Kısa Hikayeler kategorisi, sevişmek için evime geldi hikayesini oku.

sevişmek için evime geldi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selamlar uzun zamandan beri güzel bakımlı bir kızla sınırsızca fantezilerimi gerçeklestırmek istiyordum.ama şans hıc gülmüyordu bir gün gözüme çok güzel bir kız kestirdim v araştırmaya başladım arkadaşlarımız ortak çıktı ve ben uygulamaya gectım hemen yanına ılıserek olabilecek bütün güzel sözleri söylemeye onu her gün aramaya aksam beraber falan çıkmaya başladık,derken iyice olayı pısırdım.evet o gün kadıngelmıstı...evime davet ettim ınanmayabılırsınız ama seninle sevısmek istiyorum dedim anlayın o kadar abazan kalmışım.eve gitmeyi kabul etti kapıdan girer girmez dudaklarına sarıldım deli gibi nefes alamıyordu bile tam soluk alırken kalçalarına indim goguslerını yukardan aşağıya hafıfce okşadım hemen soyunmaya başladık o kadar seks e actımkı azgın bir boğa gibi sımsıkı çok hızlı kız sağa sola savrulmaktan harap oldu diyebilirim yanı :)) her neyse aklımda hep am yalamak vardı hemen o mükemmel bacaklarını yalamaya ve hedefe doğru yöneldim o müthiş şeyi yalamaya başladım ne bılım umduğum kadar güzel bir şey degılmıs açıkçası ondan ben cayaraktan ben vardım onun ağzına iste bu mükemmeldi dehşet bısı özellikle tasaklarımı yalaması en iyisiydi ben hemen ama girmeyi hedefledim ama ilk basta o güzel vücudunu vücuduma yapıştırmak o sıcaklığı hissetmek vardı yatağa uzandım ve goguslerını yapıştırdım kendime bütün sıcaklığıyla benimdi tabii sıkımıde garaja:=) daha ayrıntıya girip pornoya dokmeyecegım
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

fuarda sex

Slm arkadaşlar ben emre size başımdan geçen bir olayı anlatacam şimdi ben ve şahin(şahin benim en yakın arkadaşım)onla beraber izmir fuarına gittik orada bi amcıklar vardiki sormayın gitsin ve biz karıları ellemeye karar verdik önce ben başladım heme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amımı parmakladı

Slm nbr ben 29 yaşındayım nese kısa keselim hikayeye geçiyorum bundan bi 10 yıl önceydi komşumuz özgür beni seviyomuş biz çıkıyoduk beraberbi kafaye gittik kafedeise her gelenlere ayrı bi oda veriyolardı biz bi odaya geçdik orda özgür bana baktı bakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cilgin ayca hikayeler

ben samsun dan yazıyorum ismim yücel çok azgın bir gencim komşumuz ayça war ve kızda bir fizik warki o biçim ve hep onu hayal edip 31 çekiyorum ve birgün ayça bize geldi ve mini etek giymiş ve üzerin de tsihirt onun bizim eve böle geleceğini hiç düşü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adnanın kaca götü

|selam hikaye okurları ben murat bundan yaklaşık bir hafte çnce başımda geçen olayı sizlere anlatmak istiyorummahalleye internet açıldı adnan diye bir genç açtı ben de tabiki erkek götüne hasta olduğum için adnanın götünede hasta oldum kafaya takmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekishikayeleri

Bir varmış bir yokmuş. Bir zamanlar çok uzak bir ülkede yaşayan mutlu mu mutlu bir kral ve kraliçe varmış. Halkı tarafından da çok sevilip saygı gören kral ve kraliçenin bir tek dertleri varmış, o da çok istedikleri halde gençlarının olmamasıymış. N... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce abim sonra arkadaşları

Selamlar abimin arkadaşı Kemal 25 yaşında üstelik evli biriydi. Abimle gençluk arkadaşıydı. Ben yeni serpilmeye başladığım zamanlardan beri kemalin bende gözü vardı. Abim beni siktikten sonra artık arkadaşlarına sunuyordu. Hatta para bile alıyormuş.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

chatte aktif gayim

Ben 25 yaşında aktif biriyim daha öncede deneyimim oldu ama bu başkaydı nette gay kanalında bir pasif arıyordum ve semih adında bir arkadaşa slm verdim, oda slm verdi başladık konuşmaya, çok geçmedi para karşılığında pasif olacağını söyledi bende olu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sek süt

Bizim dogup ölen bir cocugumuz var karim onu emziremedidogal olrak birgün sex yaparken ellerimle soydum badi ve etek cıktı sutyenini cikardım benide o soydu yarragımı aldı agzına ısırıyor damagına deydiriyor yalıyordu gögüslerindeki yarragima siktı y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

biricik komsumuz abla seks hikayeleri

slm sekerkız okuyan arkadaslar ben ist dan mert yasim 19 ve sozlerime boyle basliyolum bundan 1 ay once komsumuz sevim abla bizim evin onunde domaltigi zaman basladi hep onu dusunerek 31 cekertim ve sevim abla birgun bize geldiginde bilg basina gecin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

murat gay.bir gay,le evli

Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada bir cilt bakımını yaptırıdı murat.hatta çok ince olmamak kaydıyla kaşlarınıda aldırırdı.çeşit çeşi.yü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.