Ensest Hikayeler kategorisi, sonunda istediğimi aldım. hikayesini oku.

sonunda istediğimi aldım.

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Daha önce size yıllardır görmediğim lise aşkımla yaşadıklarımı yazmıştım. Tabi ki daha sonra görüştük ve bir çok defa birlikte oldukbunları da size sırasıyla yazacağım. Ama başımdan geçen enteresan bir olayı anlatayım. Pazar günüydü ofiste tadilat olduğu için sabah evdençıkmış günlerden Pazar olmasının ve ofise gitmenin can sıkıntısıyla arabama binip yola koyuldum. Akşam yağmur yağmış ve hala atıştırmaktaydı. Hava soğuk değildi ama tatlı bir serinlik, bir esinti vardı. Arabayla caddeden ofisin bulunduğu sokağa dönerken hiç fark etmediğim birkaç kişi kaldırımda karşıya geçmek için bekliyorlardı tabi ben fark ettiğimde biraz geç oldu, yolda ki su birikintisine girmiştim ve yan .yana duran 3 kişiden bana yakın tarafta duran kızcağızın üstüne bir hayli su sıçramış kız daha önde ve bana yakın tarafta olduğu için diğer iki kişiye su gelmesini önlemişti. Bir an tereddüt ettim yavaşladım gideyim dedim ama yapamadım durdum ve arabanın sağ ön camını açtım ben ne yaptım gibisinden alt dudağımı ısırıyordum. Diğer iki kişi bir kadın ve bir erkekkızın düştüğü duruma hafif gülümseyerek karşıya geçtiler .kız söylenerek arabaya yaklaştı ve ? Gördün mü yaptığını, kendinle gurur duyuyor olmalısın. dedi kendimi tutamadım ve hafif gülümseyerek ? Ama ben yani şey yanlışlık oldu sizi fark etmedim filan derken ? SALAK ŞEY Deyiverdi ve ben bozulmuştum arabadan inip kızınyanına gittim ve ? Üzgünüm ama salak değilim. Fark etmediğimi söyledim. Kötü bir durum ama yine de salak deyip hakaret edemezsin. Çekipgitmedim ve üzgün olduğumu söyledim. Bir hatadır oldu, yapabileceğim bir şey varsa söyle… ? İşe geç kalıyorum ve bu şekilde işyerine gidemem.Üstümü değiştirmem gerek. ? Yapabileceğim bir şey varsa söyle, yok hala kızgın ve hala salak olduğumu düşünüyorsan ben gideyim ama gitmek istediğinbir yer varsa seni bırakabilirim. ? İş yerini arayıp geç kalacağımı söylemem gerek Dedi ve cep telefonumu çıkarıp uzattım hemen telefonu aldı birkaç adım attıktan sonra numarayı çevirdi ve konuşmaya başladı başına gelenleri anlatıyordu bende de adamın biri diye bahsediyordu bu arada bende .ofise ulaşamamanın verdiği telaşla bekliyordum. Emindim ki gelen ustalar ofisin kapısında beni bekliyorlardı. Konuşmasını bitirdi ve telefonu uzattı. ? Eee halledebildin mi ? Evet ama şimdi acilen eve gitmem gerek ? Seni götüreyim ama önce ofise gitmem gerek bi 5 dakika arabada oturup beklersen seni bırakabilirim. Öylecebaktı ve peki dedi beraberce arabaya bindik ve ofise hızla .geldik. Yolda bana ? Bu şekilde kullanırsan daha başına neler gelir diye söylendi Kızdırmamak için hiç bişi söylemedim ve ofisin önünde durup yukarı çıktım. Tahmin ettiğim gibi adamlar kapıda bekliyorlardı. İkisi merdivenlere oturmuş biri cep telefonuyla konuşuyordu beni görünce hıh tamam geldi dedi ? Pardon usta ya geç kaldım kusura bakmayın Deyip kapıyı açtım ve içeri .girdik mutfağın kapısını açıp çay demleyebileceklerini söyledim ve yarım saat içinde döneceğimi bir yere uğramam gerektiğini söyleyip bana ihtiyacınız olursa cep numaramı buraya yazıyorum deyip fırladım ofisten. Aşağı indim ve arabaya bindim pardon deyip ne tarafa gideceğimizi öğrenip yola koyuldum. Konuşmuyordu, elinde bir buruşmuş bir selpak vardı ve elinde sıkıyordu yan gözle hafif hafif gözden geçiriyordum. 