Diğer Hikayeler kategorisi, stajyer sekreter hikayesini oku.

stajyer sekreter

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Çalıştığım şirkette stajyer olarak işe başlayan, sonrada sekreterolarak kalıp çalışmaya devam eden, pek güzel sayılmasa da ince uzunboylu olmasıyla görüntüyü kurtaran, biraz saf ama meraklı, arkadaşkurbanı bir genç kız Hatice.. Bir şeyi on defa anlatsan on birincideyine soran bir tip. Bu kızın birde arkadaşı var. Bizim sekreter nekadar safsa arkadaşı da o kadar fettan, uyanık ve her konuda rahat birkız. Yanlış hatırlamıyorsam adı da Zeliha’ydı galiba. Bu zeliha’nınbirde erkek arkadaşı var. Sürekli beraberler, her şeyi yaşıyorlar,sevişiyorlar, si….yorlar. Sonra Zaliha gelip her şeyi en küçükayrıntısına kadar Hatice’ye anlatıyor. Her yeni anlattığı seks hikayesiHatice’nin merakını daha da kamçılıyor, neredeyse kafayı yiyecek. BirCumartesi günü şirkette sadece ikimiz varız. Şirket Cumartesi günleriyarım gün açık olduğu için özellikle yaz dönemi bir iki kişi kaldığımızçok oluyor. Buda genelde ben ve sekreter oluyoruz. Odama geldi, masamınönündeki koltuğa oturdu ve;- Seninle bir şey konuşmam lazım dedi.- Söyle Kızım dedim, aramızda bayağı bir yaş farkı vardı. Neredeyseotuz yaş.- Şey, sormak istediğim sorular var ama sorması biraz zor. Kimseyesoramıyorum çokta merak ediyorum. Sadece sana sorabileceğimi düşündüm.- İyi, güzel sor, bildiğim bir konuysa anlatabildiğim kadar anlatırım.- Şey, peki… kafasını önüne eğdi, hafif kızararak. Ben dedi… sekshakkında ve erkek kadın ilişkisi hakkında hiç bir şey bilmiyorum.Arkadaşım sevgilisiyle yaşadıklarını bana anlattıkça kendimi bir tuhafhissediyorum, mesela hiç erkek organı görmedim. Zeliha eline bile almışhatta ağzına da, çok zevkli olduğunu söylüyor… Falan..Ne diyeceğimi şaşırdım… anlatarak mı geçiştirsem, uygulayarak mı?Kendisine sordum:- Bazı şeyleri sana anlatabilirim ama bazılarını da görerek ve deuygulayarak öğrenebilirsin, sen hangisini düşünüyorsun?- Şey… ben… hepsini…. Demez mi?Biraz kadın erkek ilişkilerinden, biraz işin güzelliğinden amatehlikelerinden bahsettim. Ürkütmeden yavaş yavaş konuyu görselliğegetirdim. Ve yanıma çağırdım. Bu arada Alet-ül edavat ta hareketlenmişpantolonumu zorlamaya başlamıştı bile. - Madem ki, her şeyi öğrenmekistiyorsun önce fermuarı açmaktan başla, dedim..- Ama.. diyecek oldu.- Her şeyi en iyi öğrenmenin yolu dinlemenin yanında uygulamaktır da.Haydi başla. Dedim.Bu arada ben kemeri gevşetip ilk düğmeyi açtım bile. Uzanıp fermuarımıaşağıya çekti yavaşça. Külotumu da sıyırarak koltukta hafifçekaykıldım. Alet sıkıntıdan kurtulunca şöyle Hatice’ye doğru birsallandı. Hatice’nin gözleri kocaman kocaman… Bileğinden tutup aletieline verdim, ateş gibi yanıyor avucu ve de tir tir titriyor. - Ufff.Çok sertmiş. Nasıl böyle oluyor..- Sonra anlatacağım diyerek elinin içinde gidip gelmeye başladım amageldi gelecek. Hem gidip geliyorum hem de masamdan bir kağıt alıp huniyapıyorum. Derken patladım. Gelen bütün meniyi huniye boşalttım. Şaşkınbakıyor. Huniyi eline verdim ve parmağını sokup incelemesini istedim.Dediğimi yapıp parmakları arasında ovaladı. Tuvalete gidip temizlendimve gelip kaldığımız yerden anlatmaya başladım… Bayağı bir zevk almışgörünüyordu anlattıklarımdan ve yaşadıklarından. Artık ne zaman yalnızkalsak öpüşüp koklaşıyoruz ve kısıtlıda olsa sevişiyoruz. Bembeyaz birteni, küçücük memeleri var. Isırıyorum, yalıyorum öpüp okşuyorum amabir türlü külotunu çıkarttıramıyorum. Beraber porno seyrediyoruz.Kucağıma oturtup elimi külotunun içine sokuyorum ve klitorisini hattaamını parmaklıyorum. Her tarafını