Bakire Hikayeleri kategorisi, telefonla tanıştık... hikayesini oku.

telefonla tanıştık...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrb arkadaşlar ben ayhan size basımdan gecen bu olayaı analatıcam ama yalansız bundan 4 5 ay once telefonla tanıstıgım bı lıse ögrencisiydi adi yasemindi yanlışlıkla mesaj atmıştım ona o esnada tanıstık falan tabı ben daha sonraları kıza tekrar mesaj atmaya basladdım zaman gectıkce bırbırımıze alıştık ve yavas yavas bırbırımıze yanastıkm bır ona goreşmeye ne dersın oda teredtüdsüz ewt olur bulasalım dedı tabıı o onceden benım resmımı gormustu o da benı beyendıgını soluyodu 2 3 aya ole takılldık onunla cok guzel bı kızdı ve ben bı gun onunkla mesajlşasırken bırgun ona dedımkı aben senınle beraber o işi yapmak istiyorum dedim o da ewt o işi yaparız zamanı gelince tabii bende dayanamıp bırgun onu kuzenlerımın ewıne cagırdım . oda geldı ve ewde tektık once bısıler ıctık ondan sopnra ona yanasıp opmeye ellemeye basladık tabıı oda karsılık verdı abana sonra onunla yatak odasına gecıp soyundun ben onun o guzel amını elımle suzerken oda benım aletımle oynuyodu ve bırbırımızın aletlerını yaladıktan sonra ben yataga uzandım o da benım aletın uzerıne yatı tabı yavas yavas otururken amından kanlar geldı kız ole buı ınlıodu kı ben onua bı zıplattım ustumde zevkten dort kose olmustu 1 sat boyunca sıkıstık onunla doya doya ...kız bana hayalındekı erkek oldugunu solemıstı ve sımdı ayda 2 kere falan sıkısıyoruz delı gıbı sıkıyorum onu... herkesı beklıyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

13 lük baldızımı yedİm

SLM BEN EVLİ AMA SEX DÜŞKÜNÜ BİRİYİM. KARIM BENİ BİR TÜRLÜ DOYURAMIYOR.BU YÜZDEN HEP DİĞER BAYANLARA İLGİ DUYUYORUM.ŞEHİRDE KARIMLA BERABER YAŞIYORDUK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okulda tecavüz ettim

Ben 8.sinifa basliyordum. Yeni ogrenciler gelmisti birtaneside Nisa diye bir kizdi. Ataturkcu diye cok anlasamazdik ama beni cok azdiriyordu. Oturus sekli bile kucagima alinca nasil kivirtacagini gosteriyordu zaten. Bana hic yuz vermezdi ama bizim ok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem yeliz

Merhaba, siteyi uzun zamandır takip ediyorum. Burda gerçek olduguna inandıgım bir çok hikaye okudum. Elbette aralarında tamamen uydurmalarda var. Ancak benim anlatacağım hikaye tamamen gerçek, yaşanmış ve yaşanmakta olan bir hikayedir. Elbete burda k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabada patlattım

Selam dostlarım.Ben manisada oturmaktayım.Adım Metin evliyim.ahmet diye bir arkadaşım var birgün onunla dolmuş duraklarında dolmuş bekliyoruz.Onun işyerinde sekreter arkadaşı varmış adıda nihal kızı görseniz afet...oğlum dedim bana bu kızı ayarlasana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sedefim

| bu olay tamamen gerçektir.yakın bir arkadaşım olan ... yı uzun zamandır görmemiştim tesadüf karşılaştık hafta sonu beni davet etti. gittim kendisi kapıcıdır hanımıyla beraber birde kızı var henüz 6 yışında . bu olay 2005te yaşanmıştır.neyse gece ca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin liseliyi götten

Slm ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir sekeğim...lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız...lise çağlarında bilirsinizki ilk sex deneyimlerinin bol olduğu çağlardır. bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil il... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sahender&ozlem kardesler

Ogun evde yanlız baslarına oturuyorlardı.Bende balkondan onlarfı izliyordum.Birde baktım ozlem vcd ye bir cd koydu.izlemeye basladılar sahender ablasınıngoguslerini sıkmaya basladı.hemen soyundular 69 pozisyonu alıp yalamya basladılar.ohh ohhh sesler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce damlayı - sonra burcuyu

HERKESE SELAMLAR...ben istanbulda yaşamaktayım...diğer hikaye yazan arkadaşlar gibi bende kendi ismimi ve hikayede geçenlerin isimlerini değiştirmek durumundayım...lise son sınıftayken adı daml... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nilüferii dagıttım

4 senedir o okula gidiyorum nilufer diye bi ogretmenim war tam bir afet birgun yil sonu etkinlikleri wardi oda oradaydi we bende en sonunda etkinlikler bitti hoca en sonunda cikti we dolmusa bindik dolmus cok kalabalikti we bende nilufer hocanin arka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avukattı

aslında varlıklı bir aileyiz ama 2001 krizinde büyük bir iflas yaşadık. Bunun üstüne icra falan filan bir dünya şey peşi sıra geldi. Evde olduğum birgün icra maksadı ile eve icra memuru ve avukat geldi. Avukat inanılmaz mükemmel bir hatundu avukattan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.