Bire Bir Hikayeler kategorisi, salak aşığım... hikayesini oku.

salak aşığım...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam ben istanbuldan. Siteyi devamlı takip edenlerdenim severek okuyor ve takip ediyorum başımdan gecen bi olay ıı anlatmak istiyorum. Ben    24 yaşında yım suan aynı yaşta mahhalemizde bana askıntı olan bir kız var benden çok hoşlanıyor ve bunu herzaman belli    ediyor hediyeler msj lar aklınıza ne gelirse. Ama ben ona hiç ısınamadım bana göre güzel değil telefonda bile sesini duymaktan nefret ediyorum neyse ayrıca benim orjinal manitam yani sevdiğimde var gercek kız arkadaşım la 3 aydır görüşemiyorum annesi rahatsız olduğu için annesi ile iygileniyor. Neyse bir gün şeytanlık çöktüiçime ona benle sevişmek istermisin dedim oda evlenirsek neden olmasın dedi. Ya evlenmeden olmazmı derken veririm ama kutumu bozarsın dedi sen iste canımı veriim dedi ben yok canın senin olsun sadece ben sex yapmak istiyorum dedim bu ilk başta yok mok dediysede kabül etti ama bir şartla dedi? Ben de söle dedim arkadan yaparsın dedi bende okey dedim. Msj cektim yanıma gelmeden önce duş al amını temizle diye yalıcam amını dedim oda    tamam aşkım ben tertemiz mis gibi gelcem yanına dedi. Ertesi gün annemi komşuya bıraktım geldi kapıdan girer girmez dudaklarıma yapıştı azdaha boğuluyordum. Neyse ben kucakladım odama götürdüm onu soyarken oda rahat durmuyor eli ile sikimi okşuyordu oda bende çırıl çıplak .    kaldık. Hemen 69 pozisyonunu aldık ben amını o benim sikimi yalaşıyorduk doktorların ameliyat eldiveni vardır ben onu elime taktım ve parmaklarımla göt deliğini girip çıkmaya göt deliğini genişletmeye çalışıyordum oda vantuz gibi sikimi emiyordu öle emiyorduki bi an yutacak sandım. Neyse sıra bende deyip arkasında yerimi aldım ilk o kadar dardıki deliği bi türlü sokamıyordum hemen mutfaktan sıvı yağ ile göt deliğini baya genişletip sikimin kafasını dayadım deliğe yavaaş yavaş yarı ya kadar sokarken ahla karayı sectim yarısına gelince birden kökledim öle bir bağırdıki komşular duyacak sandım hemen müzik setini actım ses çıkmasın diye dışarı öle güzel pompalıyordumki kız altımda eriyodu zevkten dört köşe olmuştu neyse 5 10 dakika sora sarsılarak oda bende boşaldık. Bana beni amımdan yap dedi senin    sikini amımda hissetmek istiyorum dedi karın olmak istiyorum dedi. Delimiyim ben :)) amından sikersem hemen nikah daiiresine gitcez yabancı olsa neyse... Tanıdık mahalleden. Neyse eğer olurda şeytana uyarsam anlatırım size aşığımınasıl siktiğimi... Kral 4. Lervent lİ...Gönderen: K_R_a_L
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okulda nigarla boyle bir seks

Merhaba arkadaslar ben Azerbeycandan bu siteyi ne zemandan di izliyorum sonunda yazmaga karar verdim. Bu is basima gecen yil gelmisdi. Bizim okulda bir afet vardi sormayin yani o kadar guzeldi ki, her kes ona hayran olardi tabi ki bende. Nigar yani b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kırmızı ısıgın guzellıgı

Slm arkadaslar.ben alper benı otobusten yataga adlı hıkayeden tanırsınız.sımdı daha 2 gun once basımdan gecen bır olayı anlatacagım...ankarada ısım geregı    hep arabamla dolasrım.bırgun yıne arabamla gıderken yanıma bır araba durdu.ankaral... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hollanda usulü masaj

Üniversite yıllarında yazları çeşmede otellerde çalışır masörlük yapardım. güzel bayanlar denk gelince para kazanmakla birlikte zevk de alıyordum.İlk zamanlarda    titreye titreye dokunduğum vücutları 1 ay içinde ezberlemiş ve rahatlamıştım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hersey sex için...

Merhaba,ismim onur 24 yaşında bir erkeğim,benimle ilgili size aktarabileceğim en önemli husus,ilişkilerimde saygı her zaman önemli oldu,ilişkilerimde daima zamanlama karşı tarafın teklifiyle şekillenir banada uygunsa buluşma gerçekleşir,mekanı muhakk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben anlattıkça kendsiyle oynamaya başladı

Anlatacağım olay 2 sene önce gerçekleşti. Ben 23 yaşında sex hayatı gayet yoğun biriyim. Çevremde yakışıklı olarak nitelendirilirim. Yaz olması sebebiyle eniştemin yanında markette çalışıyordum. Hemen yan tarafımızda sıkça görüştüğümüz murat abinin ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadasım çok mükemmeldi

slm ben izmir bergamadan vedat burada üni. 2 yıllığı okuyorum. size basımdan gecen harika bir sex hikayesini anlatacam biz 4 arkadas 1 ev tuttuk tabi arkadaslarımda yakışıklılardı kız arkadasları devamli gelip gidrlerdi benim o an kız arkadasım yoktu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aklımı başımdan aldı...

Kısa bir süre önce keşfettiğim bu site ile hayatımın anısını paylaşmak için yazıyorum. Ben 19 yaşında, sarışın, balık etli bir kızım. Lise son sınıfta okurken hep dikkatimi çeken ama bana hiç pas vermeyen burak, üniversiteye başladığım ilk yılda nede... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aylin

Unıversıte yıllarına başladık hadı bır olayımı daha anlatayım.Benim gençluk arkadasim Kenan bakkal dukkani isletiyor. Bos zamanlarimda Kenan’in yanina takilip ufak tefek islerinde yardimci oluyordum. Bir ara sinavlar siklasinca Kenan’a pek ugramaz o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sema ile sınırsızca

SELAMLAR ,33 YAŞINDA 185 BOYUNDA YAKIŞIKLI OLMAYAN BİRİYİM SEMA İLE TANIŞMAMIZIN İKİNİCİ HAFTASINDA YAŞADIĞIMIZ GECEYİ ANLATACAĞIM SİZLERE SEMA 170 BOYUNDA DOLGUN VÜCUTLU 36 YAŞINDA DUL BİR BAYANDI EVLERİMİZ BİRBİRİNE YAKIN FAKAT TANIŞTIĞIMIZ GÜNE KA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem kız kardeşimi hem beni sikiyordu

babalıgım annem felç olunca bizi sokaga atmak istedi sonra ne oldu bilmiyom vaz geçmişti bacım 13 yaşında idi babalıgım her gün sexsi kıyafetler alıyordu bacıma birgün uyuyamadım ve yatak odasından sesler geliyordu baktımki 13lük bacımı kocaman yarra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.