Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, sevglm tecavüzü hikayesini oku.

sevglm tecavüzü

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Meraba adım Aslı 22 yaşındayım sizlere başımdan geçen talihsiz bir olayı anlatacağım. O sene 20 yaşındaydım. Sevgilim vardı adı Adem. Çok efendi saygılı bir gençtu. Yani bana kendini öyle olduğuna inandırmış.Üniversite 2. Sınıftaydık. Adem?in ailesi zengindir benimkide zengin sayılır. İkimizde rahat ailelerin gençlarıydı. Bir Ademle birlikte yalnız kalmak için onların şehirden uzaktaki bağ evine gitmeye karar verdik. Hafta sonu okul tatilinde gidecektik. Bir hafta geçti ve o gün geldi. Cuma günü öğleden sonra yola çıktık. Her şeyimiz tam hiçbir eksiğimiz yoktu.Akşam oldu yemeğimizi yedik ve şömine başına geçtik. Adem birer kadeh kırmızı şarab getirdi. Ben: İstemiyorum canım.Dedim ama.Adem: Bir kadehten bir şey olmaz hadi.Dedi ve istemey istemeye bir kadeh içtim. Aradan yarım saat geçti. Hala şöminenin başında sohbet ediyordur.Adem: Çok güzelsin sevgilim.Dedi ve boynumdan öptü.Ben: Yapma Adem.Dedim ama o dinlemedi şakayla karışık öpmeye devam etti ben de gıdıklandığım için güldüm. Öyle uğraşırken birden Adem?i üstümde buldum.Ben: Şey in hadi.Dedim. Ama Adem bana yaklaştı ve öptü. Ben hemen kendimi geri çektim.Ben: Napıyosun Adem in üdtümden.Deyip kurtulmaya çalıştım.Adem: Çok güzelsin sevgilim gel odaya çıkalım.Dedi. Ben de çırpınarak kurtulmaya çalıştım.Ben: Saçmalama olmaz bırak beni.Adem birden boynumdan öpmeye başladı.Ben: Bırak yalvarırım bırak namusumla oynama.Adem: Ben aylardır bu günün hayalini kuruyorum güzelim kendi ayağınla geldin hiç bırakırmıyım.Dedi ve öpmeye devam etti. Ben kurtulmaya çalıştıkça o aha çok üzerime abandı ve sikini amıma bastırdı.Ben: AĞhh? Hayır lütfen dur yalvarırım.Adem: Odamıza gidelim sevgilim.Adem üzerimden kalktı ve ben koşarak kapıya yöneldim ama kapı kitliydi. O da peşimden gülerek geldi.Adem: Maalesef benim olmadan hiçbir yere adımını atamazsın.Ben çaresizce kapının önüne çöktüm ve ağlamaya başladım. O da kolumdan tuttu ve beni sürükleyerek odaya çıkardı odanın kapısını kitledi.Ben: Yapma nolur yapma ylvarırım Adem.Adem: Hadi güzelim sen de istiyorsun biliyorum inad etme.Ben: Hayır nolur hayır.Adem sırıtarak soyunmaya başladı ben hemen yüzümü kapadım ama o soyundu ve yanıma geldi. Elleriyle yüzümü açtı. Kafamız tuttu ve sikini gösterdi.Adem: Bak ayaklandı seni bekliyo.Yarağı çok kalındı 21 cm ydi ve çok korktu.Ben: Yalvarırım bırak nolur.Oda ondan kaçmaya başladım o da üzerime yürüdü. En sonunda duvarda sıkıştırdı.Adem: İşte bu güzel.Dedi ve gömleğimi çıkarmaya başladı. Ben sürekli ağlıyordum. Sonra da pantolonu mu çıkardı ve ben sadece kilot ve sütyenle kaldım. O da bacaklarımdan amıma doğru öpmeye başladı.Ben: Dur nolur dur.Adem: şiii harika olacak.Amıma geldi ve bir öpücük kondurdu sonra da ayağa kalkıp boynumu yalamaya başladı. Ani bir reflekle onu ittim ve kapıya yöneldim anahtar üzerindeydi açmaya çalıştım ama Adem geldi ve kapıya eliyle bastırdı. Bana arkadan yaklaşıp yarağını götüme bastırdı ve boynumdan öpmeye başladı sonra da beni sürükleyerek yatağa attı.Adem: artık direnme her şey bitti.Dedi ve üzerime çıktı ve tüm ağırlığı üzerimi verdi. Sikini de amına dayadı ve memelerimi öpmeye başladı südyenimi çıkardı ve emdi. Ben hala ağlıyordum.Ben: Yapma yalvarırım dur.Meme uçlarımı ısırıyordu çok canım yanıyordu. Memelerim iyice kızarmıştı. Sonra aşağıya doğru yalayarak indi ve ve amımı öpmeye başladı. Ben onu tekmelemeye başlayınca bacaklarımı tuttu ve kilotunu bir ırpıda çıkardı.Adem: Kızlığını almayacaktım ama sen kaşındın güzelim.Ben: Hayır yapma yalvarırım dur nolur dur!Adem bacaklarımı ayırdı ve sikini amıma dayadı ve sürtmeye başladı. Ben de yavaştan zevk almaya başladım.Ben: Ağhh hayırrrrrAdem: Evet güzelim hadi zevk al hadi yavrum.Beni çıldırtmak için sikini amımda gezdirdi. Ben iyice klıvama gelmiştim artık dayanamıyordum ama kendimi teslim edemezdim.Ben: Bırak yalvarırım bırak.Ben altında kıvranırken bir anda tüm sikini amıma soktu. Ben feci bir çığlık attım. Bir an öleceğim sandım. Adem hemen git gel yapmaya başaldı.Adem: Ohh hadi hadi güzelim hadi.Ben: Hayvan alah belanı versin bırakkkkkAdem daha da hızlandı. Canım çok yanıyordu ama bir süre sonra alıştı.Adem: Vay orospu demek alıştın canın yanmıyo ha ama bu böyle olmaz.Dedi ve beni yüzüstü yatırım kaçamın altına yastık koydu. Anlamıştım götüme girecekti.Ben: Nolur dur yalvarırım durrrrSikini götüme zorladı ama girmedi o da çekmecen krem aldı be götüme sürdü sonra da kendi sikine ve yine bir hamlede sikini götüme soktu. Ben yine acı bir çığlık attım ve sanırım orda acıdan bayılmışım. Uyandığımda Adem üzerime abanmış soluklanıyordu ve her yerim acı içindeydi.Adem: Kaltak karım uyandın demek ha.Ben: Allah belanı versin deyip Ademi yumruklamaya başladım.Adem: Dur lan orospu zevk alırken iyiydi dimi. Bak her şey oldu teslim et artık kendini bana beraner uçalım kadınım Dedi. Ben hiçbir tepsi vermedi. Sabaha kadar beni uyutmadı ve sikiştik.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

