Bakire Hikayeleri kategorisi, sular akıyordu amından... hikayesini oku.

sular akıyordu amından...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba sexhikayem ben Erol porno izlemeyi ve sex hikayeleri okumayı cok severim kasada çalışıyorum ve size bir müşterimi nasıl tezgahda siktigimi anlatacagım.akşam üzeriydi dükkanı kapamadan önce etrafı temizliyordum ve içeri akşam olmasına ragmen aglayarak mehtab hanım geldi ne oldugunu sordum muhabbete koyulduk bana kocasıyla arasında cinsel problemler oldugunu söylemeye başladım bende utanır gibi yaptım ama 1 senedir onu arzuluyordum dükkana gelirdi kırıta kırıta 2 kilo yagsız et derdi icimin yagları erirdi gün gelicek seni bu tezgahda sikecegim derdim ve beklenen gün gelmişyarisalim.comhtap 30 lu yaşlarda taşca evli bir bayandı esmerdi kahverengi gözlü ve cok sexy giyinin dekolteye önem veren bir bayandı.sohbetimiz ilerlemişti resmen kocasının onu sikemedigini anlatıyordu bana dert yanıyordu bende ayaga kalktım yavaşca ve dükkanın kapısını kapattım tülü örttüm ve anlamıştı bişiler olacagını napıyorsun erol dedi buraya neden geldigini biliyorum seni mutlu edecegim dedim ve yanına yanaştım öpmeye başladım ald dudagını hafifce emdim ilk karşılık vermedi sonra elini tuttum korkma dedim senin icin yapıcaz bunu dedim ve tekrar öptüm komple dudaklarını agzıma kaldım ve dilini hissetttim ufak ufak diliyle karşılık veriyordu ve tüyleri ürpermişti hafif titrer gibiydi mehtapım sonra yavaşca üstündeki bluzu sıyırmaya başladım kimse görmez degilmi dedi evet dedim bizden başka kimse yok dedim sonra direk cıkardı kıyafeti ve bana sarıldı südyeninin arasından memelerini yalıyor ellerimle kıcını okşuyordum aletim eşşek yaragı gibi olmuştu soydu beni yalamaya başladı o kadar güzel yalıyorduki agzı ufaktı aletimi ucundan kapıyor etrafında oyunlar oynuyordu işi gerçektende biliyordu böyle bir kadının kocasının onu tatmin edememesi üzücü ama o anda ben onu tatmin edecegimden emindim aletim büyükdü ve geç boşalıyordum agzından ufakca aletimi geri çektim ve tezgaha uzanmasını söyledim tezgaha sırt üstü uzandı ve bende ayaga kalktım bacaklarını açtı ve onun amını yalamaya başladım cok hızlı hareketlerle yalıyor amını sulandırmıştım sesler cıkarmaya başladı ve sürekli titriyordu tezgahta soğuktu biraz sonra elimle parmaklamaya başladım iyice orgazm olmuştu sular akıyordu amından... içimden geçiriyordum vay be mehtap yıllarca düşünsem bu tezgahda sikilecegin aklıma gelmezdi diye kendime söylüyordum.sonra bana mehtap hadi artık bana ceza cektirme o koca yaragını sok içime dedi ayaga kalktım bacaklarını açtı ve hafifce içine yaaragımı soktum hafif hafif git gel yapıyordum ve onu izliyordum gözlerini kapamıştı ohhhh ohhhh diye sesler cıkarıyordu yarragım onu başka bir aleme götürmüştü yüzünde accaip bir mutluluk ifadesi vardı bana beni sevdigini söylüyordu halbuki ben onun sadece sıradan bir kasabıydım beni degil yaragımın ona hissetirdigi duyguları sevmişti bende ne yarak varmış diye bende düşünüyor ve bi yandan da onu sikiyordum yüzünü izliyor elimi göüslerinde geciriyordum hızlanmaya başladım gözlerini actı ve kıcımdan tuttu sik sik beni dermişcesine cok fazla hızlandım ve iyice bagırmaya başladı tam ucuna kadar geldi boşalıcak gibi oldum 15 dakika durmadan sikmiştim boşalıcagım dedim tamam ben hallederim dedi egildi ve sikimi yalamaya başladı aynı porno film çeker gibiydik ufak agzıyla yalama hareketlerini yapmaya başladı hızlı hızlı sonra ahhh geliyorum dedim ve eliyle devam ettti ve beni boşaltttı cok rahatlamıştım ve 2 mizde terlemiştik.bana cok teşekür etti ve oturduk dükkanda sigaramızı yaktık.ikimizin arasında degişik bir duygu vardı o bana bakıyor ben ona utanıyor gibiydi ama pişmanmısın diye sordugumda hayır dedi bunu sürekli yapmak istiyorum ve seninle yapmak istiyorum dedi.bende ona neden olmasın dedim ve mahalleden taşınana kadar 6 ay boyunca dükkanda götünden siktim.bu sex hikayemi porno hikayemi bu siteye yazıp sizlere hayatta neler oldugunu anlatmak istedim.. isteyen bayanlar eklesın
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

