sevgilimi ilk sikişimdi....

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam arkadaslar ismimi vermiim ben bileciğin bozüyük ilcesinden yazıyorum..başımdan gecen bu olay 3 sene önce oldu su an 25 yaşındayım.hikayeme gecim sevgilimle ikimiz bi aksamüstü kafede oturuyoruz derken 2 arkadasımız daha geldi biri benm kanka öteki sevgilimin öle hoş muabet ederken dedimdi şöle bi ev ortamı bulalm ve biaraya gelelim falan sevgilim dediki benm babannemin evi olur tek başına kalıomuş kadın tamam dedim oldu bu iş:)ertesi günün aksamı eve gidicez kızlar hazırlıcak biz sonradan konucaz yani onun için ben evde hazırlanıyorum(duş traş vb)hazırlandıktan sonra kankayı aradım dedimki olum gidelim bunları doyuralım tamam dedi cıktık yola nese artık eve vardık.ilk önce hamur falan klasik ortam malzemeleri karnımızı doyurduk dediler içelim kankadada bendede para yok:)dediler bizde var.. 16 bira 4 sakız ozamanlar tam 30 lira dedim 30 lira cıkın hemen aldık içmeye başladık bunlar 2 tanede leyla oldu.ben sevgilimi alıp yan odya gectim onunla ilk defa birlikte olucaktım daha önce cok kızla yattım ama bununla ilkti odaya gectik ama nasıl öpüşüyoruz anlatamam adeta dudaklarımı emiyordu kızardı kanadı dedim ne yapıosun sen?seni istiyorum dedi ve üzerimdekileri cıkardı ben biraz heycanlanmıştım cünkü sevdiğim kızdı(artık nefret ediyorum)ben koltuğa oturdum yanıma oturdu ve yanımdan sikime doğru eğildi habire üstünü falan öpüodu ben dedim kızım uzatma al artık ağzına ama kız fantazi yapıo dedim ellemeyelim bildiğini okusun bişide bildiğinden değil:)aldı ağzına ama nasıl yalamak ben anında boşaldım yeter dedim daha yeni başladık dedi.ve soyunmaya başladı benim yaşımdaydı ama tangası okadar güzel yakısmıstıki inanın ağzımla cıkardım o güzel götünden.yalama sırası bendeydi diz kapaklarından yukarıya doğru cıktıkca inlemelerin arttığını duydum inlemeler arttıkca dahada vahşileşiyordum amının suyu ağzımda dolasıyordu bukadar zevke geliceğini tahmin etmiyordum titremeye başladı ve artık sok sunu dedi tamam dedim ama ibnelik yapıcam ya işkence cektiriyorum etrafında gezdiriyorum.bu delirdi gözünden yaşlar geldi artık sooookkk die bağırdı bağırmasıyla benmki nası girmiş anlatamam:)aniden bana bi sıcaklık geldi bi baktım ki kanıyo olamaz dedim bu kız bize bozdurdu kendini ama doyamıyordumda sikmeye devam ettim hiç aldırıs etmedim kanamasına falan ama cok canı yanmıstı sıra götünde dediğim zaman şöle bi baktı ilk ve son dedi ok dedim eğildi benim ufaklığı bidaha kaldırdı aman allahım o şehvet dolu kızı sikiyordum ilk önce cok zorlandı dedi zorlama cok acıyo ee dedim nası yapıcaz bekle dedi ve banyoya gitti bi baktım şampuan getirdi olmaz dedim olur dedi sürdüm şampuanı bunun göte.gercektende olmustu biraz köpürmüştü ama inanın kaydıraktan kayar gibi kayıyordu.ben 2 posta bunun o şahane götüne boşaldım ve artık bitmiştim yattığım yerden buna yalatıyordum birden 69 pozisyonu aldık ağzıma kanlar geliyordu cok korkmustum bırakalım dedim peki dedi ve şimdi ayrıyız ama öğrendimki benm cocuğumu aldırmış:)o nezaman gelirse kapım acık hiç tereddütsüz sikerim o göt sikilmezde napılır??
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sevalin coraplari

Seval`in Çorapları Selam ben genellikle amcalarımın kızlarının çoraplarına düşkün olan biriyim ve genellikle onların çoraplarına doyası bakarak kendimden gecerim. Birgün başımdan bir olay geçti. Bayramda amcama bayram ziyaretine gittim. Kapıyı kızı a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem normal karşıladı 1

Ben 19 yaşında istanbullu bir gencim. Şu an çok heyecanlı olduğum için hemen konuya girecem. Benim küçüklüğümden beri kilotlu çoraplara karşı zaafım var. Kimse yokken çorap giyer, annemin rujlarını sürer etek giyer, kısacası kadın kılığında evde gezi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey oğlum kocamdan daha iyi sikiyor

Selam sizlere Kaymakgibi okur ve yazarları. Adım Sevim 32 yaşında, evli, kendi yetişkini olmayan, ama sikişmeyi çok seven, azgın bir kadınım. Üvey oğlumla yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. İlk kocamla evlendiğimde, kocam genç hastasıydı, en az üç genç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşımın orospusu oldum

Sevgilimle aynı şehirde okuyoruz. Evlerimiz yakın olmasına karşın geceleri genelde birbirimizin evinde geçiriyoruz. Eh geceleri seviştikten sonra birbirimizin koynundan çıkıp eve gitmek zor geliyor. Sonunda olmuş kafama göre bir sevgili bulmuştum. Be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tebessüm 2

Ben bağlıyken yanıma bir arkadaşı ile birlikte geldiler saat gecenin geç vakitleriydi. Artık ayağımın biri fazlasıyla yorulmuştu. Cafeci arkadaşına dönerek işte sana anlattığım kişi burada baksana nasıl masum masum bakıyor iplerden kurtulmaya çalışıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper ayaklar

Bu hikayem geçen kış başımdan geçti ve tamamen gerçektir. Ben 181cm boyda 70 kiloda güven problemi olmayan bir erkeğim bir süreden beri bir sevgilim vardı fakat istediğim fetiş fantezileri gerçekleştiremiyordum bende yeni birini aramaya başladım.Önüm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks sırasında partnerinize kölelik yapmak

“Fanteziliri bayılıyorum. porno Sıkıcı bir iş toplantı­sını cazip halı getirmek ya da trafiği takılıp kaldığınızda peşlerine takılıp uzaklara gitmek için mükemmel araçlar. Zihninize izin verirse­niz neler bulup çıkaracağına şaşarsınız.” Yine de uyara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

neslihan`ın ayakları

Üniversitede okurken bir arkadaşım vardı adı Neslihan dı.Ona çıkma teklif etmeyi düşünüyordum.Önce arkadaşlığımız ilerledi.Bana daha samimi davranmaya başladı.Derken 3 ay kadar geçti.Ben kızdan çok hoşlanıyordum gerçekten.Aslında aklıma pek cinsellik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın götümü masaj yapıp siktim

Bundan 7 yıl önce ailece memleketimiz giresuna gitmeye karar verdik. Oldum olası karadenizin yeşillğini severim.Yazın fındıkla uğraşması ırmakta balık tutması oldukça değişik gelir bana.İstanbuldan memlekete doğru arabamızla yola cıktık. 8-9 saatlik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeter dedikce daha hı zlan diyor

slm arkadaş ları m mrb 1.68 boyları nda yesil gö zlü ş arı sı n bir erkegim ismim poyraz biz biraz kalabalı k bir aileyiz ailemizde sosyete oldugu iç in herkez aç ı k giyinir buna da zenginlikden do... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.