SINIF ARKADAŞIM AYŞENİN PAKETİ

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam arkadaşlar öğrencilik yıllarımdaydı lisedeyken başımdan bir olay geçti ondan bahsedeceğim size .cigaram bitmiş afyonum patlamış kafam bimilyin perişanım Sınıfdaki kız arkadaşım Ayşe zor durumda olduğumu görmüştü ve bana isersen beni paketten al canın sağolsun dedi tam iki fırt çektim tenefüs bitti fakat biz duymamıştık çünkü bodrum katında içiyorduk derse girdiğimizde tarih . hocamız terminatör derse almadı ve harita odasını temizleme cezası vermişti.Harita odasına gittik ve kapıyı üstümüze kitledim.Ayşe fark etmemişti.Eteği çok kısaydı ve o eğildikce iştahım kabarıyor ve benim mal yavaş yavaş kalkıyordu sonunda dayanamadım ve arkasına geçdim.Eteğini kaldırarak sürtüşmeye başladım o ise hayır biz iyi arkadaşız böyle bi şey olmaz diyordu . ve kapıya kaçtı ama kapı kitli idi. Anahtarı istedi ve ben ona gel vereceğim dedim yanıma tekrar geldiğinde onu zorla kollarından yere yatırdım ve kilotunu çıkardım eteğini çıkaramıyordum.Zorla amını yalamaya başladım ve oda artık zevk alıyordu eteğini kendi çıkardı ve tamam kalk ben yalayacağım dedi ve benim o zamanlar 16 cm aletimi ağzına aldı.Zaten anında boşaldım ve ona domalmasını söyledim domaldı ilk önce yalayıp parmağını sok demişti yaptım ve dfeliği artık genişlemişti ve sokmaya başladım.Zilin çalmasına 3 dak. kala işimizi bitirmiştik o andasikimin altında zevkten ölen kız bi daha benimle konuşmadı.Çokta sikimdeydi ama arkadaşlar göt deliğinin ilk sikicisi olacakmışsın
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okuldaki nermin

Slm ben 17 yaşında bir gencim başımdan dan gecen bir hikayeyi paylaşacam bizim okulda nermin adınnda fıstık büyük götlü kız var herkesi peşinden koşturuyor sınıfta 31 cektiğimizde olmuştur ara sıra zil caldıgında sıradan cıkacagı zamanı kollar onun g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseliler okulda sikişirken

slm bn alev.lise son sınıf öğrencisiyim gayet sexy bir vucuda sahibim.neyse olaya geçelim.bir gün okulda kimse yoktu bn sevgilim bide arkadaşlar.herkes ewe gitti sevgilimle bz kaldık tek.sevgilimin adı doruk gayet iyi ve yakışıklı.doruk gidip sınıfla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Süt gibi bacakları seviyorum

Hıkaye bu sıten maıllıesmeye basladıgım arkadasla ılgılı ona gonderdıgım hıkaye en son artık senı evıme cagırıyorum . bana gelmeden once hazırlanmaya baslıyorum ALTIMA BEYAZ BI JARTIYER tanga ustumede sutyen . onların ustune dar kırmızı ekoselı lısel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azerbaycanda sinifdaki ruya isimli kizi ilk siken ben oldum.

Azerbaycanda sinifdaki Ruya isimli kizi ilk siken ben oldum. Hikayem tam olarak gercektir Selamlar benim ismim Hasan.Azerbaycandan yaziyorum.Su anda 19 yasindayim.Amma bu olay tam 4 sene once olmusdu.Bizim sinifta[O zamanlar 10cu siniftaydik] cok guz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex bagımlısıyım

Ben 1.85 boyunda kahve gözlü beyaz tenli atletik istanbulda mankenlik yapmaktayım izmire bir fuarda yer almam gerekiyordu izmir fuar bittikten sonra izmir çeşmede biraz tatil yapıp sonra gitmek istedim izmirin güzel kızlarını duymayan yok zaten gelmi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

19 luk karıma akrabalarımız sikiyormuş ben yokken

Henüz karımla yeni evlenmiştik ozaman karım 19 bense 23 yaşındaydım bundan tam 7 sene önceydi,yakın bir akrabamızın yetişkini evlenecekti ankaraya gittik biraz gezer tozarız diye 10 gün önceden gittik terminalde bizi evlenecek olan yeğenim karşılamıştı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronun oglu

patronumun oğlu çok tatlı 25 yaşında sarışın bir gençtu. bana sırıl sıklam aşıktı genellikle mini etek ve yarım üstler giyip giderim hep işe . patronum rahatsız olduğu için işe gelemiyordu. yetişkinin gözleri hep göğüslerimdeydi. kriz yüzünden işten çı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tahrik oldum

SLM önce ben kazim hikayeme geçmeden önce bitane götünü siktiğimin ibnesi tanıyorumda onu 17 yaşındaki oğlan benim msn adresimi vererek enses katogorisinde palavra yazmış ben size gerçek kendi maceramı anlatacam ben 30 yaşındayım 1.84 boyum ela gözlü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

penisle oynamayı seviyorum

Azgınlık iyice başıma vurmuştu. Yarak diye deli oluyordum. Bir kurban bayramında anneannemlerde kaldık. Serkan ile yaş farkiımız az olduğundan kardeş gibi beraber büyümüştük.O gece de beraberce yattık.Ama bilemezdim ki o benim amıma göz dikmiş!.Gece ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok tuhaf geceydi

slm ben antalyada yasayan 32 yasında bir erkeğim.sizleregeçen cuma akşamı başımdan geçen ve bir erkeğin beklentilerininde üstündebir olayı anlatacagım.cuma ve cumartesı günleri benim için özel günlerdir. çünki haftanınyorgunluğunu atmak için akşam kı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.