25 yaşında vardı yoktu ben deyim 25 siz deyin 27. Hoş bişidi aslına bakarsanız. Üzerinde krem renk bir etek beyaz bir bluz ve ceket vardı.Boynunda fular bağlıydı. Boyu biraz daha uzun olsa hostes diyebileceğiniz bir cicilikte gösterişte bir kızdı. Sanki bütün hostesler muhteşem oluyor .da. Bide hostes maceram var benimde oradan biliyorum. Her neyse ? Nerede çalışıyorsun Diye ilk lafı ben attım İstanbul un kaliteli otellerinden birini söyledi ? Bak bu hiç aklıma gelmedi ben seni hostes zannettim ? Neden, neden hostes zannettin ? Ne bilim kıyafetin belki, beklide hostesler çok hoş ve zarif olur o yüzden Hafiften gülümsedi. İlk defa gülümsediğini gördüm zaten .bir saattir de gülmesi gereken bişi olmamıştı üstü başı rezilolmuştu. ? Peki niçin otelde kendinize yedek bir kıyafet bulundurmuyorsunuz. ? Aslında bulunduruyoruz iki takım kıyafetim var ve ben dün otelde ki temizleme servisinden ikisini de aldım. ? Fazla konuşkan değilsin. ? Ne konuşabilirim ki ? Nerelisin mesela ? İzmir ? Belli zaten ? Nereden belli ? İzmir li kızlar güzel olur ? Sana tekrar salak demimi ister misin İşte bu .lafıyla yamulmuştum ben onunla samimi olmaya çalışıyordum o bana ters davranıyordu. ? Tabi ki istemem ? O zaman benimle bu şekilde konuşma ? Nasıl konuşmayayım ? Yok hostes zannetmiş, yok İzmirli olduğumu anlamış yok İzmirli kızlar güzel olurmuş Yamulmanın ikinci devresini yaşıyordum ve beni bu şekilde terslemesi bana ateşbasmasına yetmişti. Yüzüm kızarmıştı, işin kötü tarafı kızın üstünü başını .rezil etmiştim ve bu suçluluk duygusu kıza ters davranmamı engelliyordu. Normalde böyle bişi olsa onu yolun ortasında indirir basıp giderdim. Ha bide şu var ki normalde neden benim arabama binsinki… Susup kös kös araba kullanmaya devam ettim, ara sıra yan gözle bakıyordum. Hala elinde ki selpakı yoğuruyordu. Bacaklarına küçük bakışlaratmaya başladım. Eteği diz üstündeydi ve sol bacağının üstünde yırtmaç vardı. Günün en iyi görüntüsü buydu. Bu kızı görünce insanıno otele gidip kalası geliyordu. Aklımdan kötü kötü şeyler geçmeye başladı. Yok arkadaş acımayacaksın duracaksın yolun kenarına yumulacaksın. Ne güzelde dudakları var diye düşünürken ? Sağdan girelim Dedi ve ben yani günün suçlusu tabi ki döndüm. Üç dört yüz metre sonra durmamı söyledi vebende durdum. ? Hemen çıkacaksan bekleyebilirim ? Hayır taksiyle giderim artık. Dedi ve indi. Teşekkür bile etmemişti. Apartmana girip kapıyı kapatırken öylesine bir baktı ve apartmanın içinde kayboldu. Höt gibi kalmıştım ya. Tamam üstünü başını rezil etmiştim suçluydum bunu biliyordum da özür dilemiş ve üzgün olduğumu .söylemiştim. Bir suçlu olarak da verilecek tüm cezalara razıydım ama ben bu cezayı yatakta filan çekmeyi tercih ederdim. Hoş bi kızdı ve yatakta bana ne isterse yapmasına izin verebilirdim. Tam oradan ayrılmaya başlarken o bacaklar o yırtmacın duruşu gözümün önüne geldi ve elimi penisime atıp düzeltme ihtiyacı hissettim. İlerden dönüp biraz geride durdum ve bekleme başladım. Onu hayal ediyordum. Bu iş bu şekilde bitmemeliydi. Düşündükçe daha da etkileyici bir hal aldı bu kız. Ben hayal aleminde dolaşırken apartmanın kapısı açıldı ve aynı kıyafetin temiziyle tekrar gözüktü. Dönüp bakmadı bile, görmemişti beni. Hemen hareket edip camı indirdim ve beni görünce suratında .ki ifade çattık belaya gibi der gibiydi ve bana ? Bekleme taksiyle giderim demiştim. ? Binmek mi istersin yoksa tekrar su sıçratmamı mı? Gülümsedi. İkinci kez gülümsediğini görmüştüm ve resmen bu gülümsemesi beni alıp bi yerle götürmüş ve bir daha geri getirmemişti. İçim de bişileroluyordu ve ben bu kızı şiddetli biçimde istiyordum. Hımmm mmmmm .diye inlemesini istiyordum. Bu kızın