uvey ablam ve ben

Slm arkadaslar anlatacagim hikaye gecen sene basindan gecti her HER SEY UVEY ANLEMLE OZ BABAMIN IZMIRE IKI GUNLUK TATILI GITMESIYLE BASLADI BEN 22 YASINDAYIM UVEY ABLAM ISE 23 YASINDA ANLAEMLE BABAMIN GITTIGI GECE BIZ ABLAMLA ALKOL ALDIK HERZAMAN OLD... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zevkin dorukları

slm ben istanbuldan mehmet 19 yaşındayım başımdan geçen bi olayı anlatacağım ben biyerde çalışıyodum we daha gireli 1 hafta olmadan bi kız ayarladım çalıştıgım yerden çok güzeldi 21 yaşındaydı işyerinde öpüşüyorduk ama ileri gidemiyorduk ben bi gün b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekaretimi werişim

bn 25 yaşında güsel bi kızım lise 2 de erkek arkadşım bni evine çaarmıştıkapyıyı açtı snra öpüştük çok etşliydi altımda etek wardı snra salona geçtik film izleyelim dedi bn olur dedim pornoya yakın bi film wardı onu almış izledik sarmaş dolaş izlerke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerdek gecemiz :: karım bakire çıkmadı

bunu buraya yazdığım için kendimden utanıyo olabilirim ama hiç kimseye söylemedim zaten herkes bilşyo anlatmaya lüzüm yok ama sizlerlede paylaşmak istedim ben 27 yaşında yım 1 sene önce evlendim karım süper bri sexyneyse sabırsızlanmadan hikayemize d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşumuzun kızı beyza

Ben o sene 18 yasında öss ye hazırlanan bir genctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershane gittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üst kat komsumuzun kızı Beyza hakkında.Beyza 21 yasında 1.70 boylaında sarısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

telefondan gelen tanışma

ben 32 yaşında biriyim.bu olay 2,5 sene önce başladı.birgün hiç beklenmeyen bir şekilde telefonum çaldı arayan bir bayandı yanlış aramıştı konuşup kapattık.bir kaç gün içinde 2 kere daha aradı ve yanlış araması sayesinde tanışmıştık ismi aysel değil ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çam altında 2

slm arkadaşlar size geçenki hikayemin devamını anlatmak istiyorumsonuda başardım ve songülün arkadaşı sevgi çatır çatır siktim.karneler dağıtıldıktan sonr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kö yde dayı mı n kı zı yla

slm ben burak 23 yaş ı nda atletik vü cutlu uzun boylu biriyim bundan 1 sene ö nce birkaç gü n zaman geç irmrk iç in dedem ile ninemin yanı na kö ye gittim gittiğ imde dayı mı n kı zı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk aşkım (ilk sikişim)

merhaba ben özer sıze basımdan gecen bır hıkayemı anlatmak ıstıyorum. bundan tam bır ay once bır kızla tanısmıstım ama teklıf ondan gelmıstı bellıkı bana aşıktı her ıstedıgımı yaptırabılırdım ama o kadarda acele etmeye degmez dıye dusundum ne de olsa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orosbu olmuştum

|şimdi ben istanbulda gazi kemal lisesinde okuyan bir kızım benim fiziğim çok güzeldir yaşım 15 adım da gizem bu olay benim başıma daha sene başında geldi bu arada ben şimdi beden dersi olduğu için üzerimi değiştirmeye gittim kapı açıktı neyse iyi de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.