yengem beni ben onu çıldırttım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Arkadaşlar adım kutay 23 yaşındayım 1 87 boyunda 80 kilo ela gözlü kumral bi gencim bu anlatacagım sey geçen yaz basımdan geçtı ve anlatmak ıstedım siz okuyuculara universite de okuyordum ve fınalllerim bitince de ailece hep beraber yazlıgımıza gıttık bız gıtıkten iki gün sonra ise dayımlar geldi onlarda tatil yapmaya ben her zamanki gibi budurumdan gene rahatsız olmustum gene evde rahat rahat hareket edemeyecektım çünki yengem vardı dayım evleneli daha 2 yıl olmustu ve ben sadece dugunde gormustum yengemi ve bu gelışınde daha bi guzel olmustu evlılık yaramıs sanki gögüsleri olsun o muthış kalçaları bı anda ermıstım sanki onları gorunce belki bir suru kızla yatmışımdır ama bana ılk defa bır kadaını bu kadar arzulayabılırdım cunkı benden buyuktu ve olgundu bu duyguyu hemen sıldım tabı ıcımde ama kendımede hakım olamıyordum cıldıracaktım ılk 2 gun aklımdan bır sanıye olsun cıkmadı kı o gun muthış bı telefon geldı ve dayım acıl bı sekılde gerı dondu dayım ıslerın basına gıtmek zorunda kalınca ben fırsat bu fırsat dedım ve bı karar verdım yengemı kesın sıkecektım ertesı gun denıze beraber gittik tabı konusmayada basladık sohbetler gıdıyo sureklı ve denıze gırıyoruz sureklı sakalasıyoruz onu kucagıma aldım sonunda ve denıze atma bahanesı ıle o an kucagımda gozlerıme bakıyor ne yapmaya calıstıgımı anlamaya calsııyordu ve denıze attım gulmeye basladık tekrar tensel olarakda ıyıce yakınlasmıstık artık ve aksam eve gıttık evde kımse yoktu dusa gırıcektık once sen dedım ve gırdı ve ben se hemen kapının altına ustunu cıkardı dımdık goguslerı dolgun dolgun o bacakları benbeyaz gotu cıldırdım bı yandanda kendıme ne yapıyorsun dıyordum uzun sure ızledım ve hıc bısey olmamıs gıbı ben gırdım ama bı degısıklık vardı cunki yengemde beni izlemek ıcın anahtar delıgını kullanıyordu bunu farketıgımde gorebılecegı pozısyonlarda kaldım hep bılerek cıktıgımda yemek hazırlamıstı ve yedık sonra ıse dısarı cıktık bı mekana gıttık ıctık bı sure ve barda sadece o varrmıs gıbı davranıp gozlerıne bakıyordum o da bana bakıyordu lavobaya gıdecegını soyledı ve elını tutup gıdelım dedım sasırdı sonra yurumeye devam ettı lavobadan cıkınca bız neyız dedı bense ne olmamızı ıstersın dedım ve bence eve gıdelım hemen dedı bende tamam dedım cıkıp eve gıttık kı annemlerde tam cıkıyorlardı nereye dedım halamların yazlıgı ılerde oraya gıdeceklermıs ıyı dedık eve gırdık yengem huzursuzdu ama benıde ıstıyordu bılyıorum hıc konusmadık uzun bı sure ve yatagına gecıp uyuyacagım dedı tmm dedım ve mesaj yazdım ıcın rahatmı dıye oda sanane yazdı bende tekrar mesaj attım ve yanında olmamı ıstermısın dıye bıraz bekledıkten sonra bekledıgım mesaj deldı ve bılmem ıstıyorsan gel demıstı kalkıp yanına gıttım ve uzandım yanına yuzume bakmıyor sadece arkasını donmus uyur sekılde duruyordu elımı sacına attım ve oksamaya basladım ve guzel sozcukler soylemeye basladım yengem hala susuyordu bense hıc ara vermıyordum elımı boynuna attıgımda ırkıldı ben se devam edıyordum elım belınde ıdı ve yengem kacırıyordu kendını ama belınden sarılmıstım poposuna ıse dayanmıstım artık kı tam o sırada bana dondu ve bırak artık dedım oda sacmalamayı kes kalk dedı ve o an dudaklarına yapıstım ıttı benı bense durmadım sonunda oda ıstıyordu ve dayanamadım bı yandan opusuyoruz bı yandan gguslerını avucluyordum ve ustunu cıkardım hemen goguslerını yalamaya basladım boynunu ve gobegını her yerını delı gıbı yalıyordum o da benı yalıyordu elllerımız hıc durmuyordu elını benımkıne attı ve hemen sortumu cıkardı o ara alım onun sortunda ıdı cıkardım ve cıplaktık artık hemen azına verdım ve ınanılmaz yalıyordu oyle cekıyordukı muthıs bırsey asagıya kadar ınıp tekrar yukarı cıkıyor delı gıbı somuruyordu bense o arada onun dolgun kalcalara ını gotunu ve amını yalıyordum ıyıce zevke gelmıstık ıkımızde ve elk hamleyı o yaptı ustume cıktı ve hemen tutup ıcıne aldı kokleyemıyordum cunkı daracıktı zorlanıyorduk yengem hafıfce gıt gel yaptı ve bı kerede kokledı hepsını o an kokunu hıssettım zıpladıkca zevkten kuduruyordum hemen pzısyon degıstık ve altıma alıp ustune cıktım hemen koklemeye devam ettım zevkten cıldırdık resmen hemen pzısyonu degıstık tekrar ve onu yan cevırdım muhtesem goguslerını sıkıp koklemeye bı sure oyle devam ettım ıcınden hıc cıkasım gelmıyordu oda cıkarmak ıstemıyordu ama cıkardım ve ehmen azına bosaldım hepsını yuttu ve sevıstık bı sure sonra gottek sıkmek ıstedım ve kendını kacırdı olmaz dedı ben kafaya koymustum mutfaktan hemen vucut yagı vardı yanıbasımızda onu surdum ve bırak bana dedım yapma desede dayadım gotuen o gotu sıkıcektım kafasıyla bıraz genısletıp ılerı gerı yapmaya basladım muthıs domalmıstı ve kokleyebılemk ıcın sabırsızlanıyordum ve ıyıce artık ılerledım ve kokledıgımde yataga uzandı acıdan bense kendıme cekıp tekrar dayadım gotune koklemeye basladım bagırıyor ve kızıyordu bana bense devam edıyordum oda zevk almaya basladı sonunda ve hemen uzandım yataga kucagıma aldım bırazda oyle sıktıkten sonra aldım yengemı kucagıma ve masaya gaectık masada gene gotten sıkıyor ve bacaklarını opuyordum ve o ara gotune oyle bı bosaldımkı muthıs rahatladım tam 1 saat te bıttım tamamen yengemde bıttı ve dustu son postayı tekrar kaydıktan sonra yatagımıza gırdık su an ıskımız 6 aydır devam edıyor ve her fırsatta sikişiyoruz ama su an başka bırısı aklımda eger gerceklesırse en kısa zamanda onuda paylaşacagım gorusmek uzere
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız kardeşim cemile

