yengemden başkasını istemiyorum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba ben serhan. ben 18 e daha yeni girmiş biriyim ne yakışıklı nede cirkin arası biriyim. cevremde okulumda fLn bir cok kız wwar cıktıgım kızla ewe gelip cok seviştik ama zevk alamıyordum. ben bu dünyada cok hoslandıgım ve sevdigim tek bi kadın var o da fayımın hanımı yengem
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız kardeşim cemile

Anlatacaklarım hikayeden öte yaşanmış gerçek bi olaysır.yaklaşık 2 yıl önceydi köyden yaşyoduk anemizi kaybetmiştik yani vefat etmişti babam ban kız kardeşim vede benden küçük erkek kardeşimle yaşyoduk.Ben 20 yaşındayım benden küçük erkek kardeşim 18... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk göz ağrısı

Sizlerle unutamadığım daracık göttün hikayesini paylaşmak istiyorumBen ankarad.a inşaat sektöründe çalışan biriyim iş yerimizin yanında galericilik yapan bir firma vardı burada çalışan ,şu anda adını bile hatırlamadığım ben emsal bir genç vardı,ama ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Oruspu Yengem Tenis Hocasıyla Sikişti

merhaba arkadaşlar ben Murat almanyaya 2 aylığına halam gile tatile gitmiştim.daha öncede almanyaya gitmiştim tabi yengem bu arada tam sikilmelik bi karıdır adı şeyma aslında almanyaya en çokta onu görmeye gidiyorum zaten acayip bişey evin içinde öyl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşini paylaşmak isteyenler

EŞİNİ PAYLAŞACAKLAR EŞİNİ BAŞKA ERKEKLERİN ALTINDA GÖRMEKTEN ZEVK ALANLAR, AZGIN DOYUMSUZ KOCALARINI ALDATMAK İSTEYEN KADINLAR VE DUL, BEKAR İSTERİK OLGUN KADINLARI BEKLİYORUM 0 536 703 5362numaram devamlı açık arayın müsaitsem mutlaka cevap veririm ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızarkadaşım çok seksi...

selam ben istanbuldan serkan. kız arkadaşımsa ayse. kendisi 170 boylarında 85 60 95 ölçülerinde.. anlaşıldığı gibi kalçaları bomba. biz tanısalı bir hafta olmustu ki birlikte gün geicerek yer bulamamısken aysenin arkadşı aklımıza geldi. kızlar işe gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz türbanlı tuğbayı siktim

Meraba ben istanbulda yaşıyorum ismim halil 18 yaşındayım .bu olay temmuz 2011 de oldu .hemen hikayeme geçeceğim bizim alt katta türbanlı 26 yaşında bir kadın oturuyo yeni evli ve bir kçk yetişkini var ismi tuğba . tuğba tam bir seks kraliçesidir dolgun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgındım

selam arkadaslar yazacahım hersey gercek ben 21 yasındayım bızım orda oturan 18 yaslarında parlakmı parlak ne yapsam benım olur dıye dusundum kafama koymustum bunla nasıl sevısırım dıye bır gun ev bostu buna bana gıt 2 tane bıra al gel dedım oturduk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yanıyorum söndürün üstüne para vericem ?

Arkadaslar ben yugoslav göçmeniyim almanyadanda yenı geldım türkiyeye lütfen sex beni amımdan götümden sikicek bir erkek arıyorum lezde olabilir takma ile azdım ealla sokaktan kımseye böle bişi teklif edemem buraya giren erkekler beni arasın bulusalı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşı bitirdim

ismim i ve yenilmiştik ve yaz oldugu için şuçuk gibi tellemiştik ve hakakn mavi gözlü parlak bir gençturtcem bu anlatacam hikayem bundan18 yıl önce olmuştu arkadaşım hakanla billikte ayrılmaz ikiliydik ve mahallamizde büyük bir top saha sı vardı ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

4 lü gurup sex

Slm arkadaslar ben Tolga izmirliyim size anlatacagim hikaye tamamen gercek ve özel olan kendi hikayem.halen almanyada yasiyorum 1994 senesindeyaz izinine gitmistim ailemin tavsiyesiyle mahallemizden uslu agirbasli basi kapali Burcu ile evlendim izini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.