tadına doyum olmayan harikalar...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
olay ben daha üniverstenin 2. sınıfındayken cereyan etti.finaller bitmiş ben memlekete izine gelmiştim aslında bi kaç gün durup izmire geri dönecektim bilirsiniz izmirin kızları meşhurdur.yani köy gibi bi ilçe de kaç gün dayanabilirdim...Ama ilde henüz bekar olan teyzem annemin yanınagelmeye karar verince (telden zorla ikna ettim tek arkadaşımsın falan ayağına)hemen bileti iptal ettirdim ve gitmekten vaz geçtim.neyse olaya geçiyorum yalnız bu benim fantezim falan gibi anlaşılmasın tamamen gerçektir...teyzem gelince ben hemen hasta ayağına o gün çalışmaya tarlaya gitmedim ana yüreği beni yalnız bırakmak istemedi fakat tarlaya da gitmesi gerekiyordu ne yapacağını şaşırdı ve teyzeme kalması için ısrar ettiler yani amacıma ulaşmıştım kimse bizden şüphelenmeyecekti ve teyzem yani yağmurla başbaşa kalacaktım. ben hasta numarası yaparken uyuya kalmışım uyandığımda yağmur karşı çekyatta uyuya kalmıştı ama sanki porno filminin kapak yıldızı o nasıl bi duruş eli amında bacaklar bembeyaz süt gibi karşımda...amı gözükmüyo eteğin üzerinden sanki oynanmış ama bacaklar ...etek açılmış o hafif etine dolgun yağmurumun bacaklarını bir görseniz sadece bacaklarını okşasam beş posta atarım diye düşünüyordum...sonra ne olacaksa olsun dedim ve camı kapıyı kapattım yavaş yavaş titreyen ellerimle o bacaklara sütun gibi tertemiz ve bakımlı bacaklara dokunmaya başladım azıcık yukarı çıktığımda yağmurun kilodunu aşağı doğru sıyırdığını amından zevk sularının boşalmış olduğunu gördüm. yani uyuya kalmadan önce yağmur kendini benim karşımda elle tatmin etmişti... bunu görünce rahatladım ve yağmuru çok yavaş bi şekilde soydum uyanmamıştı hem yol yorgunu hemde artık kaç defa kendini tatminetti bilmiyorum onun sebebiyle yorgun olduğundan uyanmadı onu soydum ben de soyundum yanına yattım ve onu uyandırdım ben uyuyomuş gibi yaptım kalktı birden telaşlandı sonra herhalde dedi olanlar olmuş bana sarıldı geri yattı bende fırsatın alasını bulmuşum hemen kaldırdım dudaklarına öyle bir yapıştım ki kendini öylesine bana çekerek öpüşüyordu ki yağmurum iç içe geçecektik neredeyse azmıştı tabi 29 yaşında habire masturbasyon yaparsan olacağı o yüzümüzde ısırılmadık emilmedik yer kalmadı ben yağmura seni çok arzuluyorum dedim o da bende seni ama ben kızım dedi bende o zaman sevişelim dedim sevişirken bir yandan da bızırına masaj yapığım yağmur zevk çığlıkları atmaktan yorgun düşmüştü sonradan biraz ara verelim dedi birer sigara içtik ben daha sevişirken ağzına bi posta gönderdim vajinasındaki elimse sırılsıklam olmuştu kaç defa bağıra bağıra boşaldı bilmiyorum.slında yağmurun en çok hoşuma giden yeri dimdik biraz büyük ve yusyuvarlak olan göğüsleriydi. ben yeter dedim ve göğüslerini adetaparçalarcasına dişliyor ve emiyordum oda tırnaklarını sırtıma sürüyor bana acıveriyordu bende o öyle olmaz böyle olur dercesine hunharca arkasını çevirdim göt deliğine bir yaslandım biraz zorlandı kafası girecek gibi oldu birazdaha zorlandım ve o nasıl bi çığlık sanki adam öldürüyoruz ama bi şeyde yapamıyo kımıldamıyor bile 1 2 dakikadan sonra gidip gelmeye başladım çığlık artık yalvarmaya başladı nolur yeter öndende vericem çek artık diyodu bende ikiside benim dedim gidip geldikçe alıştı zevk almaya başladı artık neşesi yerine gelmişti yaz olduğu için her tarafımız ter oldu banyoya gittik ben onun bütün vücudunu ova ova temizliyordum elimi amına getirdikçe bi ürperiyordu bende eğildim amını yalamaya başladım kafamı amından almaya çalışırcasına bastırıyor ye onu başkasına kalmasın erkeğim diye yalvarıyordu.sonra dudaklarına yapıştım ne azgın bi hatunsun senyağmurum sanki daha yeni başlıyoruz nasılbi öpme... bi yandanda aklım o daha yeni traşlanmış mis gibi vajinada parmaklıyorum ovuyorum sonra yağmur iyice azmış olacak benimkini aldı amına sokmaya çalışıyor ben de hemen köklemeye hazırlandım nolur bu sefer yavaş zevkini alarak dedi bendee yavaş yavaş aldım yağmurun kızlığını.çığlık çığlığa hadi hadi diye beni itip çekiyor yağmur zevkin doruklarında ne yaptığından habersiz ...banyoda amından arkadan ayakta siktim kucağıma alıp siktim her türlü zevki yaşattım bi taneme... banyodan çıktığımız da saat 14:30 gibiydi akşama daha vakit vardı ama halsiz kalmıştık artık sarıldık biraz dertleştik ben her fırsatta bunu tekrarlamak hatta profesyonelleşmek istediğimi söyledim o da sen benim kocamsın istediğini yaparsın dedi .. bi söz yetmişti beni tahrik etmeye amına da doyamamıştım zaten açtım eteğini tek seferde sonuna kadar kökledim hala öyle hareketler yapıyoduki yağmur beni öldürmüş yeter artık dedirtmişdi sonra güzelce aletimi yaladı bende onunkini yaladım tertemiz ben hasta rolüme yağmurda hasta bakıcı rolüne geri döndü ve sonra her fırsatta yağmurun amının ateşini söndürdüm yağmurun izmire gelişini bi sonraki hikayem de anlatıcam...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

