Ensest Hikayeler kategorisi, Teyzoşum Benim Oldu hikayesini oku.

Teyzoşum Benim Oldu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba ben size bu yaz teyzemi nasıl siktiğimi anlatacağım.okullar kapandıktan sonra teyzem van dan bize gelmitişti teyzeme küçüklüğümdenberi hastaydım ama hep ona açılmaya korkardım.size teyzemden biraz bahsedeyimteyzem 165 boyunda kumral yeşil gözlü biraz küçük göğüsleri olan 30 yaşlarındabir afetti kocası ise çok tipsiz bir adamdı zaten hep hayret ederdim teyzem bunanasıl veriyo diye.teyzemin geldiğinin ertesi haftası teyzemle deniz bisikleti kiralayıp 2 kişiaçılmıştık.teyzem yüzme bilmediği için yanlız kalmıştı ve ben de onunla bisikletkiralayıp açıldık.teyzem benim onu yanlız bırakmayıp ona eşlik ettiğim için çyarisalim.com gitgide açılıyorduk kıyıdan iyice uzaklaşmıştık ben teyzeme denizegirecem dedim o da girmek istedi bana onu tutmamı söyledi ben de seve seve buişi yaptım .ilk önce ben atladm teyzem korkuyordu ve bana beni skıca tut dedi.daha sonra ben onu belinden tuttum ve aşağıya doğru çektim daha sonra onututmak için mecburen göğsünü tuttum benimki bir anda dikelmişti.teyzemi tutarkeno da benimkinin farkına varmıştı çünkü tam götüne sürtüyordu.daha sonra teyzembeni çıkar dedi ve ben de götünden kaldırarak deniz bisikletine çıkardım o anneredeyse boşalıyordum.kafaya koymuştum artık burada mutlaka bu işibitirecektim.daha sonra ben de çıktım teyzem benim dikleşen yarrağıma bakmayabaşlamıştı bana hayrola bir şey mi oldu dedi ben de yok teyze ne olacak biraz çişim geldide dedim.teyzemse güldü ee ne yapacaksın dediben de bilmiyorum dedim teyzemse denize şie gitsin dedi.ben de büyükbiremnuniyetle sikimi çıkardım işemeye başladım teyzem o anda beni izliyordu .dahasonra bana gel otur dedi bende yanına oturum ve beni yanağımdan öpüp canım benimbaksana büyümüşde teyzesini denizde gezdiriyor dedi ben de tabi teyze ben seninakadaşınım dedim.bunun üzerine teyzem beni yanağımdan öptü.sonra ben de onududaklarının yanından öptüm daha sonra kendimi kaybetip dudaklarına yapıştımteyzem birden beni itip ne yapıyorsun dedi ben de teyze ben sadece sevgimi bellietmek için yaptım dedim.teyzemse ulan sen biraz sonra sevgimi belli ediyom deyipsikmeye de kalkarsın dedi ve güldü.ben de olur u teyze dedim senin kocan varbana düşmez.sonra gülerek demek kocam olmasa sikecen ha dedi.ben de utanarak sesçıkarmadım.daha sonra yakalaşıp dudaklarımı emmeye başladı ben şaşırdım teyzemsedevam ediyordu bir ara sevgimi belli mi ettim şimdi dedi bende evet dedim.ya benim sevgim daha fazlaysa dedi bende o zamansen bilirsin dedim teyzem sonra birden elini sikime attı ve ağzına almaya başladı ve nasıl sevgimiiyi belli ediyormuyum dedi ben de hemde nasıl sıra bende dedim ve bikinisiniçıkartıp göğüslerine yapıştım teyzemse hafif sesler çıkarıyor her yerimiyalıyordu.birden gözlerimi amına diktim onun da istediği buydu amı birazkıllıydı ama çok dardı anlaşılan enişteye bi kızlığını bozdurmuş...neyse sonrateyzemin amının yanaklarını yalamaya başladım deliriyor inliyordu en sonundadayanamıyacağım soook diye bağırdı ben de hemen kafasını soktum o ise hepsinidiye inliyordu hepsini köklediğim zaman zevkten ikimizde ölecektik teyzemeboşalıyorum dedim o ise hesini ağzıma dedi ben de hemen ağzına verdim bütünmenilerimi yalayıp yuttu.daha sonra arkadan da dedi bense hemen domalttım amaalan dar olduğu için biraz zor olutordu.önce göt deliğini yaladım parmağımısokarken bana götünün ilk sahibi olacağımı acele etmemi söyledi ben se yavaşyavaş sokmaya başaladım daracıktı çok zevk veriyordu ama o acıdan kıvranıyor yine de devam et diyordu anlaşılan uzun zamandır sikilmemişti.daha sonrazevk çığlıkları atmaya başladı ikimizde boşaldık.daha sonra bisikletin yönünüdeğiştirerk kıyıya döndük eniştem ise merakla bizi arıyordu bize nereyegittiğimizi sordu teyzemse biraz plajda yürüdük dedi.yaklaşık 2 aydır teyzemisikiyorum gitmesini hiç istemiyorum.ocakta onun yanına gidip tayinini burayaçıkaracağız.teyzemde benim gibi mutsuz benden ayrılıyor olmaktan bana benimkocam sensin o adama bir daha asla vermeyeceğim diyor.belki de yakında kaçıpevleniriz... Gönderen: Ali
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