inlediğini duymak onunla sevişmek istiyordum. ? Tamam suçluyum kabul ediyorum ama üzgünümde istemeyerek oldu ve ben bunu telafi etmek istiyorum. Bu kadar ters davranmak zorunda mısın, zaten kendimi yeterince kötü hissediyorum. Kaç kere özür dilemem gerekiyorsa dileyeyim. Yeter ki beni affet. ? Peki tamam ters davrandım ama benim yerimde kim olsa aynını yapardı. Beklide daha fazlasını. Orada durduğunda sana basbas bağırıp kafana çantamı indirebilirdim ama yapmadım. Ve lütfen unutalım. ? Peki haklısın. Ama kendimi sana affettirmek istiyorum. Yoksa kendimi kötü hissedicem. ? Tamam affettim seni ? Adın ne ? Sibel ? Sana yemek ısmarlamak istiyorum Tekrar gülümsedi ve havadan sudanbir hayli konuştuk. Bana telefonunu vermedi ama zaten bu otelde .çalışan ve adını bildiğin birine ulaşmak ne kadar zor olabilirdi ki. otele bırakıp ofise geri döndüm, yaklaşık bir buçuk saatimi almıştı bu olay. Ustalar çalışıyolardı ve odama gidip oturdum. Aklımdaydı. Şöyle bir detaylı düşündüm. Bacakları çok güzeldi, ten rengi çorabın içinde çok hoş bir görüntü veriyordu. Yüzü bebekgibiydi zaten, elleri ve bilekleri bileğindeki ince sade zincir ellerinin ve bileklerinin zerafetine yakışmıştı. Apartmanın kapısını açarken eğilmiş eteği gerilmiş ve kalçası tüm hattıyla çıkmıştı ortaya. Ama külot izi yoktu. Acaba külot giymiyor muydu. Odamda oturup bunları düşünüyordum ve penisimkas katı kesilmişti. Kendime hakim olamadım ve tuvalete gidip penisimi sıvazlamaya .başladım. Onu düşünerek kendimi tatmin ediyordum. Kısa bir süre sonraboşaldım. Tuvalet kağıdı koparıp ortalığa bulaşan menileri ve penisimi temizledikten sonra çıktım tuvaletten. İnanmıyorum ya ben evliyim ve 31 çekerekkendimi tatmin ediyorum. Gerçi eşim 2 haftadır memlekette ama gene de 31 çekmek ağırıma gitmişti. İki gün sonra ofiste oturuyorken kendi .kendime arayayım mı aramayayım mı diye ikilemde kalıyorken dolabımı açıp hotelguideı bulup çıkardım ve otelin telefonunu çevirdim ve çıkan kıza Sibel hanım lütfen derken acaba kaç tane Sibel var diye düşünüyordum. Telefondaki kız hiç bişi söylemeden beklemeye aldı ve belli ki bi yerlere bağlıyordu beni. Telefon açıldı. Çıkan kıza tereddütlü bir şekilde. ? Sibel hanım ? Sibel hanım yok nasıl yardımcı olabilirim ? Hımm ben Sibel in arkadaşıyım ne zaman gelir ? Bu gün öğleden sonra gelecek 3 te başlıyor mesaisi ? Peki teşekkür edim Telefonu kapattığımda fark ettim ki elimpenisimin üzerinde karıştırıp duruyor. Üff yan oluyoruz dedim kendi kendime. Oturup boş boş bakışlarla saatin 3 buçuk olmasın bekliyordum. Kendimi bir türlü alamadım onu düşünmekten. genç kız. Sevgilisi vardır mutlaka, arkadaşıyla birlikte oturuyormuş öyle söylemişti. Arkadaşım dediği sevgilisi olmasın sakın.Kendi kendime düşünüp yorumlar yapıyordum. Nihayet saat 3 olmuştu ve ben yarım saat daha oyalandım. Ve telefona sarıldım. Yine aynı şeyler ve ben telefonun bağlanmasını bekliyorum. Telefon açıldı ben yine .tereddütle ? Sibel hanım ? Buyurun ? Hıh sen misin ? Pardon ? Bu gün seni aradım sabahtan yoktunda ? Tanıyamadım pardon ? Benim nasıl tanımazsın hani çok kızdığın ? Pardon ya tanımadım ? Ya ama sana su sıçratan kaç tane salak şey var İstanbulda nasıl tanımazsın ? Hııı senmisin İnsan telefonda gülümsediğinde fark edildiğini biliyor musunuz. Gülümsemişti ve ben fark etmiştim. ? Sen miydin arayan söylediler arkadaşın aradıdiye ama ? Tabi senin çok arkadaşın var ve kimin aradığını nereden tahmin edeceksin. ? Yok çok fazla arkadaşım olduğu söylenemezde Dediğinde heyt be diye fırlayacaktım bana göre bu erkek arkadaşının