sen neymişsin nuriye ahhh nuriye

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm hikaye severler ben mert bundan öncede evli çiftle yaşadığım olayı yazmıştım yoğun ilgi gördüğüm için tekrar başka bir anımı yazmak istedim 19 gençlik yıllarındaydım köye gitmiştim dedemlerin yanına yaz günüydü köy yerinde haliyle sapla samanla uğraş vardı bende yardım ediyordum akşam oldu dedem biz burda yatacaz sen eve git dedi bende olmaz filan dedimsede ikna edemedim bize yardım eden ali abi vardı oda dediki nuriye aplana benimde gelemeyeceğimi söyle dedi bende tamam abi dedim neyse köye geldiğimde nuriye aplada aplada ali abiyi bekliyormuş bende ali abi gelemeyecek dedim oda hafiften sinirlendiği yüzünden belliydi neyse ben eve geçtim uzandım tv ye bakıyordum saat 22:00 filan olmuştuki kapı çaldı baktımki nuriye apla çocuklar filan korkuyor dedi sende gelde bizde yat dedi bende tmm apla olur dedim kapıyı kitledim onlara geçtim nuriye aplada 35 36 yaşlarında ama görseniz hiç öle demezsiniz taş mı taş gibi kadın 3 çocuklu neyse evlerine vardım hoş beş sohbetten sonra yatma saati geldi haliyle köy evi çocuklar yatırınca bana yer kalmadı apla ben nerde yatacam dedim sende bizim yatakta yat dedi benim biraz işlerim var dedi bulaşık yıkayacam dedi neyse ben geçtim onun yatagına yatıyordum ama aklımda nuriye apla vardı bu yatkta ne çok sevişmiştir ali abiyle filan düşünceler kuruyordumki kapı açıldı karanlıkta nuriye apla geldi soyundu yanıma bir kilot bir sütyen yattı ama felaket ter bastı beni bu sefere 1 saat kadar bekledim ne onda ses seda ne bende var ama dayanamayarak ona doğru döndüm oda uyumuyordu yavaş yavaş memelerine elledim ses yok sikim taş gibi oldu yavaş yavaş aşağılara doğru elimi gezdirirken elimi tuttu sen ne yapıyorsun salak dedi bana beni yataktan kaldırdı salona çıkardı orda bana bağırıyor çağırıyor apla ali abine diyecem seni dedi çok korkmuştum apla etme eyleme ne istersen yaparım deme yalvarırım diyordum ne istersem yapacakmısın dedi bende valla yaparım dedim sözmü dedi söz valla dedim ne yapayım korkmuştum elimden tuttu beni ahıra götürdü yat yere dedi apla ne yapacam dedim yat dedim sana dedi yere yattım bacaklarını açtı kilodunu yana kaydırdı ağzına işeyecem dedi apla yapma dedim ne istersem hani yapacaktın dedi tamam dedim bir damlası dahi dışarı kaçmasın yoksa saymam dedi mecburen içmek zorunda kaldım ama onun amına ağzımın değmesi dahi bana haz veriyordu sikim tekrar kaltı bu sefer farketti oda kalktığını ne o sen akıllanmadın galiba dedi ne yapayım dedim senden çok hoşlanıyorum dedim oda aç bakıyım dedi bende utanarak açtımki gözleri büyüdü birden bune dedi ali abiyinkinden bile büyük dedi beni yanına çağırdı getir bakıyım ona bana diyerek yalamaya başladı sonra bende onunkini yaladım artık içimde istiyorum sok bakıyım dedi bende hepsini soktum ahırda bir yannkı yaptı sesi hayvan yavaş dedi ben ne bileyim daha acemiyiz zaten neyse değişik pozisyonlarda siktim ve bende intikamımı ağzına boşalarak aldım ama bunuda kendisi istedi ağzına boşalmamı ve o gün sabaha kadar 4 defa daha beraber olduk meğersem ali abi iktidarsızmış 3 yıldır tık yokmuş o yüzden böyle delirmiş nuriye apla onunla daha çok maceralarımız oldu sonra anlatırım onlarıda beşyüzkırküç üçyüzdoksandıkuz kırküç on üç eklemek isteyen evli çift ve yalnız dul bekar evli bayanlar bekliyorum sizleri gizlilik tek şartımdır msn:
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ben karım taksici ve diğeri

