Karışık Hikayeler kategorisi, yengeciğim hikayesini oku.

yengeciğim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|slm ben d.bakırdan arap size başımdan geçen gerçek bi hikaya anlatmak istiyorum benim amcam hapise gireli iki yıl olmuştu yengep hep bizde kalırdı bir gün okuldan eve geldim ve kapıyı açtım yengem evde yalnızdı üstünde de beyaz pantolonu ve turkuaz rengi bi bady vardı yengem uzanıp tv karşısın da uyuya kalmıştı ve ben onu kocaman götüne bakıp 22 aleti okşuyordum yengem uykuda sayıklıyordu -hadi hadi diye bende dayanamayıp yengemin beyaz pantolonun içindeki dap dar götüne uzandım ve tam o sırada yangem uyandı ve bene kızdı bağırp çağırıyodu ben de utanmıştım yengem kızgın bir şekilde beni takip et dedi ve annamlerin kaldığı odaya gittik yengem beni tokatlayarak dövdü bende yalan dan baygın numarası yaptım ve yenge yanıma uzanarak efe ken oğlum kalk ne oldu diye sayıklıyıdu bende fırsattan istifade onu altıma çek tim ve yengem seini çıkarmadı başladım kocaman göğüslerini okşamaya pantolonumu yavaşça açtıktan sonra benim aleti ağzına alıp yalamaya başladı bende onun üstündekileri çikartım ve o bem beyaz gün görmemiş amını görünce içim geçti ve amına sokmaya başla dım yange inliyordu adeta o inledikçe benimde hoşuma gidiyordı ve yengemi tam iki saat doyasıya siktim ve amcığının içine içine boşaldım ve yengem bağırarak eyvah yandım dedi neden sordum oda şerrefsiz önlem almadım diye soğuk bicvp verdi bende aman boş ver dedim ve onu arkadan sikmeye karar verdim ama o günah olduğu için bırakmıyodu bende var gücüm le o nu çevirip bi kerde o sumo götlü yangemin göttüne soktum aynen oda şöyle bağırdı ayyyyyyyyy ve gidip geldim daracık göt deliğine kanamaya başla dı göttü ama inanın ki o benden daha çok zevk alıyordu ve o günden sonra yengemin ikiz yetişkini oldu allahtan amcam da ertesi günü ceza evinden çıkmıştı şimdi yengemin benden olan gençlarını amcam kendinden zanneddiyordu gençları adını birini yaprak erkek oloanıda toprak koydular bu konuyla ilgili bana yazmak isteyen varsa [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşumuzun gelini

Arzu çok seksi biri ve benim çok hoşuma giden bir kadın hele o kalçaları insanı çıldırtacak derecede güzel tıpkı jennifer lopez gibi kalçaları var sık sık bize gelirler ve ne zaman karşılaşsak hep benim pantolonumun önüne bakar ve beni daha da çıldır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

genç erkekle harika bir sex yaşadım..

Merhaba adım asuman 47 yaşındayım eşimi kaybedeli yıllar oldu anlayacağınız bekarım dul da deniliyor bir değişle. Arkadaşlar arasında bilirsiniz kadınlar bir araya geldikleri zaman açık saçık muhabbetleri çok severler bizde bir gün bir arkadaşta topl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzun mu uzun

Uzun Mu Uzun ben bu sene 16 yasına gırdım ve bızım okulda azgın olan kader ve pınar hep bana dıyordu sen sex erkegı dEgılsın hep sex hep sexden bahsedıyorlardı nasıl fılm ızledıklerını adamın kadını nasıl siktigi vb neyse ıste bu sene resım dersındey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

taşaklarım amını dövüyordu

|Merhabalar sizlere anlatacağım hikaye 5 yıl önce taşındığım karşı dairde oturan çiftle ilgili. İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görüşmüyordum sadece karşı komşum dilekle ve eşi bahadırla tanışmıştım. Oda karşılıklı oturmamızda ve kapıda k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

chatte basladı

Bu anlatacagım hıkaye gercek hayattımdan alınmıstır... canım sıkıldı ıs yerınden chate gırmıstım bır hanımla uzunca bır sohbet ettık ve numaralarımızı aldık tek sorun o rızede ben ıstanbulda ıdım bu arada ben 27 yasında 186 boyunda 80 kg da esmer kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı çıtır esra 18 yaşında

Merhabalar, adım hakan 30 yaşındayım kocaelidenim. Esra yası 18 aynı zamanda esra bizim komsumuz olur. esrayı okul cıkısında gormustum hakan abi deyip yanıma geldi beraber yuruyorduk bana dersi oldugunu bilgisayarımı kullanmak icin izin istedi. bende... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

duyguuuu ve merdiven

Duyguuuu ve Merdiven dünleyin duygu gile kahve içmeye gittim kahvemizi içtikten sonra annesi yemeği fırına vermemizi söyledi evlerinin merdivenleri dar ve uzundu yemeği duygu tutuyodu tam aykkabımı giymek için eyilmiştimki o malını görünce içime bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

biraz zorlandi ama

slm ben kem.. country adında bir  sitede güvenlik olarakçalışıyorum benimle beraber K-9 köpeklerimizde  görev yapar bir gün görevdyken  Nazlı  adında bir kızla  tanıştım  çok hoş ve  bakımlı biriydi  17 yaşında... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızkardeşim ve sabirem

selam arkadaşlar ben seks yapmasını seven biriyim işten erken çıkıp eve geldim ve kardeşim şeyma banyoda yıkanıyordu ben ise bilgisayarın başına geçtim kardeşim banyodan çıktı bende banyo yapacam dedim ve banyoya girdim kardeşimin donunuaradım buldum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

be ve ablam

Ben 17 yaşındayım bir akşam üstü apartman girişinde 19 yaşındaki komşu kızı ile karşılaştım birlikte apartmana girdik. evlerinin girişine geldiğimizde anahtarımı unutmuşum evdede kimse yok sizde biraz oturabilirmiyim annem gelene kadar dedi bende tab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.