Ensest Hikayeler kategorisi, yengemle ateşli saatler hikayesini oku.

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

teyze ogluna verdim

benim 22 yaşında bir kuzenim var yani teyzemin oğlu. birgün birkaç arkadaş toplanmış bizim evde porno filim izliyorduk.filim okadar güzeldiki kimse birbirine bakmıyordu. ve benim teyze oğlu bunu fırsat bilip yanıma yanaştı.ben zaten öncedende olduğu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ablamla otel odasında

Selam ensestokuyuculari, ablasini,kardesini annesini, yengesini,halasini, teyzesini siken yadasiktiren herkese merhaba...Size ablamla yasanmis,inanmayabilirsiniz ama gecenay yasanmis tamamengercek bir olayi anlatmakistiyorum.. 30 yasinda, 178boyunda ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeşimi becerdim

Merhaba ben Fırlama yepyeni Ensest hikayelerime artık bu sitede devam edecegim... Her zaman sabah 6`da uyanırım, sabah koşusunun porno arkasından da duşa girerim ve sonra 1 saat daha uyurum... Ogün yine aynı seyleri yapmaya basladım. Epeyce bir koştu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ANA GİBİ YAR OLMAZ

Merhaba, benim adım Tayfun, 21 yaşındayım ve yakışıklı atletik bi gencim. Abim Onur benden üç yaş büyük kilolu biridir. Annem Aysun 44 yaşında ama 30 yaşında duran müthiş bir kadındır (şuanda öyle). Babam ise 50 yaşında 3 yıldır hapiste. Herşey bunda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper

|slm merhaba ben halil 170 boyuda yakısklı 56 kıloyum size basımda gecen hikayeyi anlatlam istiyorum biz bu yaz cannakkale villamizda tatıldeydık neyse yanımızda turustler geldi tasındı aradan 1 2 gün gecti turistlerle konustuk felen ama turst te ne ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

akraba kızı

Akraba Kızı birgün ailemle birlikte dügüne gittim. Orda akrabalarımla birlikte eglendikten sonra teyzemin kızı yanıma gelerek birkız numaranı istedi verdim dedi. önce kızdım ama sonra hosuma gitti kızın numaramı istemesi. dügün bitti ve bikac gün son... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dayım içime patladı

Adım Demet, öğrenciyim, Sosyal ve güzel bir yaşantımız var. Size anlatacağım olay, aslında benim küçük bir sır bunu sizlerle paylaşmaya karar verdim . Dayımların ev sorunları vardı. 2 hafta filan bizde kalmaları gerekiyordu. Bütün imkanlarımızı kulla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldız! bildiniz, baldan tatlı

Ben 30 yaşında ilk tanıştığım günden beri baldızımla ilişkiye girmeye çalışan birisiyim. Baldızım 36 yaşında yaşına bakmayın çok genç ve güzel gösterir. Dolgun göğüslü ve mükemmel dudakları olan birisi. Daha önceleri hep onun dudaklarını düşünerek or... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Güzel yengemin dar ve temiz vajinası sex hikaye

meraba ben talat, bu olay 1 hafta önce oldu.dayım 2 sene evvelbenden 3 yaş küçük olan 20 yaşındaki mükemmel vücudu olan yengemle evlendi.8aydır askerde.gelin dedemlerle kalıyordu.büyük dayımın kızını istemeye geldiler.tabi sohbet muhabbet derken bizi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatlı yengem ve seksi üvey annem

42 yaşında evli 2 0ğlu olan eşiyle mutlu olan bir erkeğim.Hikayem çok hazin,bir o kadarda çok şanslı biriyim.Küçük yaşta annemi kaybetmişim,hatırlamıyorum.!Babam yeniden evlenmiş,çok güzel olan üvey annemi almıştı!sonra bir erkek kardeşim daha olunca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.