Ben okan 34 yaşındayım eşim leyla 26 yaşında 5 yıldır evliyiz. Eşim kısa, zayıf tam bir minyon tiplidir. Evlenmeden önce çok hızlı seks hayatım oldu, çok kadınla ilişkiye girdim sonra evlenmeye karar verdim, karım iyi yetiştirilmiş bir ev kızı, çok i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sahibinden sex hikayelri

Başımdan geçen hikayeyi anlatmadan önce size kendimi tanıtayımBaşımdan geçen hikayeyi anlatmadan önce size kendimi tanıtayım.35 yaşında birinci eşinden boşanmış şu anda bir beraberliği olan erkeğim.şu anda birlikte olduğum kadınla mutlu bir seks yaşa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

godoşlar sizii

|GODOŞLAR SİZİİ ben ali ile iddiaya girmiştim. Alinin çok methettiği mıstık her karıyı sikermiş dedi bende benim karıyı sikemez çünkü o o kadar istememe rağmen sikişmemişti. Ali ya sikerse deyince bende o zaman sende sikersin dedim. Ali yutkundu dese... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mersindeyiz 2

Mersindeyiz 2 Sigaralar yakıldı, şaraplar açıldı. Jale, 1:70 boyu, uzun sarı saçları ve 90-60-90 ölçüleriyle tam bir seksi yaratıktı. O kadar güzeldi ki onunla evlenene kadar bekleyemeyip beyaz çarşafın üstünde nasıl durduğunu hayal etmeye başlamıştı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karim handan 1

Arkadaslarimiz mehmet ile banu o gun yemege davet etmistik, karim handan oldukca kisa biraz egildiginde gotu meydana cikan mini etegini altina da her zamanki gibi ipli kilodunu giymisti. Evde genelde sutyende kullanmazdi. O gun yemekte de yakasi oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teşekkürler karıcığım.....

merb ben caner..ankarada yaşıyorum.benim için sürpriz olan bir olayı yazmak istiyorum.Biz 15 yıllık evliyiz seks hayatımız düzenli bir şekilde devam etmakte karımla birlikte değişik fantaziler kurar ve bunları uygulamaya çalışırız.Çoğu zaman bunları ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocasi zevkle izledi

slm.adım engin.daha önceki hikayem çok talep gördüğü için yine gerçek bir hikaye yazacağim.ben yine birgun ..... gazetesine 27 yasında 1.85 boyunda esmer tenli universite okuyan yakısıklı bir gencim.gizlilik icersinde masaj yaptırıp mutlulugu paylasm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gercek deneyim

slm ben cenk istanbuldan 32 yaşındayım bekarım 166 boyunda sıradan bir erkeyim abartmayı sevmem penisimde 16 cm ama biraz kalındır hikayemde tamamen gercektir yalan ve abartı kesilikle yoktur olamazda çünkü dürüstlükten asla ödün vermem ve ağzım sıkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 çiftle beraber oldum

2 Çiftle Beraber Oldum Tekrar merhaba:daha önce sizlere adapazarından bir çiftle olan ilişkimi yazmıştım kısa sürede bukadar okunacağını sanmıyordum ilginize teşekkürler.şimdi onlardan sonra son çiftle olan ilişkimi yazıyorum. Bir akşam gece geç saat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocasından sonra benim kollarımda inledi.

Selam yarisalim.com okuyucuları,Daha önce evli Gözde ile yaşadığım anılarımı yazmıştım. Şimdi ise bundan 8 yıl önce evli Ayşe ile yaşadığım anımı anlatacağım. Daha öncede belirttiğim gibi 32 yaşında kariyer sahibi bir mühendisim. Anlatacağım olay 20... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.