Aldatma Hikayeleri kategorisi, yeni zewklere bayılıyorum hikayesini oku.

yeni zewklere bayılıyorum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
öncelikle herkese slm bn alew 19 yasindayim uzun süren bi iliskinin ardidan erkek arkadasimla nisanlandik we yakinda dügünümüz olacak onu cok sewmeme ragmen kendim onu aldatmaktan alikoyamuyorum yeni heycanlar we yeni asklari yasamak istiyorum nese uzatmayalim bunda 5 ay önce internette biriyle tanistim cok yakisikli we ilgi cekici biriydi o gün nette saatlerce konustuk bnden cok hoslandıgını falan söyledi bnde ondan cok etkilenmistim konusmamizin sonunda numarami istedi bnde verdim sonra bni arayip ertesi gn ewine davet etti bnde kabul ettim okula gidiyorum deyip ewden ciktim ve evine gittim kapiyi acar acmazz öpüsmeye basladiikk cok süper öpüsüyodu odasıina gectikk.sonra dokunmalari basladi cok zevk wericiydi dokunmalari.daha sonraa üsten baslayarak soymaya basladi .bir taraftan gögüslerimi yaliyor bir taraftanda amimi oksuyordu cildirmek üzereydim.yaragi kocaman olmustu dokundukca onun banan girdigini hissediyor iyice kendimden geciyordum.amimi yalamaya basladi offfff muhtesemdii .... artik bn dayanamadim ve yaragini agzima almak istedigimi söyleyi p hemen önüne egildim öle bi emiyordumki onu kendinden gecirdim iki defa bosalmısti yaragını tekrar kaldırdıktan sonra 95 beden olan gögüslerime sürtmeye basladi arasinda gidip gelirken bi taraftanda agzima sokuyordu bi defa daha bosaltiktan sonra bni sikmek istedigini hemde cok istedigini söyledi bnde bakire oldugumu bunun imkansiz oldugunu söyledim oda bni yataga domaltıp arkama gecti ve yaragini sürtmeye basladi bununda ilk defa yaptigimi yavas olamsini söyledim cantamdaki krami alp yaragina sürdü birazda bnm deligi yumusatti artik ortam hazirdi kafami asagi egdirip arkadan sokmaya basladi o kadar cok dardiki bi türlü girmiyodu artik aglaam üzereydim ama o israrla basmaya bekle askimm olacak harikasin demneye dewam ediyodu ve sonunda beklenen oldu ve o kocaman yarak bnm kücücük delige girdi bnm bagirmam bitmiyodu en sonunda yastigi agzima kapadi gidip gelmeye basladi ilk baslarda acisada alistikca zevk almaya basladim amimi oksamasi bni cildirtmaya yeityodu zaten 10 dakika icimde kadiktan sonra bosaldi bu sekilde saatlerce beraber olduk amimi siktirmeyi cok istiyodum ama cesaret edemedim ama nisanlima siktirdikten sonra onunla tekrar bulusmaya karar wedik suanda bile kendimi tatmin ederken onu dokunuslarıni ve o muhtesem yaragini düsünüyorum unutulmaz bi andiii öle anlara acigim duyrulurrr zevkli dakilarrr bnm hayatim;):)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aşk olunca sex bambaşkadır

slm ben yarisalim.comten tanıştığım tayfunla uzun ve daimi bi ilşki yaşamaya karar vermiştik .oda bende evliydik .bana sanalda kadınım olmanı istiyorum demişti. adeta genç bir kıza sevdiği erkeğin evlenme teklif etmesi gibi bende evetttt cevabını haykıra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli arap kızı

Merhaba yeniden yarisalim.com sakinleri.Uzun Bir Aşk ve Aldatma Anısı yazıma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.Tabi kuru kuru teşekkür olmaz.İşte yeni hikayem.Ben 46 yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eŞ İ mİ en sonunda aldattım

SLM ALDATANLAR COM OKUYUCULARI DAHA Ö NCEDE YAZDIGIM Bİ R ANI YAYINLANMIŞ TI.BEN SEKS E Ç OK DÜ Ş KÜ N Bİ R ERKEGİ M.EŞ İ M İ SE SEKS E NEREDEYSE Hİ Ç DÜ Ş KÜ N DEGİ LDİ ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kahveci mahmutun karısı

ben istanbuldan kenan 35 yaşında yakışıklı biriyim.bu anlatacıgım olay gerçektir.benim mahalleden takıldıgım kahve sahibi mahmut abiyle aramız çok iyidir.mahmut cılız pasif bir adamdır ama derler ya insanda çirkin şansı olacak diye mahmutda öyleydi k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin arkadaşı ve siyalis in mucizesi

öncelikle herkeze merhabaa.arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu siteye geldim hıkayelerı okudum gercektwen super..neyse uzatmadan hıkayeme gecıyım..ben ıstanbuldan powertrip boluda unıversıte okuyorum birgun boluda parkta bıra ıcerken 2 tane kız geldı ot... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en yakın arkadaşımın türbanlı karısını siktim

merhabalar benibo bundan 3 ay önce arkadaşımın karısını doya doya siktim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gü zel halam

selam arkadaş lar hikayem halamı n yaş amı ş olduğ u bir gerç ek bi olaydı rhalam sema 42 yaş ı nda sarı ş ı n etine dolgun ve bü yü k gö ğ ü sleri olan bir kadı ndı r.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli hatunla sicak dakikalar....

Selam yarisalim.com okuyuculari. benim adim kerem 29 yasindayim sizlere almanya naceralarimi anlatcagim...24 yasinda almanyaya universite okumak icin geldim ve o gunden sonra almanyanin nimetlerinden faydalanmaya basladim. ilk olarak 32 yasindaki ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex ve benn:):):):

merhabalar tekrrar.öncelikle şunu belirteyimki yazdıklarımd yaşadıklarımla tamamen gercektir..sedef ben sevgilimle birgün işten firar etmeyi planladık vede başardık.ikimide çok heyecanlıydık farklı fantazılerın peşınde suruklenıp gıtmeye karalıydık.b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin kız

merhaba ben alanyadan musatafa bu anım alanyada geciyor ogü n ben yengem ve amcamın kızı hülya osabah uyanmıştık o günde yazlığa yeni geldiğimiz için yengemler temizlik yapıcaklardı yengem ve hülya temizlik için malzameleri almaya gitmişti o sırada y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.