Bire Bir Hikayeler kategorisi, sekreterle........... hikayesini oku.

sekreterle...........

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam arkadaşlar ben VORTAK İstanbul.Epeydir yazışmadık yeni bir hikayemle karşınızdayım.Üniversite yıllarımda temizlik şirketine ortaktım.İşlerimiz iyiydi.Sekreterimiz de üperdi.Zayıf ama sexi bir bayandı.İlk günden kendisine takılmıştım.Muhabbette konu devamlı sexe geliyordu.Bir akşam üzeri ikimiz kaldık herkez gitti.İş yeri binanın en üst katı ve    tenhaydı.Camdan dışarıyı seyrediyor ve konuşuyorduk.İyice yakınlaşıp öpüşmeye başladık.Duvara dayayıp heryerini avuçluyordum.İniltilerle ellerini üzerimde gezdiriyordu ve önümde çömeldi.Sikimi çıkarıp yalamaya başladı.Resmen çekiyordu içimi.Saçlarından tutup ağzını sikmeye başladım.Harika emiyordu boşalacağım belli olunca hepsinide aldı ağzına.Saçlarından tutarak hepsini akıttım ağzına damla bırakmadı yuttu.Çıktık.Ertesi    gün öğle yemeği için dışarı çıktık bana gittik.Eve girer girmez öpüşmeye başladık.Hemen soydum bakımsız sibel can diyebilirim.Başladık yalaşmaya.Sikim ağzından hiç çıkmadı.Öyle bir boşalıyordu ki her yer ıslanıyordu.69 yaparak bir çok kere ağzına boşaldım.Amını dilimle ağzını sikimle sikiyordum.Sikimi çelik gibi yaptı    ve domaldı.Sikimle amını okşuyordum.Aklıma götü geldi.Yavaşça sikimi sokmaya başladım.İlk defa sikilecekmiş.Hırıltılar içinde hepsinide aldı.Önümde köpek gibi siktiriyordu kendini.Sikimle götüne dalarken bir elimle amını diğeriyle göğüslerini okşuyordum.Hızlanıp götünde patladım.harikaydı.Yanına uzandım sikimi emmeye başladı yine.Sonra kalkıp amını ağzıma dayadı. Ata biner gibi    amını yaltıyordu.Temiz amcık yalamaya da bayılırım aslında.İçine dilimle daldım yaladım emdim.boşaldı.Giyindi tam kapı önünde öpüşmeye başladık yine ağzına verdim ağzını    sikmeye başladım.Çıkmadan bir kere daha boşaldım ağzına.İstanbuldayım şimdi.Evlendik falan filan ama sexin tadı başkadır.Bakımlı amcıklara bayılıyorum saatlerce yalayabilirim.İstersen ara beni Mail adresim vortak34kendinize iyi bakın bol sexli günler............Gönderen: VORTAK
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

jigolo harunla

Meraba geçler ben Harun abiniz 35 ayşındayım 185 boyunda 80 kiloyum.Size bi hikaye anlatmak istiyorum. 23 yaşında askerden yeni gelmiştim iş yok güç yok para yoktu muğlada yakın arkadaşlarımdan biri çalışıyordu. Benm geldğimi öğrenmiş gözün aydın diy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatı mı n erkeğ i

ben 1.60 by.60 kilo ela gö zlü ve sarı ş ı nı m.hikayemde eş imden boş andı ktan sonra baş ladı .uğ ur iş arkadaş ı mdı ve 10yı ldı r tanı ş ı yorduk.birgü n onun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzulara özel biriyim

Selam. Ben istanbuldan boran. 24 yaşındayım. Size başımdan geçen bi olayı anlatıcam. Ben istanbulda yaşıyorum. Geçen hafta ankaraya gittim. Hemen nesrini aradım. Nesrin 19 yaşında, esmer, uzun boylu, mükemmel vücutlu bi kızdır. Hele o göğüsleri yokmu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esmer afet baldız müzeyyen.

baldızım müzeyyen çok alımlıhoş seksi bir kızdı.ablasıyla evlendikten bir yıl sonra köye gittik benle çok ikgileniyordu. bir gün ceyhan nehrine gittik.girelim diye çok yalvardı.ablası da vardı.sen de gir yalnız korkarım dedi.ayağında şalvar üstünde b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzun zaman önce

Merhaba, Bu sitede daha önce yaşadığım 2-3 olayı anlatmıştım Ben bundan uzun zaman önce başımdan geçen bir olayı anlatıcam. yaşım sanırım 20 falandı iş yerinin bir yemeği vardı. Ankara kalesinde. Tüm personel oradaydık. Herkes eşiyle veya sevgilisiyl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah ozge ah

slm millet başımdan geçen bi olay anlat çam özge diya bi arkadaşım var kız beni seviyo ama ben pas vermiyodum neyse bi ara aramız iyidi baya bi samimi olduk gece birbirimize sex msjları çekiyoduk neyse bu beni birgün evine davet etti gitiim evde otur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıldırtan tatlı kıs

Merhaba arkadaslar ben bursadan hasan lisede iken bizim sınıfta güzel çekici ve bir o kadarda sexi bir kıs vardı adı banu.lisede 3 yıl aynı sınıftaydık ilk yılda yani lise 1 de kısla muhabbetı kurdum 2, yıl baya kaynaşmıştık lise 3 de ise numaradan a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın benden gizledikleri

Ben 28 yaşında bir Veterinerim. Adım Sabri, İstanbul’da, Erenköy’de zengin ailelerin hayvanlarına baktığım bir muayenehanem var. Ancak ailelerin sadece hayvanlarına    değil sorunlu genç gençlarına ve sorunlu hanımlarına da bakarım. Nasıl ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nermin

“Bunu zorla yapmalisin. Bana tecavuz eder gibi yani. Bence bu daha zevkli hem sende seveceksin. Hadi uzerimi basimi yirt, kufur et, sacimi yol, kisacasi kaba ol. Tipki tecavuz eden bir insan gibi ol” demisti. Onu zorla sikmistim sanki. Oyle zevk &nbs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

damlayıda patladım

Selam begüm arkadaşı damlayıda getirdi ilk başlardaki dersler düzgün gidiyordu ama sonra damla tek devam etmek istiyorum dedi bende ozaman    ders fiyatı degişir dedim oda kabul etti bir sonraki derse tek geldi benim aklıma gelen olmuş begü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.