o hikaye yi tanidim

Merhabalar ben Ö.... Karim duysa öldürür hikayesini tesadüfen okuyunca deliye döndüm ve hala cok sinirleniyorum onu yazan pislige. Söyleyecegim su ki o ahlaksiz pisligin arabada siktigi kiz benim. cogu seyi istedigi gibi cevirmis. o olay gerci gercek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kayalıklar

slm ben ali istte kartalda yasıorm lise 4 e gdiorm bqün okl çıkısnda sewglim sinem le dolasıodk sahile inelimdedk hafta içi olduundan youn deildi bras yürüdk ben buna sex konusunu actm cok afet bş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

buseyi fena si

sLm ben tekin yazdıkLarım tamamen gerçek okulun son haftalarıydı artık sınıfa fazLa gelen giden yoktu sadece benLe buse geLdi buse çok feNa kızdı heLe giydiği etek beni fena haLde azdırıyordu. dewamLı muhabbetimiz wardı uzun boylu fiziği düzgün bi kı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hele bı bak şu işe

mrb bn aydın 175 boyunda 19 yasında kendımce yakısıklıym galiba :D bırıyım neyse sen merak edersin şimdi ne yazmıs bu usak diye!!!! anlatayımmı :D anlatayım anlatayım :D:D daha 1 hafta olmadı paylaşmak ıstedim sogumadan :) uzun zamandır kımseyle cıkm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sayın editör

selam editör abilerim hepinizi saygıyla selamlar yazılarımıza verdiniz degerden dolayı teşekkür ederim size bi konu hakkında fikir sunmak istiyorum hikayelerin sınuna msn adresi yazan arkadaşlar ya msn adreslarini yazmasınlar yadaeklenince sitem etme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evcilik

:) gençlar mahallade evcilik oynuyorlardı benım manıta da ordaydı oda onlarla oynuyorlardı melise dedımkı sen gençmusun o da bana yetişkinim sanane dedi bende sustum yerime geçtim bakışıyorduk ve ban eve gel dedi ilk önce o girdi sonra ben annesi evde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patron karısıve kızı

mrb ben sansar uzunboylu yakışıklıyım neyse hikayemizi anlatalım ben bundan 1,5 sene önce çalıştıgım yerin sahibinnin bikızı vardı vede karısı hepbirlikte gezerleriler yani ane kız degil de kanka olmuşlardıneyse kız 19 yaşında hiç koklanmamış bir çiç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yasimda ilk sex

Merhabalar adim Emre. Yasim su anda 19, fakat ben bunlari yasarken 18 yasimdaydim. Her sene bir yaz tatili yapmak üzere Mersin deki yazligimiza gideriz. Babam ise yogun is temposundan dolayi bize katilamaz ve arkadan gelir. Neyse geçen sene gene ben,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin kucuk kiz 13luk

Bir gün evde otururken kapi caldi ve içeri kriz girdi ötürü yoz ve kriz annem ilde şehre gittiler ve kriz soyunma ya basladi ben olmaz dedim ama kriz az mis sik istiyor kriz olmaz sen bakir esin dedim ama kriz olsun dedii ben soyundum kriz yalamaya b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

intikam

|ben yusuf.19 yaşında tezgahtarlık yapıyorum. okulum yeni bitmiş kız arkadaşımdan yeni ayrılmıştım. birgün işe giderken yolda birine rastladım ayrıldıgım kız arkadaşıma o kadar benziyordu ki bir an o sandım. kız ögrenciydi ve iş yerime yakın bir yerd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.