Bire Bir Hikayeler kategorisi, saunada 1 hikayesini oku.

saunada 1

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben Yurtdisindan katiliyorum (Almanya). Türkce yazi tarzim pek güzel deyildir ama anlatmaya calisicam. Ilk basdan sitenizi cok beyendim. Ben 29 yasinda 1,80 boyunda ela gözlü bir erkegim. Size anlaticagim bu olay tam üc sene oluyor.Ozamlar saunalari cok merak ederdim    nir kac gez gitmeye basladim. Cok güzel hatunlar vardi hepside .    cirilciplak geziyorlardi. Bende o ara bir kabinin icine girdim. O sira bir hatun girdi ama cinlopmu cinlop. Ami bile trasliydi. Almanlar genlelikte tras olmazlar. Bu kiz tam karsima oturdu, amciginin her noktasini görebiliyordum. Benim kücüklükte kipirdanmaya basladi ve en sonunda tam kalti kacik gibi meydandaydi. Benimki 21 cm uzundur ve kalin. Kizin gözü benimkinin üstünde kaldi. Bende utandim havlumu üstüne örtüm. Bir on dakika gectiktan sonra ben kalkip dusumu almaya    gitdim. Sapun saclarima sürdüm. Dus kabinleri karisiktir hem erkek hem kadin dus ediyor. Ben hicbirsey olmamis gibi kafami ovaliyordum, sikimde acayip bir sicaklik hisetim. Hemen suyla kafami duruladim ve asaya dogru baktim. elimlede parmaklamayaBir de baktimki o kiz, cok güzel bir saxo cekiyordu. Aradan kaldirdim onu ve öpüsmeye basladik. Amcigini bir elimlede parmaklamaya basladim acayip sulanmis. Kiz da aaahh uuuuhh deye inleme sesleri cikti. Kizi güzelcem döndürdüm ve arkadan amina kökleyi verdim aman o ne güzel dar amcikti oyle durmadan .    vakumlamaya basladi benim 21`lik sikimi. Bunu baya bagitirdim ben bes dakika sonra arka deliye sokmaya calistim, girmedi parmakla bir güzel    sampuan sürdüm girdi. Artik tam 10 dakika sikistik orda hic kimse umrumuzda deyildi. gerisi sonra....Mail atmak isteyen bayanlar ve ciftler    buyrun....Dirtyhan2@.deGönderen: Dirtyhan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

artık küçük siklerden zevk almıyorum

Su aralar bir hatta bikaç tane erkek arkadasım war ama bir tanesiyle yatıyorum.kendisi boşnak we bi o kdr da seksi ama gelin görün ki onunla yatmak acayip zewksizleşti..sevişmek için malum evi boşalttım we ewe cagırdım,ateşli bi öpüşme yapıoduk,herşe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

burda baslayan yakinlasma...

Merhaba arkadaslar.Burda yayinlanan bir iki hikayemden sonra bazi arkadaslardan mailler aldim.Bir tanesi cok enteresan ve hosuma gitti.Resimlerini de yollayan arkadas benim gibi ap ve ankara liydi.Size onunla olan hikayemi anlatacagim.Ercan in mailin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kamyoncu acımadı

Gecen sene agustos ayıydı maddi durumum uygun olmadıgı ıcın tatıle cıkamamıstım bunalıma girmek uzereydım ve bı cozum arıyodum tatıle cıkmak ıcın.kararımı verdim otostopla gidicek ve donucektim param ne kadar yetersede bi motel cadır bı yerde kalıcak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selin ve derin

Üniversitede okuyan 24 yasinda bir gencim. Kizlar beni oldukça yakisikli biri diye nitelendirir. Basimdan geçen hikaye bu yilin basinda yillardan beri arkadasim diye nitelendirdigim Selin ile geçti. Selin 1.70 boylarinda , kumral , yesil gözleri olan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumu fena siktim

slm ben murat yaşım 24 ozamanlar 18 yaşındaydım bizim bir tane komşumuz vardı adı jaleydi çok güzel biriydi ve evliydi kocası taksici olduğu için gece çalışırd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nurcan herşeyimsin

Slm ben ist oturuyorum size anlatacagım hikaye tamamen gerçektir:bizim karı bina da oturan bi bayan var adı nurcan kendisi 1,70    boylarında ,balık etli ,açık giyinmeyi seven erkeklerin kendisinden bakmasından hoşlanan birisi. Ben nurcan h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin kuzenim

benım adım nevzat 17yasında cok yakısıklı bı gencımm gecen yaz tatıle halamların yanına gıttık orda kuzenım buketde wardı buket cok sexı we cekıcydıı mewsım yaz oldu ıçin tanga tarzı bı mayoyla dolasıodu bakan her erkegın sıkını kaldırır tabı benımde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayşe abla yanlış zamanlama

Arkadaşlar ilk önce kendimi tanıtayım isterseniz. Ben hakann 26 yaşında 1. 85 boyunda 75 kilo esmer oldukça yakışıklı biriyim. Size    anlatacağım hikaye bundan 2 sene önce gerçekleşti. O gün temmuz ayının çok sıcak günlerinden biriydi. Ail... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyumsuz sikiş

Slm ben kadir size çok zevk aldığım bir olayımı yani sikişimi anlatacam sınıfta bir kız vardı tuba çok seksi hareketleri vardı beni çıldırtıyordu bir gün içerde nöbetçiydik öğretmenlerin toplantısı vardı bende fırsattan yaklaştım elimi bir kaç yerine... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlıyla sınemada

yazdıklarım tamamen gerçektır yanı hıkaye degıl yaşanmış bır olaydır ve aklıma gelmezdı bır gün nette oyun oynarken türbanlı bır hanımla tanı&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.