Vereceği Her Halinden Belliydi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Merhabalar. Geçenlerde çok yakın bir arkadaşım yaşı baya ilerledikten sonra evlenmişti. Ama bizimle selamı sabahı kesince biz de aramızda onunla dalga geçmeye başlamıştık. Çünkü evleneli neredeyse 3 ay olmuş ama o hala bizimle görüşmeye bile gelmemişti. Bu durum bizim aramızda da alay konusu olmaya başlamıştı. Bir yandan da merak ediyorduk adam yıllar sonra kadın bulunca hayla doyamadı herhalde diye düşünürken bu misafirliğe size gelicem dedi kadını daha önce hiç görmemiştim merakta ediyordum bunlar geldi kadın mini etek meme dekolteli gömlek fena kadındı kadının ne iş olduğunu anlamadan beni mutfakta sıkıştırdı zaten Kadın o kadar mini bir etek ve dekolteli bir üst giymişti ki görseniz bu kadın seni azdırmaya gelmiş dersiniz. Neyse tuvalete götürdüm ve bende mutfağa girerek çayımı almak için çaydanlığa yöneldim. Ama o sırada biri arkamdan götümü sıktı. Ben karım zannederek dur kız azdın mı misafirler gitsin önce dedim ama hiç ses çıkarmadan götümü sıkmaya ve okşamaya devam etti. Ama arkamı bi döndüm ki götümü sıkan arkadaşımın karısıydı. Oracıkta şok içinde kalakaldım. Kıyafetinden böyle bir şey bekliyordum zaten ben de elini sikime götürüm onu değil bunu tut dedim. Sikişmek mi istiyorsun diye sordum oda evet ama kimse görmeden nasıl sikeceksin ki beni dedi. Ev zaten göt kadardı nasıl yapacağımı ben de bilmiyordum. Hemen kafayı çalıştırdım ve iş sikiş olunca anında planı yaptım. Kafam çalıştı ve ona midem bozuldu deyip banyoya gitmesini söyledim. Ben de markete gidiyorum deyip çaktırmadan banyoya girecektim. Planımı uygulamaya koydum Önce saat ikide ne yapacaksın falan dediler ama olayın amacı farklı olduğu için ısrarla evden çıkmak için salondan kalktım.

Hemen dış kapıyı açıp kapatarak onlar görmeden banyoya girdim. Az öncede dediğim gibi kadının üzerinde ki elbiseden dolayı zaten soymama gerek yoktu. Hemen eteğini yukarı sıyırdım ve önünü lavaboya dönerek direk amını karşıma açıverdi. Zaten geldiğinden beri sikim sertti. Onu o kıyafetle görünce daha azmıştım. Hiç beklemeden sikimi amına dayadım ve bi kaç sürttükten sonra hemen içine giriverdim. Kadın elimi tutarak ağzını kapatmam için elimi ağzının üzerine koydu. Arkadaşımın neden 6 aydır evden çıkmadığını da o an anladım. Kadın öyle bir inliyordu ki sadece onu inletmek için bile sikebilirdim. Ağzını kapattığım halde içeridekiler duyacak diye ödüm kopuyordu ama bir yandan da kadının kocası içerideyken ben onu tuvalette sikiyordum. Amını sikerken bir elim ağzında diğer elim de kalçalarındaydı. Taşaklarım kalçalarına çarptıkça şak şak diye sesler çıkıyordu. Kadın o kadar zevk alıyordu ki bazen amına doğru bakıp onu nasıl siktiğimi izlediğimde amının etrafında ki o akıntıyı görebiliyordum. Sanırım kaçamaktan dolayı ikimizde son derece azmış bir haldeydik. Bir kaç dakika taşaklarımı okşadıktan sonra elini taşaklarımdan çekip kalçasının üzerine koydu.

Kendi orta parmağıyla göt deliğini okşuyor parmağını deliğe sokup çıkartıyordu. Ben kadının amını sikiyordum o da kendi parmağıyla göt deliğini sikiyordu. Muhtemelen zaten kocasına götten siktiriyordur diye tahmin ediyorum çünkü sikiş bitene kadar sık sık götünü parmakladı. Artık yavaş yavaş ikimiz de boşalmaya yaklaşmıştık ki, iki parmağını birden göt deliğine sokup çıkarmaya başladı.

