Bakire Hikayeleri kategorisi, yakisiqli jigoloizmir hikayesini oku.

yakisiqli jigoloizmir

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklarını sordum İzmir dediler yerde anlastık kızlar bi ew ayarlıcaklardı kızlara once sızı gormem gerekıyo dedım msnde camlı yada normla dısarıda bı yerde bulusalım dedım tamam dedıler msne gırdıler konustuk ne zaman olcanı ayarlıyalım dedım gunu ve saatı ayarladık kızlar camı actılar 2 sıde guzellerdı nese werdıklerı adrese gıttım kapıyı catılar 2 sıde kapıda karsıladılar benı 2 sınınde ustunde mını ıcı bellı olan gecelıkler vardı altlarındada tanga vucutları mukemmeldı neden benı cagırdınız dıye sordum baksa bı arkadasımız senı cok tavsıye ettı bızde denemek ıstedık dedıler pekı dedım ıcerı goturduler kolumdan tutarak yataga fırlattılar benı bırden ustume saldırmaya basladılar her yerımı opmeye hemencecık cıkardılar ustumdekılerı bı baksırım kaldı bende onların ustundekı gecelıklerı cıkardım bırı ust taraftan dıgerıde alt tarafdan opmeye yalamaya basladılar ısımlerı duygula fılızmıs duygu dudaklarıma yapıtsı uzun uzun opusuyoduk filizde baksırımın ustunde benımkıle oynuo kendıne surtuyodu cıkarıom baksırını dedı sen bılırsın dedım cektı cıkardı baksırımı azına aldı benımkını emmeye basladı bıraz acemıdı ama dudakları ve dılıyle yalaması cok tahrık edıcıdı yeter bosaltıcanız benı kızlar dedım pozısyon degıstırdık fılız uzandı a… yalamaya basladım dudaklarımla ve dılımle a…. heryerını yalıyodum elımıde kullanıyodum bıryandanda hafıf hafıf parmagımı da sokmaya basladım fılız zevkten ınlemeye basladı duygu ıse a…. Fılızın azına vermıstı fılızde dılıyle ve dudaklarıyla ınletıyodu duyguyu 2 sıde ınlıyodu cok tahrık olmustum fılız kasılmaya basladı suratıma bosaldı yalamaya devam ettım zevkten cıldırmıstı resmen bosalırken zevk cılıkları atıyodu cok guzel devam et sakın bırakma dıyodu parmagımla ve dılımı hızlı bı sekılde sosuk cıkarmaya basladım bı yandanda yalıyodum fılız dayanamadı kısa bı sure sonra gıne bosaldı ben fılızı bosaltırken fılızde duyguyu bosalttı 2 sının zevk ınıltılerı benı bastan cıkarmıs cıldırtmıstı hadı gır ıcıme demeye basladı fılız ıcımde ıstıyom senınkını dedı tamam dedım yavasca a.. kafasını surtuyodum benımkının hafıf sokup kafasını cıkarıyodum surtup gezdırıodum a… ustunde fılız bagırmaya basladı yeter artık nlur sok demeye basladı dayanamadı tuttu elıyle ıcıne soktu benımkını bıraz sıktı acıttı ıcıne gırdım ohhhhh dedı devam et cok guzel dıye ınlemeye basladı hızlı bı sekılde pompalamaya devam ettım fılızde duyguyu yalamaya devam edıyodu bu arada a…. sular seller goturuyodu fılızın vıcık vıcıktı gıdıp geldıkce cap cup sesler gelmeye basladı bıraz hızlı bı sekılde gıdıp gelmeye basldımzevkten bagırıyodu cıglık atıyodu fılız dayanamadı bosaldı duygu yeter bırazda ben tadına bakıcam dedı hemen yerını aldı duygunun a… kıvamına gelmıstı bırazda bırazda onunkını yalamaya basladım bır yandan dılım dudaklarımla bı yandanda parmagımın gırıp cıkması hızlı bı sekılde kasılmaya basladı duygu hemen cekıldım a… dayadım yavasca ıcerı gırdım bıraz sonrada dıbını kokledım 2 ,3 kere gıttım geldım cok fecı bosaldı duygu resmen cemse gıbı fıskırdı zevkten ucuyodu duygu hıc cıkarmadan dahada hızlı gıtmeye basladım zevk cıglıkları atıyodu fılızde gous uclarımı yalıyodu hızlı gıtmemden bagırmaya cıldırmaya basladı duygu bu arada bendebosalmamak ıcın kendımı sıkıyodum ahhh bosalcam dedım 2 sıde yutmak ıstedıler2 sınınde suratına bosaldım 2 sıde yalamaya basladılar bırı yumurtalarımı dıgerıde y… yalıyodu 10 dakka felan yaladılar cok fecı oldum yeter bosaltıcanız gene dedım bu sefer ben uzandım fılız sıra bende ben ıstıom dedı bu sefer oda ustume oturdu duyguda a… kafama doru getırdı onu yalıyodum fılız ıse a… yerlerstırdı benımkının ustunde zıplamaya basladı kap kaygan olmustu zaten ustumde cok guzel zıplıodu bı yandanda duyguyu yalıyarak cıldırtıodum saatlerde deısık pozısyonlar denıyerek yaptık ben ıyıce yorulduktan sonra 2 sınıde yalıyarak bosalttım 2 sıde hayatlarında bukadar guzel vakıt gecırmedıklerını soledıler bende cok muthıs zevk almıstım arada benım tadıma bakmak ıstedıklerınde cagırırlar canları ben tadıma bakmak ıstedıklerınde sonrakı gıdıslerımı ve baksa yasadım anılarımıda sonra anlatırım elım baya yoruldu yaz yaz be yav heee bu arada her yastan bayan gorup tanımsak bırlıkte olmak ısterse msnımı ekleyebılırsınız kendınızede arkadaslarınızada gurup seklınde 2 ,3 yada daha fazla kızada gelırım bıdakı yazılarımda gorusuruz ızmırden yakısıqlı jigolohakan [email protected] [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

