sikişelim arkadaşlar arayın 2012

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
"Merhabalar arkadaşlar şu an yazmış olduğum yazının hepsi gerçek yaşanmıştır fantazi değildir,Bu olay benim başıma 1.5 sene önce geldi.Levent sanayi mahallesinden gece 01:30 da ankara otobüsüne kız arkadaşımla bindik velhasıl otobüs kalktıktan yaklaşık birbuçuk saat sonra insanların uyuya bilmesi için ışıklar söndü ben kapattım gözlerimi,ne olduğunu anlayamadan kız arkadaşımın elinin benim sikimde dolaştığını hissettim şaşkınlığımı atamadım bu hareketi beklemiyordum,yani düşünsenize otobüs tamamiyle dolu yan koltukta insanlar oturuyor her an görebilir yada hissedebilir,pantolonumun fermuaranı indirdi başladı masturbasyon yapmaya ben tabi tedirgin ama yalan yok o anki his bizi insanların görebilme ihtimallerini düşünerek sikim kalkmıyor tedirginlik var,kız arkadaşım yüzünü bacaklarıma koyarak sikimin kafasını ağzına aldı başladı saksoya tabi saksonun etkisiyle sikim taş gibi oldu. o ne güzel saksoydu öyle dişleriyle sikimin derisini nerdeyse yırtacaktı dil darbeleri muhteşemdi ve bir süre sonra öyle bir patladımki bütün boşalmış olduğum menileri son damlasına kadar yuttu ama o ne boşalmaydı anlayamadım sanki 10 gün hani masturbasyon yapmazda boşaldığınızda ilikleriniz nerdeyse dışarıya çıkacak gibi olurya.benim için çok tedirgin olduğum bir yolculuktu ama yaşadığıma değdi herkese tavsiye ederim"
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

otobüste yaşlı bayanla asker

selam benim adim mert ben 2 yil once istanbulda asker idim bir gün haftasonu iznine cikmistim yarim saatlik bir otobus yolculugu yapacaktim.bindigimotobus doluydu sadece 45-50 yaslarinda bir bayanin yani bostu,ama bayan cokseksi biriydi ,musade isted... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatımın sexiydi...offf

herkese merhaba...müthiş bi sex hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum.kısa bi süre öncesine kadar çok sakin bi hayatım vardı.evimden çıkar çalıştırdığım int. cafe ye gider bütün günümü orda geçiririm.cafemin arkasında küçük ama keyif yapmak kafa dinle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Sex Hikayeleri

Mrb arkadaşlar ben 17 yaşında genç bir kızım istanbul kadıköyde yaşıyorum kadıköyde özellikle otobüslerde sexs senaryoları çok döner benimde kız grup arkadaşlarım hep takılırlar bana daha başına gelmedimi daha başına gelmedimi gelmedi dedim umarım ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ona yalattım

|Bizim mahallede hoşuma giden cok yakışıklı bir yakışıklı vardı .İşe her gidişimde onu hayal ederdim ne yaptıysam onu kendimw aşık edemedim. Bazı akşamlar onu duşunerek kendimi beceriyordum ama bana bunun sonu olmadığını birgun anladım ve onunla olac... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uçak rötar yapınca

Bu olayı birkaç ay önce yaşadım. İş için İstanbul da dolaşıp bağlantılar yapıyorduk. İzmir’e gitmemiz gerekiyordu. Hava alanlarında uzun süre beklemek, uçakların rötar yapması, son dakikadaki aksiliklerden zamanında yetişemeyerek uçağı kaçırma vs. . ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarışın seksi bayanla otobüsün yatağında

mrbben türkiyenin bir otobüs firmasında çalışan şoförüm 28 yaşındayım.yaklaşık bundan bir ay önce bir sefere çıktık.muavin bagajları aldı.otobüsün hareket saati geldi.arabada 20 kişi falan vardı. 19 20 numarada saışın bi bayanla bi bayan vardı: ikaz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fenaydı ama züpeediiii

slm bn emine size şmdi başmdan geçen harika ötesi bi olayı anlatcam sabh çıkmş erkek arkimle bulşçaktm dolmş bekliodm fakt gelmedi bizde ormanda oturuoz evlermzde uzak gelmedise bitaki çok geç olr nedn geç geldn die bna kızardı bnde yürümeye başladm ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Tramvayda Sex Hikayem

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.Rahatsızlandığını söylemek için beni a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

görmedigim el götümü otobüsde parmakladı

ben serkan 35 yasında pasif gayim. bir gün sabah ise giderken otobuse binmistim otobus tıka basa doluydu yolda giderken bir el götümü oksamaya baslamıstı ne oldugnu anlamamıstım ama cok hosuma gittigi icin sesimi cıkarmadım. bundan cesaret alan kisi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankarada ego otobüsünde

23 yasindayim ankarada yasiyorum… yil 2011 temmuz ayi herzamanki gibi ankaradayiz hava sicak c tesi günü duramadim atladim ciktim disariya... arkadaslarim ile bulustuk gezdik aksam oldu onlar erken döndüler ben biraz daha zaman gecridim ankarada ve d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.