Anlatacaklarım hikayeden öte yaşanmış gerçek bi olaysır.yaklaşık 2 yıl önceydi köyden yaşyoduk anemizi kaybetmiştik yani vefat etmişti babam ban kız kardeşim vede benden küçük erkek kardeşimle yaşyoduk.Ben 20 yaşındayım benden küçük erkek kardeşim 18... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı araplar evire çevire siktiler

Ben ve eşim bir kamu kuruluşunda yönetici olarak çalışan 30 yaşlarında evli ve mutlu bir çiftiz, eşimle birlikte gerek evliliğimiz gerekse cinsel yaşantımız mükemmel seviyesinde sayılır, 2003 ağustos ayında ikimizde izinlerimizi birleştirerek Antalya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Am yalamak ıstıyorum

Selam ıstanbuldan ben erhan amını yalatmak ısteyen olgun bayanları ıstıyorum sadecem am yalamak ıstıorum bana msj atın 0531 561 28 57 facebooktanda msj atabılır profılıme bakabılırsınız Er Han yazmanız yeterlı dırek profılım cıkar beklıyorum. :)İsim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

at gibi dul kadınla

Mrb sevgili seks okurları. k.maraştan güçlü harbi bir hikayemi henüz üleşmek istedm sizlerle.üniversite ögrencisiyim dü refik kalıyoruz evde.ama arkadasım memlekete gitmişti sınavlarını bitirip köle yalnızdım sıkılıyodum sınıftan öte yaklaşan oldugum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı ilk paylaşma tecrübem

Merhaba ben Hakan 32 yaşındayım eşim Yeşim yaşı 27 gerçekten çok güzel ve bakımlıdır. Ben kendi işimle meşgulüm eşimde g.müdür asistanı. Onun çevre tarafından dikkat çekmesi zaman zaman hoşuma gider. Aslında düzgün ortamlarda diyebiliriz gece dışarı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreter hacer 2

selam arkadaşlar sekreterimiz hacerle olan hikayenin devamı işyerinde hacerle telfonda görüşyoruz ama bana hiç pas vermiyordu bende umursamıyordum şunku başka kız arkadaşım vardı aradan 15 gün geçmişti benim kız arkadaşımla konuştugumu görmüş beni ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arka koltukta karısıyla

Cömert Koca Ve Arka Koltuk Herkese merhabalar.ben caner izmirden yaşım 35 Önce de söylemiştim yine söyleyeceğim. Türkiye’de bu site üzerine hikaye sitesi yok. Bu yüzden tekrar teşekür ediyorum. Bana gelince yaşadıklarıma ve yazdıklarıma çok güv... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ciftin arasina daldim

slm ben berk 28 yasındayım bende cıftlerle yasadıgım bır hıkayemı yazmak ıstıyorum ben ıstabul anadolu yakasında oturuyorum yanlız yasıyorum 183 86 kılo esmer yesıl gözluyum cıftlerın uye oldugu bır sıtede bende uyeydım bır aksam bır cıftle msj lasma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocam ve sevgilim

Ben 18yasında 1,71 boyunda bi kızım size sevgilimle basımdan gecen önce kızdıgım sonradan cok sevdiğim olayları anlatıcam.Sevgilimle tam 1yıldır nerdeyse her gün sikisiyoduk ama hicbi sekilde azgınlgmı dindiremiyordu. Onun beni okul etegiyle sikme fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey annem üvey babam ve ben

Merhaba arkadaşlar Hemen Hikayeme Başlamak İstiyorum.Bir Gün Arkadaşlarla Dışarda Gezdikten Sonra Eve Geldim Ve Hiç Kimse Yok Sandım. Ben 19 Annem 37 Babam Ise 40 Yaşında Yani Daha Genç Sayılırlar Annem O Kadar Güzel Bi Kadınki 90 60 90 Götü Çok Fena... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.