Yeğenim ve ayaklarım :) Ezik Erkekler :)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Herkese selamlar ben 36 yaşında 174 boyunda beyaz tenli seksi bir bayanım. Anlatacağım hikaye yeğenim ve benim aramda geçmektedir. Hikayem ayak fetişistlerine özel bir hikayedir. Hikayeyi okurken zevk alacağınıza adım gibi eminim. Ayak fetişisti olmanın ne demek olduğunu bildiğim için bu şekilde konuşuyorum. Siz ayak fetişisti erkekler ömrünüz boyunca kadınların ayakları altında olmak için elinizden gelen her şeyi yapacaksınız. Ama unutmayın ki eğer kadınlar isterse onların ayakları altında onların ayak kokusuyla zevkin doruklarına ulaşacaksınız. Gelelim hikayemize. Eşimin 19 yaşındaki yeğeni Alperen ergenliği yeni tamamlamış, Uzun boylu, yakışıklı, çekici bir genç. Benim hikayem Alperen'in ayak fetişisti olduğunu öğrendikten sonra yaşandı. Önce size Alperen'in ayak fetişisti olduğunu nasıl öğrendiğimi anlatacağım. Günlerden bir gün alperen okul dönüşü beni arayarak evde olup olmadığımı sordu. Ben de evde olduğumu ve eve gelebileceğini söyledim. Oda bana tamam yenge geliyorum dedi. Yeğenim eve geldiğinde üstümde kısa kırmızı saten parlak geceliğim vardı. Evet biliyorum çok seksi ve çok azdırıcı, yeğenimin karşısında bu şekilde olmam doğru değildi ancak yeni uyanmıştım ve bu şekilde karşılamak zorunda kaldım. Onu yabancı görmediğim için üstümü değiştirmedim ve onunla salona geçtim ve o şekilde oturdum. Ama nerden bilebilirdim ki yeğenim bana göz koyacak ve benden etkilenecek. Ama bunu bilmem gerekirdi çünkü o bir erkek yani o bir ezik:) salona geçtikten sonra yeğenimle muhabbet ederken, farkında olmadan ayağımdaki terliğimi ayağımın ucunda yavaş yavaş sallıyordum. Ama gerçekten farkında değildim. Bir süre sonra onun ayaklarıma olan bakışları dikkatimi çekti. Benimle konuşurken arada bir ayaklarıma bakıp iç geçiriyordu.Ben de acaba yeğenim ayak fetişisti mi dedim. Ve bunu anlamak için bir test yapmak istedim ve yaptım :) Ve ne yazık ki bu teste dayanamayıp ayak fetişisti olduğunu beli etti :D ayaklarımı burnuma götürerek ayağımın kokup kokmadığını anlamaya çalışıyor muş gibi yaptım. Sonrada Alperen'e, ''alperencim bakar mısın ayaklarım kokuyor mu kokmuyor mu bir türlü anlamadım bir bakar mısın kokuyor mu ayaklarımı yıkıyıcam da'' dedim. Oda bana tabi yenge bakayım dedi ve yerinden kalktı ayağımın dibine geldi. Yere oturdu ve ben ayağımı burnuna doğru götürdüm. Kokladı, alamadım yenge bı koku dedi. Bende ben niye alıyorum bıdaha kokla emınmısın dedim. Bir daha kokladı ve daha da yaklaştırdım bir daha kokladı bir daha kokladı bir daha kokladı derken gözümü önüne götürdüğümde o Kabarıklığı görmeliydiniz. :D biliyordum ayağımda hafiften bir ayak kokusu vardı bu yüzden koklatmıştım ve alperen fena halde tahrik olmustu :D ''Neyse ozaman yengecim akşam banyo yapıcam zaten yıkamayayım'' dedim. Yerine geçti oturdu, önünü kapatmaya çalışıyordu ancak nafile :D nasıl kalkmıştı şeyi anlatamam size pantolonu havadaydı resmen. :D 19 yaşında daha yeni yetme acaba bir ayak fetişisti olarak hiç bi bayan ayağı kokladımı ki ? Koklamadığı için yaşamadığı için bu hale gelmişti, heycanını suratından ve nefes alışverişlerinden anlamıştım. Biraz sonra kalktı lavaboya doğru :D ''Nereye alperen ?'' dedim. ''Lavaboya yenge'' dedi. Bende hemen uydurdum. ''Lavabonun kapısı bozuk, kapandığında açılmıyo kapatma sakın'' dedim. Hemen bi değişti suratı ''Tamam ozaman yenge gitmem sorun değil'' dedi. Bende onu lavaboya göndermenin derdindeyim ya :D hemen atladım tabi... '' Saçmalama oğlum git lavaboya, ben burdayım kapıyı mı açıcam tv yi acıcam zaten ben hadi git sen'' dedim. Ve yolladım :D Tv nin sesini açtım ve lavaboya doğru yöneldim kapının arasından yeğenime bakıyodum. Arkası dönüktü beni göremezdi, klozete doğru dönmüş 31 çekiyodu :D O an okadar mutlu olmuştumki sadece ayağımı koklatarak onu bu hale getirmiştim, acaba ayağımı yalatsam ne hallere düşecekti :D 1-2 dk asıldı yavrucak sonra '' yengee yengee'' diyerek boşaldı :D bende salona geçtim :D bu olay sonunda yeğenimin ayak fetişisti olduğunu hemde sağlam bir ayak fetişisti olduğunu anlamıştım :D Gelelim yeğenimle aramda geçen hikayeye, bu olaydan sonra yeğenimle uğraşıp ayaklarımı ona sunmaya karar verdim çünkü bu benim çok hoşuma gitti eşim hayatta bana o egoyu tattırmaz ve böyle bişeyi istemezdi. Erkekliğinden ödün vermez dik dururdu hep, yeğenimde öyleydi ama o bi ayak fetişistiydi ve ayaklarıma dayanamıycaktı :D o egoyu tatmak derkende bahsettiğim şey, bi erkeğin ayaklarımın altında ayaklarımı öpmesi koklaması onlara tapması beni cok mutlu edicekti, bi erkeği o halde görmek ona emirler yağdırmak çok ama çok güzel bi duygu olmalıydı ! Elbet bi gün kocamıda o hale getiricem diye düşündüm ve kocamıda o hale getirdim :D onuda diğer yazımda anlatıcam sizlere. Önce yeğenime bu işi yaptırmak için onun bi açığını yakalamalı ve ona şantaj yapmalıydım. Yeğenimi haftasonu çağırdım ve market alışverişine gitceğimizi bana yardım etmesi gerektiğini söyledim. Ayağımda siyah rugan babetim vardı. Markete gittik, kafeye gittik,yemek yedik ve en son eve geldik. Gittiğimiz kafede ayağımın terlediğini söyleyerek babetimi ayak ucumda salladım serinletiyomuş gibi :D Alpereni akşama kadar hata yapması için zorladım. Babeti ayağımdan düşürdüm,belim ağrıyo giydirirmisin dedim ve babetimi alperene giydirttim :D Bu tarz küçük oyunlarla yeğenimi kıvama getirdim :D Bombayı eve girdiğimizde patlattım , babetimi çıkardığımda'' ayy ayağım terden sırılsıklam olmuş ayakkabının içi sırılsıklam''dedim alperenin rengi gitti :D Kırmızı ojeli altı kızarmış olan 38 numara olan ayaklarımı mı izlemeliydi alperen babetlere mi odaklanmalıydı :D inanın şaşırdı ve ne yapcağını bilemedi gözleri bi orda bi orda :D yarım saat karşı komşuya uğramam lazım unuttum ben onu sen bekle geliyorum'' dedim. Tamam dedi. Planım anahtarı yanıma alıp 1 dk sonra eve dalmaktı aniden belki bişe yakalarım umuduyla. Öylede oldu :D eve girdiğimde aniden bi de ne göreyim alperen almış benim babeti eline yalıyo deli gibi kokluyo sevişiyo :D O anki halini görmeniz lazımdı! :D Tam bi köpek gibi aciz sürüngen :D işte erkeklerin hali bu ayakkabımızı bile nefessiz bişekilde yalayabiliyosunuz ondan tahrik oluyosunuz ve bize dayanamıyosunuz ! :D eminim 1 hafta giydiğim kirli donumla bile sevişicek erkek bulabilirim bu kadar iğrenç ve aciz varlıklarsınız siz :D herneyse konumuza dönelim, ciddi bi ses tonuyla '' Alperen sen ne yapıyosun !'' dedim. Alperen bi anda fırladı suratı kıpkırmızı ağlamaklı oldu titriyodu korkudan. ''Sana diyorum alperen ne bu halin ne bu iğrençlik !'' dedim. ''Yenge özür dilerim anlatıcam nolur affet bi dinle beni'' dedi. ''Bu yağtığını dayın annen baban duyarsa neler olur alperen biliyosun demi, sen beni arzuluyosun ayaklarımı arzuluyosun alperen ! ayakkabılarımı yalıyosun!'' Onu iyice korkuttum özür dilemeye yalvarmaya başladı iki dakka yalvardı ve '' Madem öyle bunlar tek bir şekilde aramızda kalıcak tek bi şartım var sorgu sual şaşırma yada başka bişe istemiyorum hiçbişekilde'' dedim. ''Ne istersen yenge'' dedi. ''Ayaklarımı yalıycaksın onlara tapıcaksın koklıycaksın seni aşşağılıycam ezicem küfür edicem mahvedicem seni ! sende sesini çıkarmayacaksın! denileni yapacaksın!'' Alperen şaşırdı ama sorgu sual yok dediğim için bide mutlulukla kabul etti :D Oturdum koltuğa ve '' Çabuk ayaklarımın dibine gel hayvan ! Senin yerin orası gel çabuk !'' dedim. Alperen hemen geldi verdim ayağımı ağzına... Yaladı yaladı yaladı, kokladı öptü 2 saat boyunca aşşağıladım ve hizmet ettirdim çok mutluydu bende öyle ! onu o halde gördüm ya ezdim ya rahatladım hep erkeklermi ezicek birazda biz ezelim ! En sonunda ayaklarıma boşalmak istedi bende bi şartla dedim eğer boşaldıktan sonra pisliğini yalayıp temizliyceksen dedim kabul etmedi. Eğer bidaha olmasını istiyosan bunu yap dedim. Kabul etti.:D Ayaklarıma köpek gibi hırlayarak boşaldı ve sonra yalattım :D midesi bulandı gitti klozete kustu çok eğlendim :D biz istersek onuda yediririz size ! :D Kendinize iyi bakın :D kızlar o pislikleri yedirin onlara nasıl demeyin bilirsiniz siz işinizi :D azdırın bırakın , azdırın oynayın bırakın perişan olsunlar onlar bunu hakediyo unutmayın herşey bizim elimizde ! ;) byeee

