Sevgilimle Sahilde Çok Zevk Aldık

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Hayatımda en ilginç anları yaşadığım bir anımı sizlere anlatmak istiyorum. Sevgilimle bir çok defa değişik şeyler denedik ve çok farklı yerlerde ilişkiye girdik. Hatta canımız nerede isterse orada seviştik de diyebilirim. İkimiz de değişikliği seven ve seksten zevk alan insanlar olduğumuz için hayatımızda seksin önemi çok büyük. Bir çok defa ağaç altında, arabada, barların tuvaletlerinde ilişkiye girmişliğimiz vardır. Ama bu anlatacağım hikayemde hava buz gibiyken sahilde seviştik. Bizim için gerçekten müthiş ve çok farklı bir deneyim oldu. Sizi daha fazla meraklandırmadan önce kendimizi tanıtmak sonra da hikayemi anlatmak istiyorum. Benim adım Sibel 24 yaşında kendine iyi bakan sekse önem veren bir genç kızım. Sevgilimin ismi ise Kağan o da benimle aynı yaşta yakışıklı ve benim gibi sekse ve fanteziye önem veren biridir. Zaten öyle olmasa bu kadar uzun süre birlikte olamazdık diye düşünüyorum.

Neyse hemen hikayemi anlatmak istiyorum. Sevgilimle bir değişiklik olsun diyerek yakın bir yerlere tatile gitmiştik. Hava biraz serindi o yüzden burası çok kalabalık değildi. Biz de plaja iki kişi olarak indik. Burası hakikaten çok sakin bir yerdi bizim dışımızda iki aile vardı kocaman plajda günümüzü orda geçirdik ve akşam yemeğinden sonra yine barları filan gezdik ama sevgilim erken kalkalım aklımda çılgınca bir şey var dedi. Sevgilim zaten çılgın bir adamdır ben de akşlından ne geçerse geçsin ona uyarım. O günde ona uydum önce otele geldik bana plaj çantamı almamı ve içine çift kişilk yatağın çarşafların koymamı söyledi ve bikinimi giymemi istedi. Dediklerini yaptım ve hemen hazırlandım. Birlikte yola çıktık nereye gideceğimizi merak ederken beni gündüz gittiğimiz plaja doğru götürmeye başladı. Ama plajda durmayarak biraz daha ileriye gittik. Orada bir tepe ve kullanılmayan bir askeri karakol vardı. Sevgilim arabayı oraya bıraktı.

Daha sonra da yürüyerek yola devam ettik. Karakolun arka tarafında bir patikadan sahile indik küçük bir koy şeklinde plajı vardı oranın iki tarafında kayalık bir çıkıntı vardı sevgilim etraftan agaçları topladı ve bir ateş yaktı. Sonra da yanımızda getirdiğimiz çarşafı yere serdik ve üzerine uzandık. Sonra birden sevgilim dudaklarıma yapıştı ve deli gibi öpüşmeye başladık. Yıldızların altında çok ateşli bir şekilde öpüşüyorduk. Biraz sonra öpüşmemiz sevişmeye döndü ve sevgilim bikinimin üzerini çıkartmaya başladı. Sonra da göğüslerimden başlayarak göbeğime indi ve yalamaya devam etti. Biraz göbepğimde zaman harcadıktan sonra da amıma kadar geldi. Çok uyarılmıştım ve sevgilimin yaptıklarından çok zevk alıyordum.

Sevgilim beni çıldırtıyordu ve bikinim kenara çekip dilini değdirdiğinde çıldırma noktasına gelmiştim. Sahilde ve açık havada olmak müthiş bir zevk vermişti. Amımı yalarken kendimden geçmiş bir şekilde inlemeye başlamıştım. Şimdi sıra bana gelmişti hemen ben sevilim yukarı çektim onu yatırıp önce dudaklarından sonra gögüs uçlarından öpmeye başladım ve daha aşağı kayıp şortunu indirerek muhteşem yarrağını ağzıma almaya başladım. Artık ikimiz de zevkin doruklarına çıkmıştık. Bir süre sonra da 69 pozisyonuna geçerek zevkimizi ikiye katladık. Daha sonra artık içime girmesi için sevgilime yalvarmaya başladım. O da beni kırmadı ve bacaklarımı omuzuna atarak içime girip çıkmaya başladı. En zeevk aldığım seksimiz buydu. O gece sevgilimle sahilde iki posta seviştik ve çok güzel dakikalar yaşadık. Daha sonrasında da bu dakikalaı tekrar yaşamak için defalarca o plaja gidip seviştik.

