Karışık Hikayeler kategorisi, super bısey hikayesini oku.

super bısey

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|bı gun koydeyım ve kızın bırı yanıma gelıp bana dedıkı senden hoslanıyorum bende olabılır dedım oda benı evıne carıp konusuyordukkı bırden ustume cıkarak senı ıstıyorum dedı bende erkeğim yanı bırden altımaaldım ve amını yavaş yavaş yaladım saçlarımı tutarak amına doğru bastırıyordu bende sıkımı amının ustune vurmaya basladım o da baygın halde duruyordu artık yeter dedım ıcımden arkanı don dedım dondu ve soktum soktum ben soktukca o kendını sıkıyodu okendını sıktıkca ben abanıyodum artık cıldırmıstım ne yaptıgımı bılmıyodum bıde akrep burcuyumya sıktıkce sıkıyorum ve o an geldı ben hayatımda bosalmamıstım sankı olu gıbıydım bosalırken hazır ol dedım ve o an geldı yuzune bosalıyodum yavaşça asağıya ındım ve bana sadece sunu soyledı sen bır pıslıksın bende bunu deyınce dahada sınırlenıp benım rıfkıyı ağızana verdım hersey cok guzeldı
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

beni becerdi

Merhaba ben selin berksoy. serisinin 3. hikayesiyle karşınızdayım. Bu seferki biraz daha can yakıcı oldu ve tek başıma da değildim. Ben şuan 19 yaşındayım Burcu adında 18 yaşında bir arkadaşım var. Onunla birlikte bir mankenlik ajansının yarışmasına ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayseyi azdırdım

Ben namık size iş yerinde olan sikişi anlatacagım ben 21yasındayım iş yerinde benden 11yas büyük ayseyi siktim... bir gün gece calısıyoruz ve ilerleyen saatlerde baktım ayse yataga yatmıs uyuyor yavasca yaklastım ve arkasına gecip yattım uykusu cok a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospu annemi anlatacağım size

Merhaba . hikayeme annemi anlatarak baslamak istiyorum.annem 1.68 botunda 55 60 kilo civarında cok guzel sarı saclı ve cok seksi bir kadın.kendisi bir lisede ögretmenlik yapıyor.neyse ben artık hikayeme geceyim. Babam bazen eve gelmiyordu.Yani sürekl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bankacı

Merhabalar,Ben Ankarada oturan 24 yaşında bir erkeğim. Aynı zamanda gayet yakışıklı ve sosyal çevresi geniş bir insanım. Etkileyicide konuştuğumu söylerler. Sizin anlayacağınız bugüne kadar cinselliği yaşamak konusunda pek bir zorluk yaşamadım. Her z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun

|Arkadaşlar gecen sene hazıran ayında basımdan gecen olayı size anlatma istiyorum... Her zaman oldugu gibi yine sabah 6 da işe gitmek için servis i bekledıgım sırada yanımda duran 35 yaşlarındaki oldukca guzel bakımlı balık etlı bır kadını fark ettim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dilcanın götünü sikemedım ona yanarım

Ben mehmet arkadaslarım bana kısaca Mem der herneyse yasım 16 dilcan ise 15 yasında bı kasar bigün bizde kımse yokken dilcan annemı sormaya geldı ewlerınde karabiber bitmıss ewde kımse olmadını soledım we ıcerı davet ettım galiba oda oda istiyordu he... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pazarda tanımıştım onu

Pazarda Tanımıştım Onu slm ben 1976 doğumlu 1,75 boylarında ve yakışıklı aynı zamanda capkın ve seks yapmayı seven bir kişiyim .Aslında ben pazar esnafıyım giyim üzerine iç camaşır ve aynı zamanda eşortman bayan altları satıyoruz. Benimde başımdan ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz

selam ben istanbulda yaşayan 1,81 boyunda yakışıklı bir gencim anlatacağım hikaye asla unutamadığım bir olaydır otobuste yanıam genc ve zarif bir bayan yanıma oturdu canı sıkkın olduğu belliydi durmadan of deyip duruyordu havalar sıcak olduğundan bay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper kalça

ben 18 yaşındayı lise öğrencisiyim komşumuzun kızı oldukça alımlı veseksi birisidir.geçen yıl yaz aylarıydı.Annesi ve babası şehir dışınaçıkmışlardı.bende fırsattan istifade onunla sevişmek istiyordum.bunu fırsatbilip onu aradım.buluşmak istedim oda ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız haketti ama

Slm herkese bu olay 2 yıl önce başımdan geçti ozamanlar üniversite sınavlarına çalışıyodum aslında 31 çekmekten çalışmaya fırsat olmuyodu. Bizim orda binalalar bitişiktir yani herkes diğer evde nolu ne bitiyo rahatça görürdü bizim evde 1. kattaydı ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.