küçük kız

|anlatacağım hikakeye inanamayacaksınız. bizim alt katta serap diye diye bi ufaklık var 14 yaşında daha önce hiç dikkatimi çekmemişti nede olsa ufacık bi kız. bi gün otobüste akşam eve dönüyorum yol 20-25 dakka sürüyo genelde. Otobüs her zamanki gibi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkdaşımın genç oğlu beni becerdi

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. İsmim Emine, 54 yaşında ev hanımıyım. Evliyim ve 3 yetişkinim var. Beyaz tenli, 1.72 boyunda 67 kilo bakımlı olmaya özen gösteren bir kadınım. Kocam diş doktorudur, geçirdiği kalp rahatsızlığı sonrasında a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızkardeşim ve yeğenim

Bayram tatilinde yeğenim bize gelmişti. 16 yaşında, sarışın oldukcada güzel birkızdı. kızkardeşimde 17 sinde esmer çok alımlı ve herkesin defalarca sikmek isteyeceği birkızdı. Babamlar bayram namazından sonra akrabaları ziyaret için evden çıktıkların... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındayım teyzemi becerdim

benim adım emre anlaıcağım hikaye 5 ay önce başımdan geçti teyzeme gelelim teyzem 30aşında ama 20 liklere ttaş çıkartır eniştemle teyzem zoraki evlilik yaptılar aile baskısı ile eniştem seviyodu ama teyzem sevmiyodu o yüzden sex hayatları yoktu o zam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı travesti ile birlikte siktim

O gecenin sabahı Pazardı, sabah yataktan kalktık. Karıma, “Hadi hazırlan kahvaltı yapmaya gidelim.” dedim. Karım da, “Tamam, 5 dakikaya hazırım.” dedi. Evden çıkıp arabamıza binip daha önce gittiğimiz mekanlardan birine gittik. Kahvaltıdan sonra Türk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexi ablami sikişim

 Ablam ve BenBen o sıralar 19 ablam ise 30 yaşında idi. Ablamlara gitmiştim izmire bir hafta kalacaktım. Ablam 5 yıllık evli bir kadındı. Genç kızken o kadar alımlı değilsede evlendikten sonra iyice bakımlı bir kadın olmuştu saçlar tamamen sarı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatilde abimle

AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDEDİ.BENDE KABUL ETİM İYİYKİDE KOBUL ETMİŞİM.ABİM SORT MAYO GİYİRDU BENDEBİKİNİİ.NEYSE KİRALDIK ABİM ÖN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ve kardeşim

merhaba size başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim babamın işleri ist bulda ama biz antalyada oturuyoruz okullarda antalyada oldugundan annemde bizle kalıyordu babamda arada gidip geliyordu.ailevi durumumuz oldukca iyi durdugumuz yer villa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tamirci sikiş hikayesi 2

slm ben hasan istanbuldan beyaz eşya servisiyim gecen hikayenin devamını yazıyorum ben ayşeyle ikinci buluşmamız şilenin köyüne giddik rahat sikişelim diye pansyona vardık sabah 9 30 gibi yiyeyecek içecek odaya girdik yatağa yattık oturduk konuştuk b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halami siktim

Halamı Sİktim....! Ben şu anda 17 yaşındayım.Size daha dün başımdan geçen bir olayı anlatacam.Bizim oturduğumuz evin en alt katında babaannem dedem ve halam beraber kalıyorlar.Dün babaannem ve dedem yan komşuya oturmaya gitmişlerdi.Bende evde canım s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.