mıncık mıncık mıncıklıyorum sırakülotuna gelince her şey bitiyor. Bu arada arkadaşı Zaliha resmennişanlandı ve nişanlısıyla beraber karı koca hayatı yaşıyorlarneredeyse. Yine Hatice’yle yan yana gelince yaptıklarını aynenanlatıyor büyük bir zevkle, oda gelip bana anlatıyor her şeyi. Hemanlatıyor hem de aletim elinde habire oynuyor. Yine böyle yalnızkaldığımız bir gün “ben porno seyretmek istiyorum” dedi. Yeni bir filmyüklemiştim bilgisayarıma. Dev gibi bir zenci, aleti 40 cm den fazla,bir kadının ağzına vermiş. Kadın hepsini aldığı zaman bile 4 te 3 üdışarıda kalıyor. Bunu gören Hatice seninki bunun yanında genç pipisigibi kalıyor demez mi. Zaten kalkmış olan aleti çıkardım verdim eline.“Al bakalım ağzına ne kadarını alabileceksin “dedim. Önce hık mık yaptıısrar edince başını ağzına soktu. Videoya bakarak aynısını yapmayaçalışıyordu. Fena değil dedim, devam et. “Çok kötü oluyorum yaa” dedi.“içim bir tuhaf oluyor”. Aferin bak çabuk öğreniyorsun. Birkaç defadaha girip çıkınca ağzına patladım. Ne yapacağını şaşırdı önce.Yarısını yuttu, bir kısmını çıkarttı kendini tuvalete zor attı. Birazsonra geldiğinde suratı allak bullaktı.- Çok kötüsün yaa, dedi. Yuttum, ya bir şey olursa hamile kalırsam.- Korkma kızım bir şey olmaz.. ben sana boşuna mı anlatıyorum bu kadarşeyi.- Tuzlu bir şey o yaa.- Bol ve saf protein faydası var zararı yok, dedim.- Görürsün sen bir daha hiç bir şey anlatmayacağım, hiçbir şey deyapmayacağım seninle, dedi ve masasına gitti.Ben inanmamıştım ama gerçektende uzun bir süre bana hiç pas vermedi.Aslında memnun olmuştum bittiğine. Çünkü çok sıkı bir sevgilim var veben onu çok seviyorum. Aldatmayı da kesinlikle düşünmüyorum. Tabii buyaptığımız eğitim amaçlı olduğu için aldatma sayılmıyor. Bu küskünlükepey sürdü ama bir müddet sonra sürtünmeler yine başladı ufak ufak. Busefer ben pas vermiyorum. Gerçekten istemiyorum, çünkü sevdiğim kadınahaksızlık oluyor. Kendimi suçlu hissediyorum ve yüzüne bakarkenutanıyorum. Yine bir Cumartesi, yine ikimiz. Önce biraz kıvrandı, gittigeldi odama. Sonunda dayanamadı geldi kucağıma oturdu. Yapma falandediysem de anlatamadım. Oramı buramı mıncıklamaya başladı. Patronunodasında yere yatıp halının üzerinde sevişmeye başladık. Aniden yüzükoyun dönüp “haydi” dedi. Pantolonunun düğmelerini açıp külotuylaberaber indirdim. G….ü kabak gibi önümdeydi. Başladım mıncıklamaya.Orta parmağımı tükürükle ıslatıp deliğine soktum. İlk defa girdiğibelli oluyordu. Dört ayak durumuna getirip aletimi tükürükleyipyasladım. Ben yüklendikçe o kaçıyor. Tutup tekrar yükleniyorum o yinekaçıyor, bir taraftan da “aahhh, acıyor” diye inliyor. Sıkıca tutupaniden yüklendim. O bağırırken ben girmiştim bile. Biraz bekleyiphepsini soktum. Acıyla karışık zevkle inliyordu. Büyük bir zevkle gidipgelirken bir taraftan da klitorisiyle oynuyordum. Sonunda anidenyüklenip g…ünün derinliklerine içimdeki her şeyi boşalttım. Çıkarmadanüzerinde bir müddet öylece yattım. Onunda gücü kalmamıştı, hiç sesiçıkmıyordu altımda sonunda kalkıp tuvalete gittim temizlenmek için.Çıktığımda o hala yatıyordu. N’oldu? Dedim. “Hiç, dedi arkam çok acıyorkalkamıyorum”. Eğilip baktım, görünürde bir şey yok. Tuttum koltukaltlarından kaldırdım. Tuvalete götürdüm. Yürürken hakikaten zorlanırgibiydi. Bu olaydan iki ay sonra şirketten ayrıldım. Bir müddet sonraduydum ki, o arkadaşının kayın biraderi ile nişanlamış. Bende telefonedip tebrik ettim. “Ama, dedim. Evlendikten sonra bir kerede banavereceksin, yoksa her şeyi anlatırım nişanlına. Telefonu yüzümekapattı. Ha ha ha… SON.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

