Bakire Hikayeleri kategorisi, tahriğin böylesi hikayesini oku.

tahriğin böylesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
MERHABALAR BEN İZMİRDEN EMİRHAN YAŞADIĞIM BİR MACERAYI SİZİNLE PAYLAŞIYORUM.BEN ÖZEL SEKTÖRDE DEPARTMENLİK YAPIYORUM BİRLİKTE ÇALIŞTIĞIMIZ YEŞİM İSİMLİ ÇOK DEHŞET BACAKLARA SAHİP VE BALIK GİBİ SU GİBİYDİ AMA ÇOK DA HAVALIYDI RENGARENK ÇORAPLAR ÖZELLİKLE KIRMIZI VE PARLAK RUJLAR YE BENİ DİYODU İŞ MEVZULARINDAN DOLAYI BANA ÇOK SORU SORAR VE BAŞARIMI TEBRİK EDERDİ.BENİ YOLDAN O ÇIKARDI SÜREKLİ ÇORAPLARININ HAKKINDA YORUM YAPMAMI BEĞENİMİ SÖYLEMEMİ BEKLERDİ.BİRGÜN KAFAM GÜZEL GİTMİŞTİM İŞE VE TÜM GÜNDE YALNIZ KALMIŞTIK DİĞER ARKADAŞLAR SEYEHATE ÇIKMIŞLARDI.KAHVALTIYI BERABER YAPTIK VE ÖYLE BİR GİYİNMİŞKİ OF DEDİM BUDA NE YAWW.SİYAH ÜZERİ MAVİ PEMBE ÇİZGİLİ ÇORAP PİLELİ ETEK VE BLUZ MAKYAJ HER ZAMANKİ GİBİ ÇILGIN KIRMIZI BİDE SORMAZMI NASILIM ÇORAPLARIM NASIL YAKIŞMIŞMI DİYE SORMAYA BEN SADECE SÜZÜYOR VE DÜŞÜNÜYORUM ACABA DİYE BANA TERS GELEN AYNI YERDE EKMEK YEMEMİZDİ AMA O İSTEDİ İŞTE NE YAPİM DEDİMKİ ŞU RUJUN TADI NASIL ACABA ATEŞ GİBİ GÖZÜKÜYO HEP SORUYON BENDE SORİM DEDİM TADINA BAKABİLİRMİYİM DİYE ŞOK OLDU YAW SEN NE GİYSEN ALIRSIN PARAYI DEDİM AMA ÜSÜTÜNDEKİLER GALİBA DAVET GİBİ BİŞİ DEDİM BİLMİYORUM DEDİ BEN DEDİMKİ KAHVELER SENDEN SİGARALAR BENDEN GİRDİK OFİSE PERDELERİDE İNDİRDİM KONTROLÜ SAĞLAMA ALDIM Bİ AM İÇİN İŞTEN DE OLMAK VAR.AYAKTA YEMEYE BAŞLADIM BUNU TEK TEK SOYDUM SADECE G STRİNGİ VE ÇORABI KALDI O NE GÜZEL BİR ZEWK MİŞ O ZAMAN ANLADIM O BACAKLARI YALAMAKTAN BOŞALDI YEŞİM SONRA HER YERİNİ YALADIM AMA İNLİYO CİYAK CİYAK OLSUN ARTIK DİYO HADİ HADİ DİYO BIRAKIRMIYIM ONU YALAMAYA DEVAM AMINI GÖTÜNÜ HER DELİĞİNİ PARÇALICAKTI ÇOCUĞU YALARKEN ZORLA ABANIYO ÜSTÜME BEN ÇEKİLİOM ÇILDIRDI ADETA YATIRDIM BUNU YERE BİRAZ GEZDİRDİKTEN SONRA YAWAŞ YAWAŞ OLMASS BÖLE BİŞİ YANIYO KORKTUM ERİCEK DİYE İLERİ GERİ DERKEN HIZLANMAYA BAŞLADIM YERMİSİN YEMEZMİSİN YEMİN EDERİM TOPUKLARA KADAR KÖPÜK YAPTIM YEŞİMİ EVLİ VE HALA GEL DİYO O TAHRİK ETTİ AMA.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komsumun kızı ile balkonda

mrb ben 1.78 boyunda 64 kilo ve orta boylu esmerm. hemen mevzua gecmek istiyorm. bizim evin bitişiğinde sultan abla adında bi komsumuz vardı. onun kızı s.... cok cekici ve cok buyuk gögüslere sahipti. ben onu her gördügümde azıyordum. o da bunu farkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşunun kızını kaktıra kaktıra siktim

Merhaba yarisalim.com okurları. ben kıvanç 19 yaşındayım sarı saçlıyım bal köpüğü gözlerim var 189 cm boyundayım 24 cm yarrağımla kadınların tanrısı olabilirim. Neyse hikayeme geçeyim bir gün annemler babamlar köye gitmişti benide alacaklardı 1 ay olm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asker arkadaşımın karısı ve kzıkardeşi 2

slm aldatanlar kom mudavimleri burada asker arkadaşımın karısını asker donusunde siktiğimi anlatmıştım kısaca bahsedeyim kı 2sine gecis yapayım analttıkalrımın tamamı doğru olup 2 genc çıtır kadınla yaşanmıştırasker den gelirken yanımdakı bir arkadaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

soslu makarna yedikten sonra

benlise son sınıf öğrencisiyim benim hikayem %100 gerçektik bazı hikayeler hiçte inandırıcı değil...neyse hikayeye geçelim:bir akşam manitamla telefonda konuşurken laf arasında şakayla birlikte eğer ev bulup benimle o evde mum ışığında yemek yermisin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nefret ederken aş ı k oldum

mrb ben damla 23 yaş ı ndayı m konsevatuarda okuyorum sı nı fı mda nefret ettiğ im bir ç ocuk var ç ü nkü bana lezbiyen,orospu ve daha ağ za alı nmı ycak bir sü rü kü fü r ed... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı sex kölem

selam birgün türbanlı bir kızla tanıştım kız güzeldi fiziği baya iyidi ben bunu nasıl götürürüm diye planlar yaparken zaman baya geçti ve tlf msj konuşmalar buluşmalar derken bir gece msj laşırken yatak muhabbeti yapmaya başladım ve sordum hiç birini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

editör arkadaşlar

mrb arkadaşlar dikatimi ceken bir dsurum oldu neden yaklaşik 3 gündür yeni hikayeler eklenmiyor bütün vaktimi bu sitede geciriyorum ama şimdi cok sıkılıyorum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harıka amcıklı berna

slm arkadaslar sıze bugun basımdan gecen bır bır olayı anlatacam ınsallah edıtorum yayınlarda sızınle paylasabılırım neyse fazla uzatmadan hıkayeye baslıyayım ben bı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın sewgılı

ben 19 yasında bır gencım cok azgınım we en az 20kısıyle ılskıye gırdım en son gırdıgım ılıskıde kız aarkadsım bana dedıkı olay su : bırgun pıknıge gıtmıstık we kız arkadasımla ben su almaya gıtmıstık yolumuzdan donuste kır bır alaan wardı.we kız ark... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekaretimi 21 yaşında bozdurdum

Merhaba arkadaslar ben alp 21 yasındayım sizlere 2 hafta önce basımdan gecen harika sikilisimi anlatıcam. 2 senedir gay videoları izliyordum artık otururken sanki götümün deligi kasınıyordu evet evet yarak istiyodum sikilmeyi istiyodum ancak nasıl ki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.