olmamasına işaretti. ? Anladım ben daha arkadaşlık mertebesine ulaşamadım. ? Yani seni arkadaş olarak düşünmedim. O yüzden senitanıyamadım. ? Peki ne zaman gidicez. ? Nereye ? Yemeğe Yine gülümsedi ve ben anladım bunu .? Sanırım bu gün gidemeyiz çünkü ben 23 te işten çıkıcam ? Ok seni 23:15 alırım otelin önünden ? Bak ben gidebiliriz demedim ki hem saat gecenin 11 de ne yemeği bu ? Ya olsun beklemeye tahammülümyok kendimi sana affettirmem gerek ve sen buna izin vereceksin dimi. ? Peki ama yani o saatte nerede ve ne yiyebiliriz ki ? Tamam .bırak onu ben düşüneyim. Telefonu kapatınca bağırmak geldi içimden. Beni istemeseydi bu şekilde davranmazdı, kabul etmezdi. Ya beni istiyor, yada çoksaf diye düşündüm. Saatler geçmek bilmedi o otelde çalışıyordu ben burada vakit geçsin diye kuduruyordum. Akşamüzeri eve çıktım eve vardığımda nereye götüreceğimi ne yapacağımı planlıyordum. Ev girer girmez banyoya koştum bir duş alıp salonda televizyon seyretmeye başladım. Kafamı dağıtmaya çalışıyordum. Memlekettekieşimi arayıp hal hatır vs. konuştum ve yorgun olduğumu hemen yatıp uyuyacağımı söyledim. Çok büyük bir operasyon içindeydim doğrusu birazda korku yok değildi. Açıkçası biri görür biri duyarsa hayatım altüst olurdu. Ama işin cazibesi büyük. Kim ne derse desin .erkek eşi için deli divane olsa bile fırsat çıktığında yapmayacağı şey yoktur. Nerden mi biliyorum?. Kendimden tabii. Saat 22:00 olmuştu vezannettiğim kadar sıkıcı geçmemişti zaman. Giyinip kendime son bi defa aynada baktıktan sonra (yakışıklı bi adamım ben ya) evden fırladımhemen. Yarım saate kadar otele vardım ve hiç içeri girmeden otelin önünde beklemeye başladım otelin araba park edilen yerine bile girmedim. On onbeş dakika kadar sonra telefon açtım ve kapının önünde beklediğimi söyleyince biraz şaşırdığı anlaşılıyordu. Peki işim biter bitmezgelicem dedi. Geçmek bilmeyen dakikalar geçti ve otelin giriş kapısının yanındaki kapıdan gözüktü. İşte tam bu anda ölecektim az kalsın. Kalbimde çarpıntı başlamıştı. Acaba onun için yaptığım planları bilse gelirmiydi. Neyse sahile indik ve Sarıyer tarafına doğru yol almaya başladık. Havadan sudan konuşup üzerine gitmemeye çalışıyordum. İstanbul da sahile inen hemen herkesin bildiği lüks bir balık lokantasının önünde durduk. Sahibi de meşhur biriydi buranın. Buranın geç saatlere kadar açık olduğunu biliyordum. Arabadan indik ve içeri girdik. Masaya oturunca ? Böyle bir yere geleceğimizi bilsem gelmezdim ? Neden ? Önlüklü okul gençları gibiyim ? Abartma canım çok hoşsun Dediğimde gülümsedi. O gülümsediğinde bende eriyordum. Tam benim erimem biterken garson geldi ve bildik şeyler işte. Bi hayli ısınmıştık birbirimize bana kızgınlığı da geçmişti sanırım. Ben inanamıyordum yaklaşık benden 4-5 yaşufak çok güzel çok alımlı bir kızla sahilde yemek yiyorduk. Hiç bişeyi reddetmiyor, benimle karşılıklı rakı içiyordu. İçki malum insanabir rahatlık ve zevk verir. Sohbet ediyor gülüşüyorduk. ? Ben artık içmicem sarhoş olmak üzereyim. ? Olsun tatlım evini biliyorum ben seni bırakırım ama bişi söyleyeyim mi ben şimdi kendi evimi hatırlamıyorum ? Olsun sende bizde kalırsın Deyip güldü ve ben orada koptum işte. Yarım saat sonra kalkmak için hareketlendik saat 3ü geçmişti. Lokantanın kapısından çıkarken elimi sırtına koydum ve oda elini belime atıp sessizce? Baya baya içmişiz hııı ? Evet Dedim sadece ben yine başka bi yerlerdeydim sarılır gibi duruyorduk ağırlığını bana veriyordu. Arabam gelince hemen evine .doğru yola koyulduk. Evin önünde durdum ? Gelecek misin yoksa gidecek misin ? Bilmem