Grup Hikayeler kategorisi, sewgilm kaşındı.. hikayesini oku.

sewgilm kaşındı..

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm arkadaslar bn alew 20 yasında izmirde oturuyorum 1.85 boyunda 55 kılo yesıl gzlu kumral bıgenc kızım..sewglımle ortalama 3 yıldır cınsel ilişkide bulunuyorum gayet guzel yaa nese gecenyaz ben ailemle bodruma tatıle gıttım tabı sonra sewglımde geldı orda kuzenlerı var bı ıkı gece cıktıkve 4 gece dedık sabahlıycaz nse bn normal bı etek gıydım ustune bady cıkrık snra bdrmda carsıda gezerken sewglım cok kısa bı mını etek gordu vee aldık gercekten cok kısa ıdı ama bodrumduorası herkez oyledı bnıde yabancı zannedıyorlardı, ewet gezdık motora bındık tbı bn arkaya bındım bacaklarımı acamam gerkırdu acınca etek cıktıkca cıkıyordu yukarı herkez bakıyrdu bana ve bacaklarıma bende sarıldım sewgılme oynuyrdum onunkıyle cok gecmeden gıttık bı bara ortukbısyle falan ıcerken baktım 2-3 kısı grup genç bana bakıyorlardı ben de bıraz cıldırsın dıye bıraz gosterıyordum ben tangam vardı ıcımde her zman oldugu gıbı sewglımle ıle hep tanga gıyerımben nese sonra dewm ettıler bakmaya bn sewglıme sarıldım optum falan onların gozunun ıcıne baka baka snra sewglım wc ye gıttı tbı erkekler hmen geldı verdım telımı sonra uzaklastıalr sewglımgeldı ha bu arada sewglım 21 yasında uzun boylu esmer kısa saclı atlatık vuclu bırı karızmadır bıraznese snra bız tabı baska otele gectık saat 3 falandı tbı ben hemen surtumdum sewglıme odaya gırer gırmez hemen yapıştım bana dedı o erkeklerı gordum senın ynında flan dedı ne ıstıyorlardı dedı bnde dedım yok bışy bosver faln derken ısrar ettı bnde dedım işte bnı falan dıynce dedı aldın mı telefonları ewt dedım hmen msj cektı sewglım mert dedı ben alew oteldeyız benle olmak ıstıyor-sanız bedelını odersnız dıye msj cektı hmen cwp geldı ok olur kac para dıye... mert bana sordu kac para ıstersın dıye bnde dedım madem oyle sen kasındın mert bey dıyp dedım kısı bası 100 tl 3 posta ama dıye msj attık hemen kbul ettıler onlar gelene kadar bız azmıstık ben hmen bı saksoyaptım tabı bu arada msj geldı bız asagayız dıye mert gıttı asgıya almaya gençları nese bn hemengıyımdım fantezı bıtane kırmızı bı elbıse transparn altına tnganı nese geldı gençlar gozlerı acıldı tbımert gctı koltga otrdu bnı 3 cocugu yannız bıraktı nese bn basladın hemen ellemeye ve agızma almaya onlarda benı ustumu parcalarcasna cıkardılar hemen yaladılar falan zatn ılk defa basksının seynı elledgmden hemen sulanmıstı tbı snra bırı dedı hzrmsın bnde agzımden dıyerını cıkararak dedımo kucuklemı baslıycaz (19 cm mıs) dedım guldum bırden hc alıstrmadn lop dıye coktı ıcıme yandııcım tabı daha bı syle yalamaya basldım agızmdkını 3.kısıde goslerımı faln yalıyrdu boyunu falanemıyrdu sewglm otrms almıs elne oynurdu arda bkıyrdum ona ve dyrdym nasıl sewglım beyendınmıbnı yapmalarını faln dye snra yer dgstrdler hepsı attı bı posta snra yoruldk tbı ben daha bıtmmstım amadaha ıstrdum gene yumuldum gene aynı bı sefer domaltı oburunu o skılde amıma soktu ama nasıl gdpgelıyr dıyerını gslerımde sıkyrum dyerı agzma verıyor gene patldılar ama sewglımle anlasma yapmısı ıcıne bosalma yok demstı nese üçünçü postalara geldık tabı bn ıyıce cıldrdım saldıryom orabaya buraya snra dıyerı geldı oda once kafasın soktu bn bı otrdum bırden ustne dedı yawas yaa napıyon bn dedım napıyım dyanamıyom dıyrı dedı yaa sen nasl doyuruyon bu kadnı fln dedıler mert e mertde dedı ee işte ytmıyce sızın gıbıler gelıyr dedı ama ılk kez ypırduk oyle dıynce bn bnde mert baka baka sıkılmeye basldmgozlerının ıcıne bakıyrdum snra dedı genç gelyrum dıye bn dahada hızlandım ve cocgunu ıcmde bosaltmve herkz sasırdı nese gençlar verdı parayı dedıler saol faln bn dedım snra gene gosrruz snra sewglımle bızuzandık yataga tabı o daha patlmamıstı bana dedı hadı yap bı sakso bn dedım halım kalmdı dondum arkadmı yuzu koyun yattım gobgme yastık koydum dedım al sana bundan fazlansını bklme oda dmek oyle orospu ha dedı gençlara yaptın muameleyı kalmdı demı haln dıye dedım ewt gençlar ıyı yptı dedım oda kızdı hmen gcrdızatn genslemstı oda lop dıye gırdı oda ıcıme bosaldı sabah kalktım temzlemdım gyndık gıtık bn ailemın yanına butun gun uyudum ve izmire dondum bıdaha yasanmasına kendı kendımıze soz verdık ama en gzel sıkıs sewglınle olan herkze ıyı gunler hayrlı işler.....bıde çift demek ıstyruz ok bulursak yazarım sımdıbıle kotu oldum en kısa zmanda yapcm :) :)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sexy stajyer kız

