İşyerinde Hikayeler kategorisi, tarihçi ve ben hikayesini oku.

tarihçi ve ben

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Tarihçi ve Ben slm ben 18 yasında yesil gozlu cevremdekı kızlara bakılırsada yakısıklı bir erkegım neyse fasla uzatmadan konuya geleyım bizim bir tarih hocamız vardı okulda kadınla her zaman kawga ederdim taki gecen gun olanlara kadar kadın ne soylese terslerdim gecen gun onun dersinden sınaw oluyorduk kadında daha genc gusel bir hocaydı cekıcı tyanı cok fazlaydı hele o gogusleri neyse sınaw bitti ben cvpları gecirirken kagıdı aldı ve kawga etmeye basladık ben hocayı iktirdin ve sıranın ustune dustu o sırada da sutun gibi bacakları gozume carptı as sonra gorusces senle dedi neyse bu mudure gidip benm yaptıgımı anlatmıs ben odasını gittigimde tarihçi mudur konusuoduk mudur beni severdi ozur dile dedi bende dilemem dedim mudur de bana kısıp cıktı taihçiyle basbasa kalmıstık kadın baya usulmustu neyse ben hocam ozur dilerim falan dedim gogsume dogru yattı ve aglamaya basladı yaw ben cok sorunum var barış bari sen ustume gelme dedi kadına acıduım sonldu falan derken duydum kı sevgilisinden ayrılmıs tabi os ırada benm yarak fuselesmeye baslamıstı gogsume yatınca goguslerını gore biliodum neyse bu benm oglanın kalktıgını fark edince yusume baktı ve ne istiosun dedi bende seni diyince sasırdı burda nası olcak diince kalktım kapıyı kılıtledim arkasından ve seişmeye basladık yavas yavas soyuyordum onu onun da eli benm dalgadaydı ben pantolu indirdim ve yaragımı agzına alıp saxo cekmeye basladı cok gusel yalıodu daha sonra mudurun masasına yatırdım ve gusel amcıgını yalmaya basladım sut gibiydi hocadab iniltiler geliodu daha onceden deneyımlı oldugumdan cogu seyı anlıyordum neyse ben yaragı amına dayadım hadi barış die inliyordu gelip gitmeye basladım tam bosalacaktım kı dondu hemn yaragı agzına aldına ben de agzına bosaldım daha sonra kaldıttırdım bidaha yaragı artık onu gotten becermeliydim dondurdum arkasına masya dongru egdim oglanı tukurukledıkten sonra yavas yvas gotune soktun hocadan cıglıklar gelıodu en sonun gel git yaprken gotune bosaldım giyindik ve ayrıldık ben hocam bundan sonra sizi terslemicem dedim guldu ve odadan cıktı gitti daha sonra bidaha olabilcek mi acaba sabırsızlıkla o gunu beklıorum hala daha dersde bana bakıp dil atıo tahrık edio sabırsızlık ikincisini beklıorum isteyene duyrulur ben burdayım [email protected] beklerim Gönderen: [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bakireyim ama sikilmek istiyorum

Nesrin çalıştığım işyerinin en güzel kızlarından biriydi. Departmanın ise en güzeli. Henüz 18 yaşındaydı ve yaş farkından dolayı bana hep abi derdi. Gösterip de vermeyen cinsinden bir orospuydu ve şirkette oynaşmadığı erkek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıdmanda

SLM BEN BİR FUTBOL TAKIMNDA OYNAYAN FUTBOLCUYUM GÜZEL Bİ ŞEHİRDE KALIYORUM DAGA İLE İC İCE NEYSE BİRGÜN OKULDAN CIKTIKTAN SONRA İDMANA GİDECEKTİM CEVREMDE BAYA KIZ ARKADAŞLAR VARDI AMA HİC BİRİNE GÜVENMİYORDUM SADEE GÖNLÜMÜ EGLENDİRİYORDUM SONRA UNUT... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rus güzeli

Rusyaya bir iş için gitmiştim.Fabrika kurmak için fabrikanın yeri olan ferrum s gittim. Etrafı gezerken çok güzel bir bayan gördüm.Adının Galya oldugunu daha sonra ögrendim.Makinaları montaj yapıyordum aksam oldugundan bende yavasyavas pardos etmeye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kivilcim

Bir Kıvılcım Tekrar merhaba. Ben Fırat, size daha önce Bando Odası adı altında yaşadığım bir olayı yollamıştım. Fazla lafı uzatmadan ben olayı anlatmaya başlasam iyi olur. Lise birinci sınıfın yaz tatili bitmişti. Yazın büyük bir kısmını Funda’yla be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu am başka am

SLm ßen CémalaTtin bir gece internet cafemde ece kalıyordum önümden 2 tane genc bayan gecti gecenin saat 2:00 ı ßunların ikisini içeri aldım ve ßunLarLa konuşmaya ßaşLadım ve dönüp dolaştık ve konu sexsten açıldı internet cafenin arksında yatacak yer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz bir mesaiydi

selam ben arzu iş yrinde gece mesaisine kalmıştık bütün arkadaşlarişleri bir an evvel bitirme çabasındaydık saat 10:30 olmuştu bile artık işlerazalmaya başlamıştı patron semih bey odasına çağırmıştı beni ben biraz sonraolacakların farkında bile değil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizlar tuvaletinde tugbayi siktim

ben lise öğrencisiyim bir gün öğle arası sınıftayım ve sınıfta hiçkimse yok sınıfımızda ki tuğbanın amı geldi aklıma ve yarrağım kalktı. gittim tuğbanın çantasını yarrağıma sürdüm.tam o anda tuğba sınıfa geldi yarrağım elimdeydi ve çantasına sürüyord... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul bayan

Evet benim hikayem işyerinde başlıyor ben yakışıklıyım biraz nasıldesem okadarda degil ama neyse işyerindeki gül adındaki bayan yani dul beni kesiyordu am işyeridiye bişey yapamıyordum birgün çay alırken elim kalçalarına degdi neyse boy kumral şaçlar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arakladım

Ben 25 yaşında kumral bir gencim. Bir A.Ş.nin muhasebesini tutuyorum. Aynı zamanda personel alımlarıyla da ilgileniyorum. İşyerimize muhasebe yardımcısı arıyorduk. Bunun içinde ilan vermiştik.O gün, bütün günümü gelen kişilerle görüşüp aralarından se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi hekayeler

Merhaba arkadaşlar ben büyük bir şirkette çalışıyorum burada bay bayan bir sürü insan var ama benim gözüm yaklaşık 1.50 cm boyunda iri memeli beyaz tenli geniş kalçalı Esrada,Esra ufak tefek ama çok ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.