sence ? Hadi gel Dediğinde arabayı yanaştırıp merdivenlerde buldumkendimi. Merdivenleri ağır ağır çıkıyordu ve ben hemen arkasındaydım. Kalçaları bacakları her şeyi önümde merdivenleri çıkıyordu. Üçüncü kata geldik ve dairenin önünde durup çantasından anahtarları çıkarmaya çalışmasını izliyordum. Anahtarları bulup çıkardı ve kapıyı açmak için uzattı. ? Uğraşamıcam şimdi açarmısın Anahtarları alıp kapıyıaçtım ve içeri girdik. Işığı yakıp üstümüzdeki ceketleri çıkardık. İlk bakışta ev dağınık gibi gözüküyordu ama temizdi. Dağınıklık dediğimde genç eviydi işte. Koltuğa oturdum. O antrede bir şeyler yapıyordu. Kafasını uzatıp ? Kahve ister misin ? Evet çok iyi olur doğrusu ? Nescafe yapıcam .ama türk kahvesi yapamam şimdi Dedi ve mutfağa doğru gitti. Arkasından bende mutfağa gittim ısıtıcıya su koyuyordu. Yaklaştım ve omuzlarındantuttum. Hafifçe kafasını çevirip baktı. Eğer isterse türk kahvesi yapabileceğimi söyledim. Başını çevirdi gülümsedi ve ? Türk kahvesi mi içmek istiyorsun ? Yok hayırsen içmek istersin diye söyledim. Isıtıcının düğmesine bastı ve döndü içeri gitmek için dönmüştü. Umuzlarından tuttum ve kendime doğru çekip sarıldım ellerini belime koymuştu. ? Hala bana kızgın mısın yoksa affettin mi beni ? ? Kızgın gibi mi davranıyorum. Dedi ve başımı geri çekip elimleyanağından tutup dudaklarına doğru yaklaştım. Öylece bana bakıyordu. Dudaklarımı dudaklarına birleştirdim. O güzel dudakları öpüyordum ve dilimi dudaklarının arasından kaydırıp diliyle oynaşmaya başladım. Hiç tereddütsüz karşılık veriyordu ve gözleri kapanmıştı. Bir elim yanağında bir elim kalçasındaydı. Oldukça sert tam kıvamındakalçası vardı. Masaj yapar gibi sıkıyordum. Diğer elimi de yanağından göğsüne indirdim. Göğüsleri çok büyük değil ama tazecik olduğu belliydi. Uçları da varla yok arasındaydı. Elimde zar zor hissediyordum uçlarını. Onu kendimden ayırıp elinden tuttum ve kapıya doğru yönelttim. İçerigeçince halının üzerine hemen dizleri üzerine çöktü. Bende önünde ayaktaydım. Bluzunu çıkardım. Omuzlarından düşen bluz o harika omuzlarını çıkardı ortaya. Eğip öptüm omuzlarından. Kemerimi çözmeden fermuarımı açmış erkekliğime ulaşmaya çalışıyordu. Dayanması zor görüntülerdi. Koltuğa oturup elinden kendime doğru çektim ve kucağıma oturdu, üzerimde yaylanıp bir eliyle erkekliğimi düzeltip yavaşça üzerinde kaydı ve sanki bir yerine iğne batmış gibi ayhhh diye hafifçe bir inlemeden sonra tamamen bıraktı kendisini ve ben oohh çok güzel bebeğim diye cevap verdim. Yavaş yavaş hareketlenmeye başladı, erkekliğimin üzerinde hafif hafif oturup kalkıyordu. Alt dudağını ısırmış kafasını geriye doğru atmıştı. Sarılıp sütyenini umuzlarından düşürdüm ve iki tanedeniz kabuğunu andıran göğüsleri ortaya çıktı. Gerçektende tazecikti ve daha tam oluşmamış göğüs uçlarına kapandım hafiften. Mırıldandığını duyuyordum. Çok sakinyavaş yavaş sevişiyorduk. Ben sanki film seyreder gibiydim. Hareketlerini izliyor çıkardığı inlemeleri duymaya çalışıyordum. Ellerinden tutup kendime doğru çekip erkekliğimden .kaldırdım. Koltuğa tutunmasını sağlayıp arkasına geçtim ve belinden yakalayıp kendime doğru çektim. Bir eliyle erkekliğimi hedefine yasladı ve ben tamamenkendime doğru çektim aynı sesi yine çıkarmıştı. Ayhhh evet diye inlemişti yine. Ben hızlı bir şekilde gidip geliyor kalçasına her yaslanmamda sap sap diye ses çıkıyor ve sürekli tempomuz artıyordu. Bir elimle kalçasından tutarken bir elimle saçlarının içinden kafasını tutuyordum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bakkalın yakışıklı oğluna verdim

