Aldatma Hikayeleri kategorisi, UTANGAÇ EŞİM hikayesini oku.

UTANGAÇ EŞİM

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merebalar herkesebu köşeleri okuyorum bende yaşadıklarımı yazsamı yazsam mı diye çok teretütler içindeydim ama sonuçta yazmak istedim 25 yaşındaydım evlive iki genç annesiydim kocamı da çok seviyorum oda beni çok seviyor komşum gülayla bir elbise magzası na gittik magzacı gülayın tanışı ben kocama ve kendime giyisi alıcam aldım ve oraya ismimi yazdırdım haftadan haftaya adama para götürecem öyle anlaştım adamda tmm dedibir hafta sonra gittim adm yanlız dükkanda oturuyodu beni gördü ayaga kalktı buyur hanım efendi hg dedi sandelyeye oturdum çay alınmı dedi zahmet etmeyin dedim olurmu dedi sizin gibi bir hanım dükkanıma glmiş çay ne ki dedi çay içtim biraz sohbet etti benimle kocanız ne işyapıyo felan nerelisiniz dedi kocam bir kurumda çalışıyo dedim işte biraz sohbet ettiı çok iyi bir adamdı ne zaman gelirseniz gelin size karşı dükkanım açık dedi para felan önmli deyil dedi sürekli gözlermin içine baakıyodu çıkarken elleştik elimi sıktı o an sanki heycandan kalbim duracak sandım her zaman beklerim f hanım dedi kocama dedim para ver bana dedim elbiseciden sanada banada giyisi aldım dedim biraz verde götüreyim dedim kimle aldınız dedim bende gülayla gittik dedim gülayın tanışı adam dedim söz etmesin dedim kötürelim verelim dedim kocam tmm dedi kocam sabah parayı bıraktı işine gitti ben makyajımı yaptım kafaltı yapmadan evden çıktım erkenden sanırım sabah saat 8 felan olmuştu adamın dükanına gittim adamda yeni açmış çay koyuyodu beni gördü eli ayagı dolaştı sanki hg f hanım dedi hb dedim elimi tutu buyurun dedi içeri biroma buyur dedi kafaltı ypıcam sizde yapmadıysanız birlikte kafaltı yaplım dedi gülerek olur dedim içeri birosuna girdim kimse yok bi yandan korku var içimde bi yandanda oturmak istiyorum neyse adam msayı donalttı kafaltılık için ne istersen masaya getirdi rahat olun f hanım dediben bu masayı sizin için hazırladım dedi neyse oturdu birlikte kafltıyapmaya başladık ya dedi nasıl olduda böyle denk oldu ya dedi inanın dedi sizi çagırsam belkide böyle gelmesiniz dedi inanın dedi sanki dünyayı bana bagışladınız dedi çok güzelsin dedi inan dedi hayatımda sizin kadar güzel ve beni böyle etkiliyen biri olmadı dedi ben yne güldüm tşk ettim kafltı bitti çay ikrm etti sigara yakarmısın dedi kocamla arada sırada sıgara içiyodum kabul ettim adamın sigarasını aldım sigaramıda yaktı rahat olun dedi burası sizinmiş gibi rahat olun dedi hemen geliyorum dedi gitti bir dakika sürdü sürmedi geldi kapıyı kilitledim dedi daha rahat sohbet ederiz dedi yanıma oturdu çok güzel kokunuz var dedi inanın dedi başım döndü dedi bana sarıldı inanın sizi çok istiyorum dedi dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim memelerimi okşuyo adam çıldırıyo sanki o çıldırıyo benide çıldırtıyo çokistiyorum onun beni böyle sevmesini pantlonunu indirdi kilotunu çikardı ay ne görüm benim adamın şeyinden çok büyük elimi tutu al az eline oyna dedi gerçekten çok büyük az öpermisin dedi agzıma aldım agzıma sıgmıyo sanki biraz adamın şeyini somurdum sonra kilitumu çkardı üzerimi çıkardı sonra çek yatı açtı yatak yaptı beni çek yatın üzerine bıraktı somurmadık yalamadık yerimi bırakmadı sonra ayaklarımı yukarı kaldırdı o büyük şeyini benimkine sokmaya başladı adam yavş yvaş hepsini soktu içime nasıl canım hoşuna gittimi dedi evet dedim canım benim dedi ne zaman istersen bu senin artık dediüzerime abandı öyle güzel yapıyo ki boşldım ben canım dedi neden çabuk boşldın böyle dedi bende çok hoşuma gitti dedim çok güzel yapıyosun dedim tekrar devam etti adam adam öyle sokuyo ki sokup çekmesi saniye sürmüyo 10 dakika öyle sokup sokup çekiyo yine boşldım ben tekrar üzerime abandı hiç kımıldamıyo içimde kala kaldı dudaklarımı somuruyo memlerimi somuruyo yine sokup sokup çekiyo içine boşlmamı istenmi dedi çokmu istiyosun içime boşlmayı dedim evet dedi boşl dedim bi baktım adam içime boşldı 5 dakika öylece içimden çıkmadan kaldı sonra yine sevmeye başladı beni ben onu seviyorum o beni o gün saat 3 kadar adam dükanı açmadı seviştik sanırım .....6 ....7 defa beni boşltı bende onu öyle boşltım kocamın dışında ilk erkekle o yüzden bitmesini istemiyodum amım sanki açık kaldı adam aldı yedi defa içime boşldı dükkanın kapısını açtı saat 3 olmuştu öpüştük beni ugurladı en ykın zamanda bekliyorum dedi sabah evden çıkarken gençları ablama bırakmıştım onları abladan aldım eve gittim banyo yaptım öyle hoşuma gitti ki banyodan çıktım adamın sevdigi anları gözümün ugruna getiriyorum unutamıyorum bu adam hayatıma girdi kocama olan sevgim sanki eksildi kocamıda seviyorum ama sır o adama gideyim diye bahane ediyom kocamdan azda olsa para alıyorum adama olan borcumu bitirmek istemiyorum kocam öyle biliyo yoksa adam vermiş oldugum parları almıyo devamı yakında takma adım serpil okuyan herkese sevgilirimi sunuyorum byyyyyy
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocasını aldatan kadın