otobüs fantezimiz

Ben Sibel 32 yaşında 168 boyunda 58 kilo ağırlığında bir kadınım. Eşim ve çevremdekiler çok güzel olduğumu söylerler. Eşimde bende seksi ve fantazileri çok severiz.kendimi ve kadınlığımı ön plana çıkarmayı severim. .Bu eşiminde hoşuna gider. Vücudumu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

parktaki_bekci

parktaki bekçibirgün yalnız parkta oturuyordum.porno dergi almış ona bakıyordum.birden bekçi geldi.oda dergiye bakmaya başladı.oral seks yapan kadınlara bakarak güzel olmalı dedi.bende birden ona yapabileceğimi söyledim. daha önce hiç yapmamıştım.ilk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bilgisayarıma borçluyum

Bilgisayarıma borçluyumBilgisayarım bozulduğundan çok zamandır nete girmiyordum. Bilgisayarım yapıldıktan sonra nete girmeye başladım ve İstanbuldan bir bayanla konuşmaya başladık. Ama nicki fm di. Nedenini sorduğumda kocasıyla beraber chat yaptıklar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mukemmel_bir_gece

Mükemmel Bir GeceOnu ilk defa bir diskoda görmüsdüm. Tanri onu bi kadina vere bilecegi tüm güzelliklerle donatmisdi. Yildizsiz bir gecenin karanligi gibi simsiyah saclar, ve o gözler masmavi tüm denizler kiskanabilirdi o gözleri, bide dudaklari dolgu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

denemeye_deger

denemeye değermrb ben akın daha önce bi hikaye daha yolamılştım 27 yaşında yakışıkı bi insanım bi gün ankarada migrosta tek başıma takılırken dikkatimi iki tane kız cekti baya hoş insanlardı yanlarına gidibmrb laştık konuşmaya başladımkızlaröğrenci v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adamı kapıda görünce!!!

Ben 29 yasında ,evli, uzun boylu, esmer bir gencim. Sizlere basımdan gecen gercek bir hikayeden söz edecegim. Ama isimleri saklayarak. İlk interneti kullandıgım günler cok acemiydim bu konuda. Okey oynanan bir site kesfetmistim. Okeye girdigim zaman ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

34 lü k dul

selam yarisalim.com ekibi ö ncelikle bö yle bir site yaptı ğ ı nı z iç in sizi tebrik ederim.Ben abdullah 24 yaş ı nday 1.75 boyunda ç evremdeki insanları n demesine gö re yakı ş ı kl&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ozcanin_gotu

Özcanın Götüben 24 yaşında askerliğini yapmış bir gencim askerden önce böyle bir düşüncem yoktu ama askerden sonra çok samimi olduğum arkadaşım kankim özcanla yakınlığımız oldu olay günü kütahyanın piknik senti olan çamlıcada içiyorduk ve birazda alk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öyle daracıktı ki inanamadım!!!

mrb size başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. %100 yaşnmış bi olay. Üniversite öğrencisiyim. bir gün dersten çıktım eve gitmek için otobüse bindim, dersler felan yorulmuşum biraz uyukluyordum yanımda boştu.bi Bayan geldi oturdu.Kadına baktım ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mugeye kaydim

selam ben serkan. size müge yle yasadiklarimi anlaticam. müge ile aynıokuldayiz. o 2 yillikta okuyor. müge yi tarif edersem esmer 170boylarında tay gibi bir vücudu var. atrafımdaki her kesin gözü ondadir.bir gün okuldan ciktim ayni otobüse bindik. in... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.