Merhabalar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. ben Edirneden Demet.21 yaşımdayım.1,70 boyunda, buğday tenli 52 kilo bir kızım.Bekarım ama sex yapmaktan çok hoşlanıyorum.Şuan üniversite okuyorum.Gelelim konumuza, bizim mahallenin alt tarafında bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manyak sikişş

Ben size teyzemle aramda geçen bir hikayeyi yazacam konuya giriyorum hemen benim teyzem 1.70 boyun sarısın çook güzel fizige sahip bir kadındır amcam çook şanslı anlıcagınız herşey bir anda gerçekleşti ben sevgilimden ayrıldım morel sıfır tabi oraya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamla otelde

gerçi evde müsait olmamıştı.artık dayanamıyordum babama söyleme kararı aldım ama nasıl söylerdim ve sonunda babamla şakalaşır gibi yapıp kulana fısıldayıp seni çok özledim oda burdayımya dedi hayır seninle yatmak istiyorum dedim oda bir çaresine baka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mahallenin orospusu annem

Mahallenin Orospusu annem Anlatacaklarıma nerden başlayacağıma tamam olarak karar veremediğim gibi böyle şeyleri yaşayacağım dahi aklımın ucundan geçmezdi. Ailenin tek yetişkiniyum. Ailem mutaassıp bir yapıya sahiptir ve beni yetiştirirken de böyle yeti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kapalı Suna Teyzem 2