editor

editör arkadaşlar heralde uyuyorsunuz hikayeleri bekliyoruz...bir haftadır aynı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel ablam

|merhaba hikaye severler ben 16 yaşındayım.bu anlatacaklarım tamamen gerçektir.ablam 19 yşındadır.kumral beyaz tenlidir.konuya geçeyim.yengemlerin evine gidip kapıı çaldım annemler yoktu bir çayımı iç ablası olur dedi.mutfakta uğraşırken ufaktan kalç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire behriye

Merhaba ben Adanadan Onur. Bizim apartmanda tam altımızdaki katta oturan Behiye adında, yüzü o kadar güzel olmasa da dipdiri göğüsleri, yuvarlak dik kalçası ve harika dudakları olan tam sikişmelik bir kızdı. Kafaya koymuştum, ne yapıp edip onu sikece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşunun kızını kaktıra kaktıra siktim

Merhaba yarisalim.com okurları. ben kıvanç 19 yaşındayım sarı saçlıyım bal köpüğü gözlerim var 189 cm boyundayım 24 cm yarrağımla kadınların tanrısı olabilirim. Neyse hikayeme geçeyim bir gün annemler babamlar köye gitmişti benide alacaklardı 1 ay olm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakireydim ve ali benimle ilişki kurmak istiyordu

Merhaba, benim adım Papatya. Hafta sonu,üç dört yıldır görmediğim, geçenlerde karısı doğum yapan ama benim doğum evinde ziyarete fırsat bulamadığım kuzenim Tuncay ’a telefon ederek kendisini görmek ve doğum hediyesini vermek için ziyaretlerine gelip ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarışın bakire

Merhabalar, Sizlerin bayağı takipçisi oldum ve bende bir anımı yazmayı istedim. Ben 1.70 Boyunda Espiri KABİLİYETİ çok yüksek bir erkeğim. Espiri kabiliyetim sebebi ile çevremde çok sevilen biriyimdir. Neyse fazla sürdürmeden hemen hikayeme geçiyorum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi karım

Hiçbirzaman amına götüne doyamadığım,nefis sikişen karımı,mehmet beyle 3 yıldır birlikte sikiyoruz.Ne mehmet bey nede ben sikmeyle sevişmekle doyamadığımız serpilimi üçüncü bir erkekle ödüllendirmek istedik.Yine 47 yaşlarında birini daha bulduk.Nasıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oruspuyum sikin beni

herş ey tlf da baş ladı ö le her arayanla yatmak istiyorum ..beni uç urmak istyen tü m erkekleri bekliyorum ne olur sikin beni...... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yap yapma yap

berhaba 18 yasındauzunboylu.yakısıklı genç delikanlıyım... günlerden salı günüydü.kız arkadasımı ewime davet ettim sadece oturuyoduk daha hiç öpüsmemiştik,,. ,kız arkadasımın birz yanına yaklastım öpüşmeye basladık ilk basta o istemedi ama sonra o be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızlığımı da alıp gitti

Merhabalar. benim adım deniz. şu an 21 yaşındayım ama anlatacağım hikayenin yaşandığı zamanlar 17 yaşındaydım. lise ikiye gidiyordum. o zamanlar orta boylu kahve gözlü siyah saçlı tam bir esmer güzeliydim. okulun basket takımında oynayan uzun boylu s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.