teyzeye bakarken hem anne hem teyze giitti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam ben erzurumdan yakup biz tebrizkapıda oturuyoruz teyzem antalyada oturuyo biz onlara tatile gittik orda hava sıcak olduğu için teyzm kısa ve dar bi eşofman giymişti tabiiki annemde kocası vefat etmişti ve istiyordu .. banyo yapacaktık ilk teyzem banyoya girdi teyzem bi yandan yıkanıyor bi yndanda amını okşuyord ben de kapı arasından teyzemi izliyordum teyzem kudurmuştu adeta zaten her akşam teyzemi düşünerek 31 vururdum teyzemi banyoda uzun bi süre izledikten sonra annem beni izlerken yakaladı çok mu istiyorsun dedi bende evet dedim banyoya annemle girdik tabii ki teyzemde ordaydı ve teyzemi çırılçıplak görmüştüm benim sik kaya gibi olmuştu kısa şort giydiğim için benimkinin başı şortun altından görünmüştü teyzem çokistiyodu belliydi teyzem hemen eildi ve benimkini emmeye başldı bende o arada annemin memelerini emiyordum ikiside çok güzel ve tatlıydı biraz emdikten sonra ben teyzemin amına girmek istiyordum teyzem omaldı amına yavaş yavaş girmeye başladım o arada annem de benim taşaklarımı yalıyodu kudurmuştum adeta teyzemi sikerken teyzemde bende boşaldık sıra annemdeydi annemin amı teyzeminkinden daha tazeydi anneme girmeye başladım annemden ıhh ohh gibi sesler geliyordu annem ice kudurdu bende kudurmuştum anneme hızlı hızlı gidip gelmeye başladım bi süre sonra yine boşalmıştım sabaha kadar ikisinide siktim çok zevkliydi sizede tavsiye ederim....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ablam 1.77 boyunda

Ablam 177 boyunda 59 kilo ve oldukça güzeldir . eminin tüm erkelerin canınıyakıyordur ben senelerce ablam la ilgili fanteziler kurarrak büyüdüm onungöğüsleri bacakları hep hayellerimi süslemiştir. hele mini etekle siyahtarnsparan külotlu çorap ve top... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ebru ablam

merhaba ben atakan dayımın 29 yaşında bir kızı var adı ebru birhafta sonu dayımlar ve ailem gittiğinde ben kalmaya dayımlara gitmiştim o gün hava çok sıcaktıve yanlızdık o tuvalete gideceğini söyledi terlemişti şortunun arkasında gstringinin izi çıkm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boşal ağzıma boşal dedi

mrb syn okuyucular adım ertan 15 yaşındayım.istanbulda ümraniye semtinde yaşıyoruz uzatmadan size ablamla aramızda geçen hikayeyi anlatacağım ama inanın ki gerçek biz 2 kardeşiz ve sadece bir ablam var adıda gamze ablam 18 yaşında iri göğüslü harika ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin kaymak gibi amı

|Slm ben Murat şuan 18 yaşındayım bu olay ben 16 yaşındayken oldu Ben Ankaraya tatile gittim Bir gün amcamlara gidecektim eşortmanlarımı giymiştim Amcan evde yoktu 27 yaşındaki yengem ile küçük kuzenim vardı. Yengem mini etek giymişti üstündede dar b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey annem selma

Herkese Selam. Sizlere üvey annem Selma ile yaşadığım unutulmaz bir anımı yazıyorum. Ben 19 Selma ise 37 yaşında. Bundan bir iki hafta önce evde yalnızdık. Babam işte ve 2 kardeşimde okuldaydı. Ben evde ÖSS sınava hazırlanıyordum. Üvey annem işleri b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul savre halamı siktim 2

merhba arkadaşlar savre halamı bu kez ormanda sikmeyi kafaya koymuşdum bir salı günüydü mantar toplamak icin savre halamla orman gittik ormanın derinliklerinde mantar aramaya koyulduk savre halam önümde eğiliyor koca götü karşımda duruyordu arada aya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük yeğenimm

Aslı yeğenim yani halamın kızı 16 yaşını da yeni devirdi sayalım Giresun da oturuyordu ama Bu sene Sakarya anaokulu öğretmeliği kazanmıştı. Bizde İstanbul da bulunduğumuz için halamlar izin vermişti Sakarya da okumasına ama tek olmaz diye okul arkada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi banyoda röntgenledim

Yengemi Banyoda Röntgenledim Yaz tatilinde sirketin kampina yarisalim.com aileceydik ve yengemle kucuk bebek olan yegenimde yarisalim.comim ailenin odasi 3kisilikti annem babam ve kardesim orda kaliyorlardi.bende yengem ve 1yasindaki yegenimle ayni od... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın çalışanıyla yattım

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. bu hikayem sizi çok çok azdıracak.bu seks hikayesini sadece bu erotik hikayeler sitesinde bulabilirsiniz.ben yıldız 28 yasında evlı alımlı bır bayanım esım bılgısayar tamırcısı isyeri evimize yakın oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

105 giyer.2

|Slm birinci yazımda annemi tanıtmıştım tabi sizleri yarım bırakamazdım o akşam yatmıştım vakit çoktan gece yarısını gecmişti kapım tıkladı uykudan gözlerimi açamiyordum (tabi günde üç boşalırsan)gel dememe kalmadan annem girdi canım uyuyamadım korku... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.