SLM ADIM MURAT 24 YAŞINDAYIM SİZE KAPALI SUNA TEYZEMLE OLAN 2. MACERAMI ANLATACAĞIM SUNA TEYZEM 28 YAŞINDA KAPALI 1.70 BOYLARINDA ZAYIF AMA ZAYIF OLMASINA RAĞMEN KALÇASI VE GÖĞÜSLERİ BELLİ OLAN EVLİ 2 ÇOCUĞU OLAN BİR KADIN.ANLATACAĞIM MACERAM GEÇEN Y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

belçikada yaşadığım sex hikayesi oku

Bu itirafı yazmazsam çatlayacağım.Eniştem Belçika da çalışıyor.Ablamla mutlu bir evlilikleri var.Her sene yazları bir ay gelirler.Eniştemin ailesinin yanında 3 hafta kalırlar.Bizim Mersin de ki susanoğlunda ki yazlığımıza da ziyarete gelirler.Her sen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avrupalı lolita

Bu anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Olay ben daha 17 yaşında iken geçiyor. Ben küçük bir kasabada yaşıyordum. Avusturya`da teyzemler yaşıyor. Onun ayça adında bir kızı var. Benden 2-3 yaş büyük. Bir yaz tatilinde amcasının kızıyla bizim kasabaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

toy gamzeyi emreyle bağırttık

Selam sex tutkunları hemen konuya giriyorum gamze daha 14 15 inde çok tahrik edici ve sexi bi kız bu kız bana aşıkmış bi gün top oynuyoruz ben çok agresif oynarım futbolu gene herkeze bağırıyorum bir kişiyi dövdüm gamze geldi bana arkaya gelsene dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks partisine dönüşen gece

Merhabalar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  Ben 24 Yaşında Bir Gencim Bekarım Barmenlik Yapıyorum.Aslında Türkiye de Doğdum Büyüdüm Ama Sonradan Başka Bir Ülkeye Taşındık.Ben Ailem İle Ayrı Evde Oturuyorum Barmen Yaptığım Bir Barın Birkaç Soka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem dayımlayken

Annemin odasından garip sesler geliyordu.Sanki annem biriyle sikişiyordu.Annem götümü sikmen çok hoşuma gidiyor..Hepsini sok..köküne kadar..diye inliyordu. Şaşırdım. Babam olamazdı,çünkü o şehir dışındaydı. Birden anladım. Annem, babamı boynuzluyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.