birgün bilgisayarda sitaleri gezergen kimler var diye bakıyordum belki bi arkadaş bulur beraber oluruz diyordum neyse kızlara mesaj atıyordum birgün biri yazdı bana bursadan dedi adı asumanmış neyse konuşmaya başladık baya konuşdun msn evliymiş 1tane... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

artı k bi karı m var

selamlar yarisalim.com okuyucuları ve ç ok degerli editö rlerisize baş ı mdan geç en bi anı mı anlatmak istiyorum ben bi fabrikada kolileme iş inde ç alı ş ı yorum karş ı daki tezgaht... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalın yarağa merakını giderdim

Selam ben ankaradan kadir. ben sizlere basimdan 1 hafta önce geçen bir olayi anlatacagim ben kurye olarak çalisiyorum gelen zarflari adreslerine imza karsiligi veriyorum gine dagitima çiktim saat daha sabahin 10 derken apartmandan içeri girdim zile b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamı ilk ve son kez aldatışım….

Öncelikle şunu söylemeliyim ki kocam bir çok kadının gıpta ile baktığı ,akıllı,yakışıklı ve başarılı bir adam.15 yıldır evliyiz ve beni mükemmel sikiyor.Onunla çok değişik yerde ve pozisyonda çok zevkli sikişmelerimiz oldu.Son 5 yıldır internetteki s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum nihale uydum ve ben de sikiştim

Benim adım Elif. Tabii ki buradaki tüm isimler gerçek değil. Ama başımdan geçen olay tamamen gerçektir. Ben evlenip şu an oturduğum eve gelin geldim. Tutucu bir ailede yetiştim ve tesettürlüyüm. Eşimin ailesi de tutucudur. Bu yüzden uzun süre kaldığı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocammı altatmıştım

merhbaalar yazdıklarım inanın gercektir.adım NEVİN itarafları okudukca bende yazmaya kararverdim. şuan yaşım36 kocamise ben birazdaha yaşlı 42 kocam koyda yaşıyordu ewlendikten sonrada köyde yaşamay devam etmiştik. işlerin yoğunluğundan olsa gerek fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz bana dayanamadı

selam Ben sedat istanbuLda yasıyorum 23 yasındayım hikayeme başlamak istıyorum direkmen karsı Komşumuz zeynep abLa vardı Ben Ona hep abLa derdim ve annemLe yani bizimKilerle arası cok iyiydi her gün Bize geLip giderdi. derken benimde samimiyetLigim b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir türlü doymak bilmiyordum

3 senedir görüştüğüm bir erkek arkadaşım var farklı illerde yaşıyoruz ama düzenli aralıklarda buluşur sevişiriz yine gelmişti sevgilim 3 gün boyunca otelden çıkmadan seviştik artık etrafa rahatsızlık verdiğimizin farkındaydık bütün gece inlemelerimiz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sanaldaki aşkım doğan

yıne merabalar..size başımdan geçen sanalda tanıstıgım askımla olan hıkayemı yazmak istiyorum.dognla tanıstık ve uzun bı sure sanalda taakıldık..bıgun ben ıstanbula gıtmeye karar verdim.artık sanal yetmez oldu.heyecanla ıstanbulun yollarını tutmaya k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapı komş u fatma hoca

ben 20 yası nda ö ss hazı rlanan bir gencim fatma hoca da 25 yası nda yeni evli kocası doktor mayı s ayı ydı heycanlı yı dm ö ss iç in turkç ede bazı eksı klerı m vardı bir gun f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.