Sevgilimle, Sahilde, Çok, Zevk, Aldık,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Öğretmenin Trende Hikayesi

Merhaba arkadaşlar ben ismimi vermek istemiyorum. İstanbulda öğretmenlik yaptığım dönemde yaşadığım bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ablam o dönem yanıma gelmişti ve yarıyıl tatili gelince onunla birlikte memlekete gittik. Birkaç gün orada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocama kızıp başkasıyla yatarak onu aldattım

Herkese mrb yarisalim.com okurları.İki yıl önce İskenderuna gelin olmuştum.Kocamın işi dolayısıyla oradaydık.Biz Bursalı yız.Bütün akrabalarımız memlekette kalmıştı.Bursa’da kimsemiz yoktu.Kocam Halil ile aynı yerde çalışan İsa abi ve eşi Hayriye abla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melisa hanımın dolgun göğüsleri arasında aletim

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Tatil için Antalyada otel plajında güneşlenirken yanımdaki şezlonga güzel bir bayan güneşlenmek için uzanırken karşılıklı hafif bir tebessümle merhabalaşık bir güneşte yandıktan sonra benden sırtına güneş kremi çalm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu babam ile sex

ben ceren lise ye yeni başladım.sizlere komşu babamla yaşadığım ilk seks imi paylaşmak istiyorum karşı komşumuz olan Kenan amca şuanda 50 li yaşlarda eşi Nuray teyze (komşu annem) 44 yaşında fabrikada çalışıyor biz 2 kardeşiz kardeşim Eren ilkokul 5 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kendi Evimde Tamirciyle

Merhaba arkadaşlar ben evli ve mutlu bir kadınım. Ama başkalarıyla seks yapmaktan da uzak duramıyorum. Daha önce de birkaç hikayemi anlatmıştım. İşte yeni yaşadığım bir olayı da anlatmak istiyorum. Bir kış günü arabamla yolda kaldım. Tabi bayan olduğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Sekreterimi sonunda yola getirdim

Yurt dışında bulunan özel bir şirkette şef olarak görev yapmaktayım iş ortamında bulunan çalışanların çoğu türk sekreterim meryem ise beğendiğim taş hatunlardan sadece biriydi sekreterim meryem açık seçik giyinmeyi sevmezdi onun o kendine dönük tavır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamla şakaşırken olan oldu

Slmlar yarisalim.com’un seks düşkünleri.Ablamla küçükken şakalaşırdık. bunlardan biride onunla güreşirdik. genelde ben onun üstüne çıkardım ama yaşım küçüktü aklımdan hiç bir şey geçmiyordu. zaten o yıllarda sikimde kalmıyordu.seneler sonra konu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Sevgililer günü boş geçmesin diye kıyak yaptım

En özen günümüzde sevgilime hediye alamamıştım o akşam ona yarisalim.com güzel gece gecirmeyi plan yaptım oda benim bu düşüncemi anlamış olacak ki en sevdiğim renkte kırmızı iç çamaşırları almış hemen odama gidip giyip geldim karşısına çok şaşırdı daha ön... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalyada tanıştığım fıstıkla otel odasında

Merhaba yarisalim.com seks okurları.35yasındayım ve Antalya lıyım Mailde Adının CEMİLE olduğunu, 45 yasında Dul ve kendi evinde yaşayan bir olduğudan tip olarak ise beyaz tenliye yakın, 1,70 boyunda 70 kilo civarında sarı saclı ama güzel olmadığından ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ev sahibinin bakire kızını ayarttım

Ev sahibinin torunları zaman zaman onlara gelir bende onları gördükçe arkadaşlık eder yakınlık gösterirdim ev sahibinin güzel bir kız torunu vardı ve ona olan aşkımı gizlemekte aşırı zorlanıyordum onunla görüşmeye başladık ancak halen ona olan aşkımı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.