Bakire Hikayeleri kategorisi, yanlı zlı k hikayesini oku.

yanlı zlı k

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bı r gun otobusden ı ndı m gelı yorum ama yol beya var 30 saatlı k yol koyden bı rı de benle ı ndı ve ara yola gı rı nce soyle dedi beni bı r kere oper mı sı n bende optum tabı erkegı z sonucda azdı m tabı ondan sonra kı zı n adı da nalan bana bı rden soyle dedi soyun bende tama dedim hemen basladı benimkı nı ellemeye ben hemen cı kardı m benı mkı nı verdı m amı na hem opusuyoz hemde sı kı sı yoz benı m kı delı rı yo du ama ondan sonra bı ara ses geldı ben pantulumu cektı m hemen baktı m kı mse yok memelere daldı m fermarı n arası ndan cı kardı m verdı m coskuyu ve gelen ler oldu toplan dı k kactı k hala bulusup fantazı yapı yoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

iş ş ş te o anı unutamam

meraba ben ipek size baş ı mdan geç en bi hı kayemi anlatmak istiorum 23 yaş ı ndayı m boyum 169 kilom 62.Bundan 3 sene ö nceydi. Ü niversite final sı navları sonunda tatile girmiş ti. Bir senenin yor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

4 kişi ayrı ayrı tuba yi siktik

ben 21 yaşında çılgın bir gencim ünitesitede okuyorum sınıfında tuba diye bir kız var çok müthiş vücut hatlarına sahip dar kot giyen ve iç çamaşırları belli Eden balık etli biri bir gün bara gittik epey bir içki içtik tuba epey sarhoş olmuştu tuba bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve öğrencim

ben yeliz 19 yaşında sexi bir kızımmatematik öğretmeniyim. bir gün biligisayar başında porno izliodum çok harikaydı. birden azmaya başladım o gün günlerden cumartesiydi ve cenk adıda bir öğrencim benden ders alıyordu. tabi ben hiç sex yapmamıştım cen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ebrunun daracı k ve sulu amini siktim..

Selam ben cahit(takma isim) ben o zamanlar kö yde yaş ı yordum bizim kö yü n muhtarı nı n ebru adı nda bir kı zı vardı o kadar seksi ki bakanı n bi daha bakası geliyor. Neyse ebru abla benden 3 ya&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı baldız

merhaba.adım bora.yaşım 29.2 senelik evliyim.iş nedeniyle izmirde yaşıyorum.aradasırada istanbula gideriz eşimle.karım 24 yaşında.baldızım ise 28 yaşında türbanlı sexi bir kadın.özellikle kalçaları çok dolgun.arasıra evleine gittiğimizde.gözlerimi al... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu kadar kan nerden geldi şaşırdım

|merhba ben 16yaşında yakışıklı birisiyim bizim evin karşısında bir kız vardı mükemmeldi evleri tam bizim evi görüyordu yani yatak odamı her gün onu hayal edip 31 çekiyordum o kızda bizim sınıfta okuyordu onu beğendiğimi bütün arkadaşlar biliyordu sı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gaylığımı hissettiğim an

slm ben 22 yaşındayım adım murat bundan 2 sene önce internette gezinirken gay sitelerine girdiğimi gördüm ve ilginç bularak girdim siteye izlediğimde ise çokl hoşuma gitti.daha ilişkiye girmedim.fakat kendimi tatmin edici şeyler yapıyorum.gizliliğe ö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içim tuhaf oldu

slm.ben ilk defa hikayemi anlatacağım szlere.ben 19 yasındayım birgün güneşliden bağcılara giderken dolmuşa bindimm.pek dolu değildi.35 yaslarında bi adamın arkamdan popoma sürttüğünü fark ettim.siki kalkmaya başladıı içimde bişiler oldu birden daha ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın çiçekli şalvarları

karım arzu orta yaşlarda alımlı ,şalvarlı bir köy kadınıdır.rengarenk çiçekli şalvarları beni hep baştan çıkartmıştır .ben 35 yaşlarında oldukça azgın bir erkeğim karım şalvar giydikçe erkekliğim hemen canlanır onunla şalvarlı sevişmek bende tutku ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götten vurmak başkao luyo bea

Ben mamariste yaşayan 15yaşında bi gencim.bu yıl sahilde bi alman kızla tanıstık.tabi bende ing. dehşet,kızla muhabbeti ilerlettik seni babamla tanıstırmak istiyom dedi ben onay verdim.gittik bunların oteline bi baktım babası iri yarı bi yarisalim.comger ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.