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bir gü n bi cafede biriyle tanı ş tı m gel zaman git zaman sevgili oldukbir gü n sevgilim tuna beni evine davet etti.bende kabul ettim.onlara gittim bana ne iç ersin diye sordu bende biş ey iç mem saol dedim aaaaaaaaa olmaz ki en iyisi ben sana biş eyler getireyimdedi bana viş ne votka getirmiş ti.iç ine bi haP atmı ş insan bö yle kolunu kaldı ramı yor.sonra zil ç aldı tunanı n arkadaş ı murat geldi.arkası n bir zil daha oda cem miş .beni soymaya baş ladı lar.murat beni kucağ ı na alı pyatak odası na gö tü rdü .tuna ile cemde o arada soyundu.elimi bile kaldı ramı yordum.bir daha zil ç almazmı kenan diye biri galdi elin bi poş et .aldı nmı diye sordular aldı m dedi kenan.herkese prezervatif verdi.tuna amı ma vazelin sü rdü .sonra ilacı n 20 dk etkisini bildikleri iç in bani bağ ladı lar.ben kendime gelmeye baş ladı m onlarda beni sikmeyecemin koca bir siki vardı amı ma doğ ru yö neltti ve bi hamlede soktu canı m ç ok yanmı ş tı aaaaaaaaaaaaaaaa diye bağ ı rdı m dahada hı zlandı .()murat altı ma geç ti oda gö tten sikti.cem amı mı iyice aç tı rmı ş tı tuna da yanı na geldi.ikisi birden soktular.daha sonra cem ağ zı mı aç mamı sö yle bende aç maDIM.POPOMA cemin aldı ğ ı elektrikli gibi bi sopayla bi ş aplak attı aç mak zorunda kaldı m bana yalattı .iç ime boş aldı .sonra yine cemin aldı ğ ı uzun bi sopa ç ı karrtı m ona bir dorba gibi biş ey astı lar. ondan ba uzanan bi boruyu amı ma soktular.ç ı ğ ı k attı m memeleerimi sı kmaya baş ladı lar.amı m iyce ayrı lmı ş tı sonra zevk hikayeleri ini ç ı karmaya baş ladı m beni ç ö zdü ler hepsi mutfaha gitti bende o sı rada eş yaları mı alı p kaç mak istedim murat beni gö rdü beni hemen tuttu.ç ok yorulmuş tum.galiba bana cem uyutucu iğ ne vurmuş tu nede olsa doktor. uyandı ğ ı mda keranedeydim hep kaç mak istedim fakat oladı sonra alı ş tı m.ş iimdi ç ok zevkli
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kızlığımı bozan okan..

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  O geceyi Okan`la sabaha kadar seviserek gecirdik.Sabah, ikimizdebulutlarin uzerinde uyandik.Aklim biraz karisikti.Icimden bir ses,neden buzamana kadar kendimi baglanip hoslanabilecegim bir erkegin kollarina... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftiz ilk defa üçüncü aldık

Selamlar Merhaba arkadaşlar öncelikle sizlere kendimizi tanıtayım.ben 28 karım 27 yaşında.karım sarısın 160 boy ve 60 kilo balık eti bir bayan.bundan 4-5 yıl kadar önce beni işten çıkarmışlardı.karım zaten çalışmıyordu.ben iş arıyordum fakat nafile y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ortaboy şekerli kokulu prezervatif!

Slm, ben Feride. 30 yaşında dul bir kadınım, istek dolu, ama birine bağlı kalamayan birisiyim. Akşam olunca ve tek kalınca başka ne istersin ki? Tabii ki Seks! Azmıştım ve kafam bi dünya olmuş, çıkıp biraz dolaşayımdedim. 10 dakika yürüdüm. Köşe başı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatlı üvey annem

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  ben Yalçın,18 yaşımdayım ve 2 yıl önce başlayan bir durumdan herşeyin başlangıcından bahsedicem size.Ben 10 yaşıma kadar yetiştirme yurdunda kalan bir gençtum.Kimsem yoktu.Daha sonra Fadıl babam ve Ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşkıma anal soktum

MErhaba Herkese Ben Cenk 22 yasinda istanbulda yasiyorumdaha öncede komsu kizini acimasizca adli basimdan gecen gercek hikayeyiyazmistim geçen yaz başımdan geçen bir anımı anlatıcam.O zamanlaraşkımla cıkmaya başlayalı birkaç ay olmuştu aramızda herşe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inanmak zordu

SELAM ADIM CEM.SİZE 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM.İSMLER GERÇEK DEĞİLDİR.YAZ TATİLİ İÇİN NEREYE GİDECEĞİMİ DÜŞÜNÜRKEN O GÜNLERDE AKŞAM ÜSTÜ TEL.ÇALDI.TEL AÇTIĞIMDA LİSE ARKADAŞIM CENK ARIYORDU. SOHBETTEN SONRA TATİL OLARAK NEREYE GİDE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşumuzun bakire kızı beyza

Ben o sene 18 yasında öss ye hazırlanan bir genctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershane gittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üst kat komsumuzun kızı Beyza hakkında.Beyza 21 yasında 1.70 boylaında sarısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yakışıklı patronum ile

Arkadaşlar daha önce işyerinde patronumla aramızda gecenleri size anlatmaya çalışmıştım.Yine aynı iyerinde çalışıyorum ve patronunla nişanlandık.ARtık daha rahat birlikte oluyoruz.Zaman zaman hafta sonları beni yazlığına götürüyor20.11.2005 tarihinde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronu karımı sikerken onları izledim

slm ben izmirden can izmir cevresi evli çiftler olgunlar azyın kızlar kapalı kizlar veçiftler her türlü fantezileriniz yapılır gizllik ve hijen olmak şartıyla yapılır evli çiftlerle deneyimim var 0539 354 59 06 arayın gurup yapılır yaş sınırım yoktur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızım ebruyu

Merhaba Arkadaşlar ben Yusuf Yalovadan Size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir.Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam olanlar oluyor ve menilerim dökülmeye başlıyor.Bazı nedenlerden dolayı abimlerde kalmam gerektiğini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.