Sexy Stajyer Kız Ben Erdinç. Turizm ile ilgili bir işte çalışıyorum. Bizim çalıştığımız iş yazın daha yoğun olurdu. Bu nedenle çalıştığımız işyerine hersene turizm meslek lisesinden stajyer öğrenciler alınırdı.Yine stajyer öğrencilerin alınacağını du... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selin ben ve eşimle süper seks

ben arzu istanbulda eşim kenanla yaşıyoruz ben esmer oldukca güzel eşim kenanda yakışıklı siki güzel bir adamdır kenanın beni işyerimdeki kız arkadaşımla yakalamış ve lez ilişkiyide sevdigimi ögrenmişti.o günden sonra kenan ben ve kız arkadaşım defal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olsun işini iyi biliyordu ebru

Lisede çıktığım bir kız vardı. Onunla tanıştıktan sonra ilk defa onu sahilde kayalık bir yerde arkadan sikmiştim. Ondan sonra ara    sıra evine gitmeye basladim. Annesi çok güzel ve iyi bir kadındi. Babası üveydi ama onun çok iyi olduğunu s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

banka

banka Bir bankada yöneticiyim, başımdan ilk kez böyle ilginç bir olay geçiyor, şubemizde ikram hizmetlerine bakacak, asgari ücret ile çalışabilecek bir bayan elaman arıyorduk. İş önemli olmadığı için ilan vermeyip müşterilerimize söyleyerek ihtiyacı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erken boşalma yapan genc kizlar

Halk arasında yaygın оlarak “erken boşаlmа” diye adlandırılan “kоntrоlsüz deşarj”, veya “denetіmsіz deşarj” sоrunu özеlliklе 40 уaş аltı erkeklerde en sık rastlanan ve şiddеtli olan durumlarda еrkеklеrdе cinsеl іlіşkіye girememe nedenleri içindе da y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşıma yardımcı

ben 50 yaşında 175 boyunda 78 kiloda bir beyim arkadaşım 55 yaşlarında 90 kilo ben boylarda eşi ise 44-45 yaşlarında koca götlü iri göğüslü 90 kilo çok seksi birisidir.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim be ve halası

herkse slm bırgun benı sevgılım halsına cagırdı bende gıttım ılk konustuk sonra sevısmeye basladık ben hemen yatak odasına cektım ılk basla amını yalamaya basladım sonrada amına soktum delıcesıne sıkısıyorduk sonra bı kezde arkadan bastım bagırdı tam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bana gelen e-mail

|BANA GELEN E-MAİL; MERHABA ARKADAŞLAR, SİZLERE BULUŞMA SİTEMİZDE SEX HAYATIMDAN GEÇEN BAZI; “ CANLI CANLI, CAP CANLI, ARKADAŞIN EVİNDE, KILIÇ BALIĞI, BİR KARANLIK BİR AYDINLIK” GİBİ OLAYLARIMI YAZMIŞTIM... AMA İNANIN Kİ, BU OLAYLARI OKUY... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadin kocasi ve bana ayni anda yetti

bir gün bir sitede arkadaş arıyordum bir bayana selam verdim sonra konuşmaya başladık ben izmirde yaşıyorum o da izmirde yaşıyormuş sohbet ederken msnye geçtik konuşurken kamera açalım dedim tamam dedi kameralarımızı açtık kadın gerçekten çok hoştu o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eda ayşe muhteşem

mrb arkadaşlar,daha önce sizlere eda ve arkadaşımın karısı başlıklı hikayelerimi göndermiştim. şimdide size geçtiğiimiz cuma başımdan geçenleri anlatacam.arkadaşımın karısı ayşeyi o günden sonra haftada bir 2 hafta da bir ziyarte ettim.bi ziyaretimde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.