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arzu`nun muhteşem ayakları

Ben yaklaşık üç yıl kadar önce bir mağazada çalışıyordum. Erkek arkadaşlarla biraraya gelip konuştuğumuzda hep mağazada güzel kız olmadığından şikayet ederdik. Tam o günlerde yeni bir kız işe alındı. Ismi arzu`ydu. Esmer 25 yaşlarında, minyon tipli a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemi sikmelerine göz yumdum, bende siktim [resimli]

İşyerinden izin alıp eve erken dönmüştüm. Akşama doğru saat 5 civarı babamda bu saatlerde işte oluyor. Anamda evde tek başına ev işleriyle uğraşıyor. Bende bir yandan çalışıyorum, bir yandan sınavlara hazırlanıyorumEve sessizce girdim anneme süpriz y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıkı yaka 2

Arzuyu artık kölem yapmayı başarmıştım. Ne dersem kabul ediyor benim ,istediğimi yapıyordu. bütün gün onun için diktirdiğim ve satın aldığım dar yakalı bluzları giyiyordu . gece yatana kadar çıkarması yasaktı ve ancak gece sexe başladığımızda ben ist... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gercek hikaye komsu kizinin ayaklari2

Gerçek hikaye komşu kızının ayakları2 Geçen hiayelerimde anlattığım komşunun kızıyla bayadır görüşemiyoduk.Geçenlerde balkonda gördüm onu bana dil çıkardı bende ``naber`` dedim ona iyilik felan derken ben kendi evime çıktım. Bana çakmak alacağına söz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öz kızımı evlendikten sonra siktim

Kaynak : Öz kızımı evlendikten sonra siktimKızımı doğduğu günden itibaren cok sevdim. Bebeklik, kücüklük ve genc kızlıkzamanı artık gecelim… Cünkü hikaye ileri yaşlarda başladı… Ben 45 yaşına geldiğimde kizim da 19 olmuştu… Cok da g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumun kolesi oldum hikaye

Ben küçük yaştan beri çorap fetişi olan biriyim.Yan komşumuzun biri bende 2 yaş küçük biri 1 yaş büyük 2 kızı wrdı.Her gün bunların ayakkabılarını koklardım.Birgün ayakkabılarını koklarken kendimden geçtim ve benden 2 yaş küçük olan ayçanın geldiğini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sokokta

ben bir gün dolaşıyordum akşam üstüydü harabe evlerin öünüden geçtim.Baktım kız sesleri geliyor.girdim baktım iki kız var.slm verdim.araba ile evekonuştuk biraz sonra benim götürdüm.ye iç falan ikisi ve ben kudurduk.elimi amçıklarına attım pantolu7n ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul öğretmen ile sex hikayemiz

Hey millet ben geldim. Merhabalar öncelikle adım Ercan, 20 yaşında üniversitede okuyan biriyim. Ünivdeki öğretmenle aramdaki seksi anlatmak istiyorum size.  İsmide Pelindi. Ya nasıl diyeyim harika biridir kendisi. Her konuda harikadır ama sekste hari... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

17`lik eda

Selam ben murat, bir gün alışveriş merkezinde geziyorum alışveriş için karşıdan 3 tane güzel kız geliyor. üzerlerinde lise üniforması var. Gülüp eğlenerek geliyorlar. Tam benim durduğum mağaza vitrinin önüne gelip durdular. Cıvıl cıvıllar insanın içi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimin arkadaşını siktim

Ben Sedat. 46 yaşındayım. Kumral uzun boylu yakışıklı biriyim. Eşimse 42 yaşında bembeyaz tenli harika vücutlu biri. İyi bir işim var, gelir düzeyim de oldukça yüksek. Oğlumuz ilköğretimi bitirince onu yurtdışında okutmaya karar verdik. Uzun arayışla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.