Bakire Hikayeleri kategorisi, servistekı liseli hikayesini oku.

servistekı liseli

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım başımdan gecen olay gercektır abartmıyorum bu bazı hıkayeler abartılı nbuluyom.neyse hikayeyı anlatayım lıse servıs yapıyorum lıse 2 gıden bı kız vardı adı vermeyım kız bı affet 165 boyunda 50 kıl mavil gözlu bı o kadar fızıgı duzgun okulda her kez maviş dıyo ama can yakın bı kız aılesı de tanişyoz kız enson bırakıytorum ev hep sohbet edıyoz tabı bu arada sexs konuşyoz konuşmalar sıcak olunca o bacakların bır bırne surtıuyo ılk nasıl mılı oldun fılan dıyo bende cv verıyorum bı hafta sonu bı baktım benı arıyo eveyım canım sıkıyo babamlar şehır dişin çıktılar gelırmısınız ded tabı dedım ev gıttım bı baktım kı ustune kırmız bı aşofmanla klarşiladı çat kavve derken yıgne sohbet daldık bı baktım kı aşofmanın fermuan acıyo yanıma oturdu sıkım elledı babı benım sıkım kazık gıbı olmuş yumuldum bal dudaklarına harıkadı yalıyorum onume agıldı ne yapıyorsun dedım anemın bana yaptıgın yapıyorum aşkım dedı emzık gıbı emıyo sonra 69 gectık dılım yalıyom dar temız taze amcıgın bakıreyuım agzından çıkartım yuzune goguslerın fiştırtım sonra bı daha emtı ve onume domaldı bılıyorum aşkım gotumu ıstıyon ded evet dedım kıremledım başın soktum bagıryo ay oh dıyo tabı bu arada onu ıslanmiş sular akıyo hem pompalıyom hemde okuşuyom hızla aşkım dedı sen babamdan daha ii yapıyorsun ded ben hep annenmı babamı ızlıyorum çıglıklar atıyo ıkımızde boşaldık sonra lıse bıten kadar devam ettı her hafta sonu onu lıse kıyafetlerı ve ölçulerı benı delıedıyordu lıseden sonra sıkıştık şimdı evlendı ehır dişına çıkmiş gelmesı beklıyorum tlf da bana kocam senın gıbı yapamıyor dıyo yorumların beklıyorum. [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bu kız deli

Ewet arkadaşlar benim hikayem çok iç gıdıklayıcı olacağını tahmın edıorum;Bir gün oznurla parkta tanıştım birkaç görüşmenin ardından ewime dawet ettim ama gelmek istemedi.daha sonra sinirlendim arkadaşımın ewini ayarladım o ewe gelecekti ben sikecekt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın liseli

m ben size başımdan deçen bi olayı anlatmak istiyorum bu olay tamamiyle gerçektir ben bi gün okuldaydım tenefüs zili çaldı benim eski sınıftan arkadaşlarım geldi beni ziyaret etmeye neyse konuşuyoruz konu bi anda sex geldi neyse konuşuyoruz sexden be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin masajı

ben 32 yaşında evli ama mutsuz evlilerdenim 8 yıllık evli olmama rağmen eşimle hiçbizaman karşılıklı orgazma ulaşamadık maalesef.aslında nişanlı iken çok iyiydik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu kiz aşik mi yoksa kaşarmi???

MERHABALAR ben ankaradan teoman 25 yaşındayım ve oldukçada yakışıklıyım :):):) arkadaşım bana bir gün tuğbanın msn adresini verdi ama sakın heveslenme bu kız vermez dedi sadece msn de sohbet edersin vakit geçirirsin dedi bende okey dedim ve başladım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem ablasını hem kardeşini

merhaba arkadaşlar size şimdiki anlatacak olduğum şey başımdan geçen sevişmelerden en önemlisi.ben 8. sınıftayken 7. sınıfa giden ayşe diye bi kız vardı.bizim sınıfta değildi ama okulda kulüp toplantıları olurdu orda tanıştık.kızın ablası vardı benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim kizligimi otobuste aldi

Slm ben 19 yasinra unuversteye gdn bir kizim.90 63 90 bedende o gun otobuste bindn ustumdede bluz ve mine etek vardi.otobus kalabalikti etrafimi uc erkk kapladi biraz gectiktnsonra eller yarraga dondu ellmeye basladilar.cok sezk aliyordum.hepsi yarra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

biricik arkadaşım can

ben sedef çorumda oturuyoruz birgün annemler dışarıda teyzemlerle oturuyordu. evimiz 6 katlı idi. komşumuzun oğlu basket oynamaya giderken annem ona şu poşeti sedefe versene dedi oda verdi ben taşıyamadığım için cana taşırmısın dedim oda tamam dedi 6... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi karım

Hiçbirzaman amına götüne doyamadığım,nefis sikişen karımı,mehmet beyle 3 yıldır birlikte sikiyoruz.Ne mehmet bey nede ben sikmeyle sevişmekle doyamadığımız serpilimi üçüncü bir erkekle ödüllendirmek istedik.Yine 47 yaşlarında birini daha bulduk.Nasıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hataylı azgı n bakireyi siktim

ben hataydan alperen yas 20 182boy,62kı loyum sizlere ,2-3 ay kadar once basima gelen bir olayi anlatacagim her sabah okula otobusle giderim ve tam is ve okul saati oldugundan otobusler tiklim tikisdir.kizlar cok dikkatli bakarlar neden bilememBi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikkorun son sikişi

ÖNCELİKLE HERKEZE SELAM BU SON HİKAYEM OLACAK ARTIK YAZMIYACAM BENİ ÇOGU KİŞİ TANIR ZATEN ANLATMAMA GEREK YOK AMA YİNE KENDİMİ ANLATIYIM BEN 1.87 BOYUNDA BEYAZ TENLİ MANKENLİK YAPIYORUM BUNDAN 1 HAFTA ÖNCESİ BEN ANTALYAYA AMCAMLARI ZİYARETE GİTTİM YA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.