ukraynalı bir bayanla güzel sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben İstanbul’da yasiyorum. Turizmle ugrasiyorum ve ogunude eski bir kizarkadas vardi onu ziyarete gittim ve kemer tur arabalarina bindim ve en arka tarafa oturdum araba kalabalikti beldibine geldiginde bir bayan bindi ama uzun boylu elinde kucuk cantasi vardi baktim bayana kimse yardim etmiyor cantasina yardim ettim ve benim yanima yakin oturdu aramizda salak bir genç vardi onla sohbete girmeye calisiyordu ama basarili olamadi neyse araba antalyaya yaklastikca bosalmaya basladi ve bizden ve soforden baska kimse kalmadi bende kafamdakini uygulamaya calismaya basladim once ingilizce sohbet etmeye basladik adini nerden geldigini beldibinde 3 haftadir tatil yaptigini ve yunanistanda sevgilisi oldugunu soyledi herkes bilir ukranyalilari ikna etmek cok zordur neyse biz beraber otogara gittik bu izmire bilet alacakti ordanda yunanistana gececekti biz saat 6 gibi antalya otogarina vardik neyse pamukkaleden bilet aldi ve benim dusundugum seyi yapmasini yani gece gitmesini istiyordum oda benim dusundugumu uyguluyordu ve gece izmire inmemek icin 12 arabasina bilet aldi ve valizini emanetciye koyalim ve sana bira ismarlamak istiyorum dedi tamam dedim beraber menzil sitesinin a bloktaki marketten 4 bira bana aldi efes kendisine dark bira aldi ve parktaki banka oturdu bununla hem sohbet ediyor hemde biralarimizi yudumluyorduk vakit baya erkendi bu hizli icmeye basladi ben agirdan gidiyordum onun sarhos olmasini istiyordum. Aslinda yoksa vermiyecegini biliyordum cunku yunanistaki adama asikti ve ihanet etmek asla istemiyordu. Bunu bana surekli soyluyordu ama 2 biradan sonra tavirlari degismeye basladini gordum. Ardından ben once elini tutdum optum izin verdi neyse bu 3. birasini iciyordu ve artik yavas yavas sarhos olmustu ve benim yapmam gerekeni yapmam lazimdi ya karsi tarafta gunes otele gidecektim yada eve goturecektim oan cisi geldi ve tuvalet aramaya basladik ve dolmus duragindaki tuvalete girdi cisini yapti cikti ama boyle bir hatunu ne yapip edip sikmeden gondermemem gerekiyordu benim ev musaitmi hadi bizim eve gidelim dedim ve bunu eve goturmeye karar verdim ve yolda basladik bunla sevismeye yoldan gecenler bize bakiyordu ama aldiris etmiyorduk ve eve geldik kendisi sarhostu ama kendini daha kaybetmemisti ama o kadar hatun siktim bu baska guzeldi hemen oturma odasina gectik bu zaten koltuga kendini zor atti yorulmustu havada sicakti artik hatun benimdi ve basladik tekrar opusmeye ve koltukta surekli elimi vucudunun her yerine atiyordum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

selime ablayla

SeLiMe ABLaYLa Merhaba arkadaşlar 18 yaşındayım beni tanımışsınızdır artık daha öncede hikayelerimde yazmıştım. Neyse ben bizim apartmanda hatırı sayılan biriyim. 2.kat komşumuz olan selime abla 27- 28 yaşlarında 2 genç annesi boyu 170 kilosu 55 ola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çaresiz kaldım...

Herkese merhabalar ben ank dan ertan, hikayem basıma gelen önceleri talihsiz sonradan ise bastan cıkaran bir olaydır. Bundan bayagı bi    sure once ailem ank dısında idi.Annemin arkadaslarından benimde gercekten hoslandıgım sahıs beni aksam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli esra`nın çıldırtan firikikleri

Lise sondaydım.Lise 1`den beri sınıfın en güzel kızı Esra`ya hastaydım.Esra süper güzel ve süper seksi bi kızdı.Ben de sınıfın en yakışıklı, en terbiyeli ve en çalışkan yetişkini oldum hep.Fakat Esra`ya bi türlü kendisi için çıldırdığımı söyleyemiyordum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

suuuuu ama ne su

Suuuuu ama ne su selam herkese... ben bir fetişistim ama ayak değil şeftali suyu...benim sex anlayışım ne kadar su içersem o kadar zevk alıyorum.. Birgün olağan iş ziyaretinde bulunuyordum. o günkü randevum Gülnaz adında bir bayanlaydı. Saat on gibi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ciragin annesi 2

ÇIRAĞIN ANNESİ 2 Ertesi gün yine çırağın evine gittim ayşe de beni bekliyordu. Üstünde siyah ince külotlu çorap ve değşet göğüsler beni bekliyordu. Içerye girip onun tam ateşli dudaklarını yapıştımki çırak arkamdan kolay gelsin hem beni çalıştır hem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

icimdekı orospu

mrb...ben cagla mine ankarada okuyorum ve ankaralıyım.yasım 21..hemen konuya geceyım..ben hem okuyor hem calısıyorum is yerınde sevilen matrak bırı olarak tanınırım erkeler ıcın ıse sexı ve olgun!bı gun ıse gıtmek ıcn uzerımı gıydım ama bugun farklıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcam benı coksever

bu hikayegercektir sıksık amcama giderdim bir gün saat6 cıvarıda gittim akşam yemeğine kaldım tebi yengem ısrar etti tamam kalırım dedim yengemin bana ilgisi vardı ama ben cesaret edemiyodum biraz yengemden bahsedeyim 1.65 boy yani 30 60 90 harika fi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıslak sevgilim

Merhaba arkadaşlar. ben de başımdan geçen güzel bi anımı burada sizlerle paylaşmak istiyorum.eskiden ayak ve çoraplara karşı ilgili olduğum için yani ayak ve çorap fetişi olduğum için kendimi kötü hissediyordum. çünkü benim gibi insanların anormal ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ikimizde yanıyoduk

aldatanlar com a yazdıgım bi hikayeden sonra basimdan geçen bir animi paylasmak istedim bir aksam pc basindaydim ve tanimadigim bir adres beni msn sine ekledi kabul ettim kimsiniz dedim ve antalyadan 38 yasindaismini vermek istemiyorum bir bayanmis h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muradıma erdim

Ben bu sitedeki fetish bölümündeki hikayeleri okumaya başladığım ilk günden beri her gün benimde bir sahibem olmasını ve ona dilediği gibi itaat etmek istiyordum. 24 yaşında,kumral body ile uğraşan ama küçüklüğümden beri ayak fetişistti olan bir köle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.