Ensest Hikayeler kategorisi, yeğenim hatice hikayesini oku.

yeğenim hatice

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
hatıce benım yegenım. yaz gunuydu uzun zaman gorusmemeıstık.bır gun 3 5 gunlugune onlara kalmaya gıttık. ablasıyla karım eskı arkadastı.hatıceyı gordum ama gormez olaydım cok tatlı olmustu. aksam yenegınden sonra odaya gıttım uzerımı cıkarttım altımde sadece kılodum vardı aletımde hafıf sert oldugu ıcın önum kabarıktı. fark etmedım bırden ıcerı hatıce gırdı. onemlı degıl abı ben alıskınım ablamın cıcukları hergun boyle gezıyorlar hatta bazen hıcbısey gıymıyorlar dedı. yatagın basucundakı komıdıne egıldı.bende nasıl yanı boylemı dedım ve kılodumuda cıkarttım. evet ama onlarımkı boyle degıl ilk defa kalkmısını yakından gordum dedi. bende istersen elle dedim. bi taraftanda oksuyordum. burda olmaz ablam gelır belkıde yengem gelır yakalanmayalım dedı.tamam sen yukarı cık ben gelırım dedım. içeri gittim karımla buyuk yegenım sarılmışlar birbirlerini oksuyorlardı orada fark ettım kı aralarında bişeyler var.sız rahatınıza bakın belliki özlemişsiniz deyip bozuntuya vermedım ben ust kata ınsaata cıkıyorum dedım ve cıktııım. ama aklım karımdaydı lezbien olduğunu fark etmemeiştim hiç. neyse hatıce camın onunde dısarı bakıyordu arkadan yaklasıp kalcalarına saıldım.cok sertttı.benımde aletım tas gıbıydı. merak ettığın hala ayakta duruyo bakmıcakmısın dedım bıraz daha sarı sık benı dedı. arkasından gırecekmıs gıbı bastırdım durdum. e hadı bak sımdı duramıcam farklıa seyler olacak dedım.o da bana doğru dondu ve hep filmlerde göruyodum ilk defa elime alıcam korkuyorum dedı.daha lafını yenı bitirmişti cıkartıp eline verdim. bende elimi kalcasından sokup gotunu oksamaya basladım. elim aşagılara ındı ve amcığını bulunca ınlemeye basladı.ablamın gençlarını cıplak gördukce sulanıyırdum ama bişey yapamıyordum. arada bir banyoda onları yıkama bahanesıyle okşayıp kaldırıyordum ama bu baska sıkın yanıyo senın dedı bana. ben de hadı o zaman ne ıstıyorsan yap dedım.diz cokup bır agzına alışı var cığlık atasım geldı.bebekler gıbı nasılda emıyordu kı daha 10 sn anca olmustu sıkıden sankı akarsu gelıyordu bagıra bagıra bosaldım.hemen asagı ınıp o daha 16 yasındakı amcıgını yalamaya basladım. tazecik ve kılsızdı ateş gibiydi.beni siksene dedi nasıl ısterdım ama kızlığın dedım.yok zaten kalmadı yanlışlıkla ben kendım deldım dedı. zaten dolmuşum sıkım gene kalkmış ozaman durmak yoktu.bacağını omzuma aldım ve o daracık amcığına tek seferde daldım.o kadar dardı ki 3 dk anca surdu amcığından spermlerım tasıyordu. çıktım egildim spermlerle birlikte amcığını en az 10 dk yaladım. işimiz bitince asagıya indiy ama aşagıda durum farklıydı.cokuklar yatak odasının kapısında ellerınde sıklerı otuzbir cekıyorlardı. bizim geldiğimiz frketmediler bile.içeri bir baktım nazlıyla karım 69 olmuşlar sevişiyorlardı cığlık cığlıga neyse bu baska bi konu sonra anlatırım.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız kardeşim artık karım gibi

Merhaba 1982 doğumluyum doğma büyüme istanbulluyum birde kardeşim var oda 1988 doğumlu 2 kardeşiz. Evimiz 2 oda 1 salon odalardan birinde anne ve babam kalıyor diğerindede benle kardeşim salonuda oturma yeri olarak kullanıyoruz. Kardeşim daha önce hi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey annem selma

Herkese Selam. Sizlere üvey annem Selma ile yaşadığım unutulmaz bir anımı yazıyorum. Ben 19 Selma ise 37 yaşında. Bundan bir iki hafta önce evde yalnızdık. Babam işte ve 2 kardeşimde okuldaydı. Ben evde ÖSS sınava hazırlanıyordum. Üvey annem işleri b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarhoş ağabeyim

Henüz 19 yaşında liseyi bitirdiğimde başımdan geçen olaylarıanlatmak istiyorum. Bazı şeyler masal gibi oluyor ama benim hayatımın dönümnoktası olan bu olayları artık birileri ile paylaşmak istiyorum.O yıl abim üçüncü kez üniversite sınavını kazanamam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yarrak Hastası Dul Annem

Merhabalar arkadaşlar ben Sedat.Annem 42 Yaşlarında, İri kalçalı, iri bacaklı, iri göğüslü bi olgun kadındır ( Orospu)Babamdan ayrılali 12 Yil oluyor. Annem ise kendine bir dost bulmuş onunla birliktelerdi.Annenin Adı Eda dostunun ise hasan..Hasan bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimin yengesi

 selam ben bursadan yakup size anlatacağım olay bundan 1 yıl önce başıma geldi ve halen devam ediyor. perihan yenge eşiyle arası bozulmuş ayrılmışlar  2 genç annesi 37 yaşında 1,70 boyunda 70 kilo ağırlığında sarısın bir kadın . perihan ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melek yengem

Ben 22 yasinda 1.82 boyunda esmer yakisikli bir gencim Babam veannemi Trafik kazasinda ben 15 yasindayken kaybettik bana ö günden beli abimleyengem bakiyor abim benden 13 yas büyük yengemle evlendiklerinde abim 26yengemse 24 yasindalardi. Ben bu gerc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

turbanli görümcemin ami

Yaklaşık iki gün önce delireceksinizle sizlere evlenme hikayemi yazmıştım şimdide bu süreçte başıma gelen bi anımı yazacagim.eşimin ve benim calistigimiz hastane itibarı ile ailelerimizden farklı şehirlerde yasiyorduk ve bu her an sevismemize olanak ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

paragöz annem

Selam ensest severler bwnim annem 45 yaşında türbanlı ama makyajı eksik olmayan türban altı kot giymwyi seven belediye yardımı ile geçinen dul bir kadın.annem ev temiZliklerine de gider ama günlüğünü hep fazla alır.bir gün annemle belediyenin verdiği... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

6 ay devamlı yengeme çaktım

ben şimdi 44 yaşındayım yaşadığım hikaye 15 sene önce yaşandı.uzun yıllar yurt dışında yaşadıktan sonra türkiyeye döndüm ama eşim hala yurt dışındaydı evi ayarlayıp daha sonra onları getirtecektim ve kayınçomun oturduğu apartmanda daire tuttum evi ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

semra abla ve sikiş

Selam ben 17 yaşında yakışıklı bir gencim semra abla 27 28 yaşlarında kumral çok sexsi bi hatundur hep onu arzular 31 çekerdim kocası çalışırdı bigün semra abla bana bakkala gidermisin dedi bende evet dedim bakkaldan döndüm ve bana içeri girmemi ve b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.