çaycımız neriman abla

Hayatım boyunca her fırsatta fordçuluk yaptım... Arkasından sessizce yaklaşmak götüne temas etmek ve sonrada yarrağımı arasına dayamak...İşyerimizde yeni başlayan çaycımız neriman abla (42 yaşında) bizleri temiz yüzlü okumuş kişiler olarak görüyordu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ortaokuldaki Seksi Selin'le Buluşmamız

Selam ben Burhan 27 yaşındayım İstanbul'da yaşıyorum. Gümüşhaneliyim. Evliyim iki yetişkinim var karımın adı Yasemin çok seksi bir kadın ama sadece onu sikmek beni doyurmuyor. Aralık ayının ortalarında biri beni gizli numaradan telefonla aradı. İşletiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayram

Asker arkadaşımın karısı ve kız kardeşimerhaba,arkadaşalr bendenız efe antalyadan 1.75 boyunda 70 kg oldukca yakışıklı yarisalim.comz. Ozel bi şirkette yoneticılık yapan 33 yaşında biriyim sakın olgun biri olduğum için etrafımda çok sevilen biriiym burada a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamla sex

merhaba arkadaşlar adım erkan ben 18 yaşındayım halam ise 29 yaşında göğüsleri çok büyük neyse ben lise son sınıfa gidiyorum derslerim oldukça iyi bir gün halamın eşi akrabalarına gitmişti halamı arayıp eve gelmeyeceğini söyledi bende ödevlerimi yapı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim ve dostu

bir gee eşimle sevişirken bana başka erkeklerle olmak istediğini söyledi bende denemeye değer dedim oda tamam yarın birini çağırıcam ve beraber sevişiriz dedi ertesi gün akşam saat 8 gibi kapı çaldı geleni tanıyordum bizim eski komşumuzdu biraz muhab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın gelini 2

Merhaba, daha önceki yazımda amcamın geliniyle aramızda yaşanan ama birbirimizi okşamak ve yalamanın dışında bir şey yapmadan defalarca boşalttığımız ve birlikte uyuduğumuz olayı anlatmış uyandıktan sonrasını bir başka yazımda anlatacağımı söylemişti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tamvayda

selam ben 25 yaşında bir gencim kadıkoyden eminönüne vapurla geçtim ordan aksaraya gidecektim tramvaya doğru giderken 40...45 yaşlarında bir bayan aksaraya nasıl giderim diye adres sordu kadın türk değildi ama çok iyi türkçe biliyordu muhtemelen azar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli meltemi hoplattım

Benim adım doruk 18 yaşındayım.hikayeme geçiyim ben evde bir gün sıkılmıştım ve porno sitelerinde dolaşıyordum.evde biraz kalabalıktı misafir felan.porno izlerken hafiften sikimi okşuyordum 16 cm felan.sonra birden kapı açıldı ben hemen elimi sikimde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

genç sevgilimle

Yaz tatilinde çalışmak zorunda olmadığım gibi Hollanda ya Teyzemlerin yanına gidiyordum. Beni 3 aylık vizemle birlikte uçağa bindirdiklerinde içim kıpır kıpırdı daha önce hiç çıkmamıştım çünkü yurtdışına. Teyzem ve Eniştem beni karşıladılar. Kızları ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul ablamı sonunda siktim

Merhaba hikayeci arkadaşlar, bende sizlerle ablam ile ilişkimi paylaşmak istedim adım Onur 20 yaşındayım bekarım. Ablam Nihal 24 yaşında iri gögüslü ve götü kocaman harika bir kadın 6 ay önce eşinden ailesev meseleler yüzünden ayrıldı.Ablamın harika ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.