Vereceği, Her, Halinden, Belliydi,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

otobüsteki olgun hatunla sürtüşmemiz

Herkese mrb yarisalim.com okurları,ben bir şehirlr arası otobüste çalışıyodum bi gün bi şehiden istanbula giderken bi yolcum bayan olgun kapalı 32 numarada oturuyodu bende tabi otobüste muavinim neyse biz yoldayız tabi tesise girdik herkes indi fakat ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Türbanlı Sekreterimle Doyumsuz Anlar

 Herkese merhabalar. Ben 30 yaşında muhasebe işleri ile uğraşan bir adamım. Uzun boylu ve kaslı bir erkek olduğum için her zaman dikkat çekmişimdir. Hemen sizlere hikayemi anlatmak istiyorum. Bizim büroya bir sekreter almıştık. Türbanlı ve güzel bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Vereceği Her Halinden Belliydi

Merhabalar. Geçenlerde çok yakın bir arkadaşım yaşı baya ilerledikten sonra evlenmişti. Ama bizimle selamı sabahı kesince biz de aramızda onunla dalga geçmeye başlamıştık. Çünkü evleneli neredeyse 3 ay olmuş ama o hala bizimle görüşmeye bile gelmemiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

balık etli teyzemin dolgun vücudu

Merhaba yarisalim.com seks okurları.bn burak başımdan geçen bir olayı anlatıcam teyzemle teyzem istanbulda tek başına oturan harika götllü bi hatundu belliydide azmıştı evli değildi amı sik görmemişti bir gün yazlıkta denizden geldiğimde duş almıştım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenimle ilişkiye girdim.

Okullar bitince her yaz köye gideriz.Bu sene köyde çok değişik şeyler oldu.Köye gittiğimizde fındığa hemen başlanmıyordu .Amcamın torunu benden 1yaş küçüktü o 15 ben 16ydım.akşamları beraber VCD den film izlerdik konusurduk.Bu sene de aynısı oluyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dar amcıkta aletimin gidip geldiğini hissettim

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Bizler evli 35 yaşında karı kocayız. Kendi işyerimizde birlikte çalışıyoruz.Eşim gül le hep fantezi kuruyoruz.Bir gün bunu gerçekleştirmeye karar verdik.İlan vererek işyerimize sekreter alacağımızı söyledik. Gelenle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İş yerindeki patronum ikinci kocam oldu

Kocamla güzel bir seks hayatımız vardı seksten hiç kaçınmazdık artık benim için sikilmek vazgeçilmez bir şey olmuştu kocam beni yarak meraklısı yapmıştı çalıştığım iş yerinde de patronum sürekli beni bakışlarıyla taciz ediyor sürekli göğüslerime bakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kocamla ayrılmamıza rağmen hala sikişiyoruz

Kocamla son zamanlarda hiç anlaşamaz geçinemez olmuştuk biz de birbirimizi daha fazla kırmamak için medenice boşanmaya karar vermiştik boşandıktan sonra ben ev de kalmıştım kocam ise farklı bir eve taşınmıştı ama yine aynı mahalledeydik boşandıktan s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımın seksi kalçalarını kucağımda okşadım

Merhaba yarisalim.com seks okurları,  hayel ürünü değildir. 4 yıllık evliyim takma adım behlüldür. Yaşım 29 dur .normal yakışıklı sayılacak bir kişiyim.Başımdan gecen olay ( takma ismi sinem olsun) 25 yaşında evli olan baldızımla aramda geçmiştir. Eşi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamı aldattığım erkeklerden arşiv yaptım

Herkese mrb yarisalim.com okurları,size yabancı sitelerindeki konulu pornolar gibi olan yaşadığım bir konuyuantacağım,hatta oradaki  bile bu hikayemin yanında dandik kalacak.  O gece bir de kocam sevişmek istedi, ama, “Hastayım!” diyerek atlattım. Dah... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.