Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, sex buymuş hikayesini oku.

sex buymuş

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|Herşey bundan yıllar önceye dayanıyor. gençluğuma çok yakın aile dostumuz olan bi abi vardı çok sıkıdan ziyade ailelerin yedikleri içtikleri ayrı gitmiyordu. Ben daha 13 yaşındaydım aile dostumuzun oğlu ise benden 3 yaş büyüktü çok iyi anlaşıyor hep beraber oynar, beraber gezer beraber okula giderdik. Bi kış günü nedeni hatırlamıyorum ama onlarda banyo yapmak zorunda kaldık önce o yıkanacak sonra ben yıkanacaktım o banyo ya girdi bende sobanın olduğu o dada oturuyordum banyo dan çıktı odaya geldi. Havluyu çıkarınca kalçalarına gözüm takıldı o ne kalçalardı, tüysüz taş gibi utanıyor ve korkuyordum ama bakmaktan da kendimi alamıyordum kalçalar galip geldi bakmaya devam etti abi farkedince noldu çok mu hoşuna gitti dedi. Ben acayip utandım ama kalçalar beni davet ediyordu sanki, daha sonra banyoya girince kalçaları hayal ederek 31 çektim. Ama aklım hala o kalçalardaydı. Neyse aradan 3 yıl geçti bir yaz günü annemler de izin alıp bize yakın olan göle çadır kurmaya gittik. Benim aklım hala onun kalçalarındaydı ne yapıp ne etmeli ve o kalçalara sahip olmalıydım. Çadırımızı diğer çadırlardan uzak bir yere kurduk ve eğlenmeye başladık. Akşam bira alıp içmeyi tavsiye etti bende kabul ettim iyi kide kabul etmişim. Biraları aldık çadırda akşam ikimiz başbaşa içmeye başladık 4 er biradan sonra biraz daha rahat bir halde sohbet ettik ve yattık abi ben mahsuru yoksa kilotla yatacağım dedi bende hiç önemli değil dedim ama içimdende hayaller kuruyordum daha sonra uykuya daldım bi ara uykum da sanki biri sikimle oynuyormuş gibi geldi gözlerimi bi açtım abi sikimi avuçluyordu uyandığımı anlayınca hep bir erkeğin sikini okşayıp yalamak istiyordum dedi bende neden olmasın dedim. İnanın şimdi 35 yaşındayım ve bir sürü bayanla beraber oldum buna eşimde dahil ama onun gibi sakso çekene rastlamadım. Sakso ile beni boşalttıktan sonra ben de onun kalçalarına el attım o muhteşem kalçalar elimin altındaydı ve fantesilerim gerçek olmuştu deliğini yalarken inlemeye başladı daha sonra beni siksene dedi ikiletmem söz konusu bile olamzdı önce ucunu soktum bi ara kaçacak gibi oldu herhalde acıttım ama vazgeçmeye niyetim yoktu birden hepsini soktum çığlık attı ve inlemeye başladı sabaha kadar sikiştik orda kaldığımız bir hafta boyunca abim gitmiş yerine karım olmuştu hergece beraber olduk dönüş benim ve karım için çok zor oldu. Dönüşte bu ilişkiyi ailelerimizden saklı saklı devam ettik. Daha sonra ayrıldık ama ara sıra o kalçalara hala sahip olabiliyorum. Kalçalarına güvenen pasif arkadaşlarla beraber olmak istiyorum ama bir şartla gizlilik ve temizlik benim için çok önemli gölcük/izmit bölgesindeki pasifleri bekliyorum inanın memnun olacaksınız [email protected] beklerim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilkler ozeldir

İlkler Özeldir !!! Daha 19 yaşında kendini yeni tanımaya başlamış sexe acayip meraklı bir ergenken başladı herşey . Kendimii tarif etmeme gerek yok zanlımca . önemli olan olayların nasıl geliştiği ... Bu arada samette benimle yaşıt olan bir arkadaşım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İlk deneyimim..Geliboluda ilk dneyimimm

ilk deneyimim askerliğimin son günü oldu .geliboluda askerdim ve çıktığım gün internet'ten bi siteden bir aktifle tanıştım ancak o lap sekideymiş. ben vapurla karşya geçtim baktım karısımda. nerde yapacaz dedim. dedi tuvalltte çekti beni bir boş işha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ormanda süpriz

Ben yaklaşık 8 yıldır kendimi siktirmekten hoşlanan birisiyim. aslında bayan sevgililerimde var ama arada da o sıcacık siki emim yemek çok hoşuıma gidiyor. Hatta içimden öyle kadınsı duygular geliyorki kendimi tam bir kadın gibi hissediyorum.Yine gün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalça elden gitti

Ben 20 yaşında pasıf birisiyim üniversitede okuyorum. asıl meseleye geçeyim ben erkeklere ilgi duymayageçenyl yani üniverside birinci sınıfta anladım internette hep gay sitelerini geziyor ve bundan inanılmaz sevk alıyordum birgun dayanamayıp cet papt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Herkezi bekliyom

Ben 19 yasında adım Gökhan boy 175 kilo 55 Tekirdagda oturuyom saxo cekmeye bayılılım darcık kılı götümü sikmek isteyenleri bekliyom iste numaram 05456975323 kendine güveren kiciler arasınİsim : GökhanMail : Dolap_yarisalim.com... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çığlık atmaktan bayılacaktım_1

slm.sizlerle başımdan geçen inanılmaz bir olayı paylaşmak istiyorum.ben kısaca kendimi tanıtayım.30 yaşında bakımlı ve kendine özen gösterenbir cd pasif gayim.en büyük zevk aldığım şeyde sexi bayan kıyafetleri giyip bir bayan edasıyla zaman geçirmek.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

polatlı arazisinde internetciyle sikiştim

ankaranın polatlı ilçesinde otururum 24 yaşımdayım.bu hikayeler artık benimde sırrımı paylaşmama karar verdirdi.günün birinde böyle internette gay bir arkadaş ararken karşıma birini çıkardı.yaşı ufak tefekti ama çook sexiydi.bu kişiyi her zaman inter... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tarlada yedim

mrb arkadaslar ben mehmet 24 yaşındayım gay egılımlerım gençlugum dan gelıyor ozamanlar bile içimde bu arzular vardı mersin in huzurkent kasabasında basımdan gecen bir olayı paylasmak istıyorum bir arkadasımın abisi vardı hakan diye bir yaz günü tar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işte o sıcaklık...

25 yaşında aktif 16-22 yaş pasiflerden hoşlanan biriyim sikmeye bayılıyorum. O içinde olmayı o sıcaklığı seviyorum. Bundan bir kaç yıl önceydi İstanbul Çapa`da oturuyordum.Üniversite öğrencisiyim bulunduğum mahallede mahalle dostlukları kolay kulurul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hoşlandım

Bir gün saat sabaha karşı 4 civarlarında gezerken pazardan sesler geliordu yavaş yavaş sokuldum orda bir genç yarak yarak die bağırıyordu bende zevk e gelmiştim dayanamayıp genc in yanına gidip ne diorsun die sordum beni görünce heycanlandıÇırıl çıpl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.