yabancı çiftle ensest bir seks hikayesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.Internet kanalıyla net metınk yanı goruntulu cetde esımle bırlıkte bazı cıftlerle seks yapıyorduk ve bır gun kanadalı bır cıftlede aynısını yaptık ve bıze bunu gercek olalarak yapmak istermı sınız dıye sordular ve bızde kabul ettık ve esım ben senın yanındaelın adamıyla sevısemem yanlız ayrı odalarda olmalı ılk gun ve sonra alısırsak beraberde yaparız dedı bende tabı olur dedımve uzun sure aynı cıftle netde seks yaptık ve ızıne aytılaklarını ve turkıyeye geleceklerını ve bu camda yaptıklarımızı gercek olarakyanı obenım esimi sikecekti bende onun esını sikecektik ve ogun geldı ve bız de hazırlıgımızı yaptık ve onları ter mılaldenaldık eve geldık cok guzel bır bayandı a gelıp benım yanıma kanepeye oturdu esımde anın esının yanına yanı bnın yanındaydıve sohbet edıyorduk sohbet ılerledıkce ıcım kıpıkr kıpır oluyordu ve a dudaklarıma yapıstı bede durmuyordu esımın vucudundakı ıncelıklerı ortaya cıkarıyordu ve bıraz on ısınma yaptıktan sonra yemeklerımızı yedık ve bırer .kadehte vıskılerımızı ıctıkten sonra b ve esım odalarına cekıldıler vebende aıle odada kaldım cok guzeldı ve soyunmaya basladı ve bende soyundum ıkımızde soyunuktuk ve once dudaklarıma bır guzel somuruyordu ve ben goyuslerını ve amını yalamaya basladım cok zevk alıyordu ve seks anına gecmeden bırer kadeh daha vıskı ıctık ve .   sonrası sabaha kdar delılercesıne sevıstık esımde bende cok memlun kaldık ve hala gorusuyoruz ama netde onlar her sene gelemıyorlar ve bızde baska çiftler arıyoruz samımı durus sır tutmasını bılen ve gercekten evli ciftleri bekliyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ciflerle oluyorum

ben 25 yaşındayım iş arkadaşım 35 yaşında aramız çok iyi beni bazı akşamlar evine çağırır eşiyle yanımda şakalaşırdı ben utanırdım sonra bir gün akşam yemeğe çağırdı bende gittim eşi açtı kapıyı abi yokmu abla dedim gelsen şimdi gelir bişeyler almaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumun karısını yedım hikayeler

Slm.ben mardinden tufan.1.80 boyunda esmer yakışıklı vede bakımlı bir gencim.25 yaşındayım.Bizim tam karşımızda oturan evli bir çift vardı. pencerelerimiz birbirine baktığı için günlük hayatlarının nasıl geçtiğini çok iyi biliyordum.çiftler eve döner... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

emine yengem

slm arkadaslar ben malatya dan kasanlı lakabım hıkayem tamamen gercek amcam ceza evıne gırdı ve bana yengemı emanet ettı bende tamam dedım yengemlerde kalıyorum neyse bırgun yengemle otururken yengem bana nasılsın dedı bende ıyıyım dedım sen nasılsın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ucumuz beraber

Üçümüz beraber Merhabalar, ben murat. 28 Yaşında, 182 boyundayım. Neyse kısa keseyim ve hikayeme geçeyim. Bundan iki ay önce internetten bir çiftle tanıştım.yarisalim.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`); onmouseout=... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimi siktirdim

Nerheba arkadaşlar size yazdığım tamamen gerçek bir hkaye eşimle sevişirken hep başka erkekleri hayal etmesini isterdim ama eşimi birinin sikmesinden aşırı heycanlanacağmı düşünüyordum arkadaşımın biri eşinden ayrılmıştı birgüm sevişirken yine fantaz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma dildo aldım

karım 31 ben 35 yaşlarındayızkarım beyaztenli 110 80 100 ölçülerinde olup çok sexsidr.en sevdiğimde onun götü ve memeleridir. karıma süpriz yapayım dedim ve ona 30 25 ve 20cmlik 3adet yarak aldım shoptan. karıma gösterince bunları bana kızdı neden al... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en sonunda..!..

Hepinize selam hikaye severler. Bu seferki hikayemde evli çiftlerle. Başlığım en sonunda çünkü hiç bir ilişkimde bukadar uğraştığımı bilmiyorum tam 3 aydır bu çifti ikna etmeye çalışıyordum. çok uğraştım ama en büyük zevkide bunlarla taddım. Hikayeye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısının götünü deldirdi

Götünü Deldirdislm lar arkadaşlar adım vural size afyondan yazıyorum burda tatil için kaplıcayı tercih eden bi aile geldi kısa bi sür tanışma fazlı derken adam dert yanmaya başladı karısı hakkında birtürlü genç ları olmadını filan her türlü doktor k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tırcı ile olgun aile

selam arkadaşlar yıllardır hikayeler okurum tabı okunan hikayelerın içinde sallama olanıda var gerçek olanıda benım mesleğim tır şoforluğu yurt dışına çalısıyorum yaşım 44 ama bazı şeyelerı çok yasadığımız için artık kadının verip vermeyeceğini bakar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatlı karım

slm karımla çok güzel bi seks yaşantımız var her türlü fantaziye açıgız fakat eşim sadece beni tranıdı başka bir erkek hayatına girmedi eşim yarak cahili yani benim aletim 14 cm ve incedir eşim en güzel zevkleri bunla aldıgını sanıyordu taki o güne k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.