Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, sekse doymayan kız hikayesini oku.

sekse doymayan kız

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben tuğçe balık etli çok güzel bi kızım çok seksi göğüslerim var ve bakan dönüp mert isminde bi sevgilim vardı.. farklı sehirlerde okuoduk benim yanıma geldi..o gelmeden önce amım da ki kılları acı çeke çeke ağdayla almıştım ama yumuşacık ve mükemmel olmuştu.yanıma geldi sarılıp öpüştük.. eve kendimizi zor attık.yemek yedik ev arkadaşlarım evde değildi.odama geçtik yataga yattım üzerime yattı öpüşmeye başladık dudakları çok güzldi.öpüşürken elleriyle göğüslerimi ve kilodumdan elini sokmuş olarak amımı okşuyordu bende onun sikini okşuyordum çıldıracaktım.soyunmaya başladık önce sütyenimi sonra kilodumu çıkardım o da boxerını cıkardı yine uzandık sıcacık tenlerimizin temasıyla öpüşmeye devam ettik.ayağa kalktık önünde diz çöküp ağzıma aldım emiyordum deli gbi yalıyodum ohhh diyodu saçımdan tutup başımı bastırıyodu.dayanamadı beni yerde domalttı amımı yalamaya başladı ilk kez oluyodu bu ve ben çıldırmıştım zevkten inliyodum boşalmaktan korkuyodum devam etmem diye..boşalmamıştım şimdi saçımdan tutup sikini amıma sürtmeye başladı sikini deliğime dayadı ben kendimi ona itip içime aldım ohhh sıcacık daracıkkk dedi bende kocaman yarağının hepsini alıcam dedim bu onu delirtmişti hayvanlar gibi abanıyodu bana kafamı duvara carpıodum o gidip gelirken.sonra yatağa yattık bacaklarımı ayırdım o şekilde içime girmeye başladı kocAMAN bir siki vardı göğüslerimi sıkıyodu ben zevkten inliodum dillerimizi ısırıyorduk.bacaklarımı omzuna aldı öyle sikmeye devam etti.. açık saçık konusuyoduk sik beni diodum beni başkalarıyla hayal et diodum daha sert ve hızlı sokuodu başkasına gerek yok seni ben sikicem doya doya benim hatunumsun sen ohh mis gbi kokuyo dedi amımı yalarken yaladı ve yatağa o yattı ben üzerine cıktım sürtündm amımın dudaklarının arasından kaydırdım ve üstüne oturdum 100 yıllık orospu gibi sikişiodum çünkü sekse cok düşkündüm ve sürekli porno izliodum bacaklarımı ayırdı iyice göt deliğimi yaladı tekrar amıma soktu deli gibi girip cıkıodu cup cup die sesler geliodu ve ben inleyerek boşaldım o devam etti sonra deli gibi amımın üzerine boşaldı o günden sonra hergün yaptık gidene kadar en güzeli duşta yaptıklarımızdı :)Gönderen: sertsikbeniii
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eşimin dul arkadaşı

HERKEZE İYİ GÜNLER BEN K.MARAŞTAN SERDAR DAHA ÖNCE EŞİMİN ARKADAŞI ARZU İLE OLAN HİKAYEMİ ANLATMIŞTIM. DUL BAYANLARI BEKLIYORUM. GEÇTİĞİMİZ PAZAR GÜNÜ ERKEK ARKADAŞIYLA BİZE OTURMAYA GELDİLER.EVLİLİK KARARI ALMIŞLAR.EŞİM LAVABODA ERKEK ARKADAŞIDA BAL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma doğum günü hediyem

Selam arkadaşlar,eşim ve ben birbirimizi deliler gibi seviyoruz,eşimle çeşitli fantaziler yapardık,aramızda konuşurken ikinci erkeği hayal etmeye başladık,bazı geceler eşimi başka erkeklerle sikiyordum,bu zamanla tutkuya dönüştü,,porno filimlerde izl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

40 lık dul karım

slm ben kayseriden ferhat 180 bolarında 28 yaşında bekar bi gencim size anlatacağım olay bunda 4 yıl öce komşumuz serapla birlikte gerçekleşti o erken yaşta dul kalmış 3 genç annesi bi kadındı tesettürlü saçının telini göstermeyen bi kadındı bizde o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın borcu için sikiştim

Merhaba sex hikayeleri. Buradaki Seks Hikayelerini okudukça kendimden geçiyorum ve sürekli amım ıslanıyor. Ben de bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Adım Eylül, 29 yaşında, orta boylu, balık etli, alımlı, erkekler tarafından beğenilen, çok se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın arkadaşı

Selam bu olay 2007 nin yaz ayında başımdan geçti üniversiteye baslıcaktım çok dikkat çeken sürekli teklif alan bir kızdım birçok kez sevgilim olmuştu ama öpüşmekten baksa birsey olmamıştı neyse bizim ora köy Antalya merkezde neyse çarşıda arkadaşları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel karım

Merhaba hikayemi çok ayrıntı vermeden anlatıcam.Ben Adnan 33 yaşında 1.83 boyunda atletik yapılı maddi durumu iyi bir esnafım karım Seçil 26 yaşında 165 boy 60 kilo dolgunvücutlu harika kalçaları ve bacakları olan herkesin iç geçirerek baktığı bi kad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın eşi

merhaba ben Halim 38 yaşındayım evli gençlu biriyim eşim Nurten 32 yaşında ailelerimizin tutucu olmasından dolayı günlük yaşamında kapalı giyinir neyse tanışma faslından sonra konuya gireyim geçenlerde bankaya giderken arkadaşım Metinin eski eşi İlk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

8 yıldan beri sikilmedim

ben ahmet bu hikaye 2 hafta önce oldu.ben antalyaya gitmiştim tatil için. bir hafta falan kalacaktım tatilde kafamı dinlemek için.neyse 1 hafta olmuş dönme vakti gelmişti.son gün dü uyandım sabahleyin kahvaltı dan sonra biraz gezmeye çıkmıştım. biraz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kasiyer

Slm ben ismet ankarada çalışıyom bir zamanlar garsonluk yaptıgım yerde kısa boylu beyaz tenli kasiyer suna vardı,yıldızımız bir türlü barışmamıştı.sonradan bir yakınlaşma oldu ve her seferinde sohpet etmeye başladık evliydi ve hep kocasından bahs edi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

analı kızlı grup

Selam arkadaşlar gecenki hikayemi anlattığım gibi okumayanlar için özet geceyim üniversiteli eski sevgilimin arkadaşı ebru ile ilişkimiz oldu hatta annesineda kaydım gecenki hikayemde şimdiki hikayemde onlarla ilgili ebruyla düzenli bir ilişkimiz old... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.