Sakayla basladi gercek siktirdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben 42 yasinda 170by 60kg esmer istanbuldan gelelim hikayeme bu sitede okudum hikayelerin cogu abartilmis buldum neyse sadece sikicimin ismini deyistiricem emrah diyelim ayni yerde yillardir calisiriz ve iliskimiz devam ediyo ama bu siralar sadece saksoyla gecistiriyoruz bana seni sikerim diye takilirdi bende nerde diye alttan alirdim bu boyle devam ederken kafama koymostum sikilmeyi ve bana yine sikerim seni diye saka yapti bende firsat bu diyerek tmm dedim cesaretin varsa got burda beni sikecek yarrak varmi sende diye tahrik ettim bunu ben hazirim sozunden donende serefsizdir dedim varmisin diyince sasirdi ne diceni bilemedi sus tus oldu ne o yemedimi diyip bunu iğce gaza getirdim tmm dedi nerde yapcaz diyince o kolay dedim abimin evi musayit ama bu hala benim dalga gectimi saniyo ve tekrar sike bilicenmi kalkiyomu diye kiskirtiyorum kalkmiyosa hic beni urastirma falan filan tmm dedimya bende gorucez dedim bunu abimin evine goturdum kola aldik evfe iciyoruz bunda tikyok eee ne o yapamicaksin galba harbide kalkmiyo galba senin dalga dedim ve baktim bu birsey yapamicak ben aya kalktim pantolonumu cikardim onuda aya kaldirdim kemerini soydum bu hala inanamadi pantolonu indirdim ve kilodu bembeyaz yarrak kalkmis beni bekliyo kilodu indirdim gozlerime inanamadim harika bir yarrak karsimda duruyo yaklasik 18 cm ve kalin hemen azima aldim ve yalamaya basladim ve kendinden gecmeye basladi hemen domalti beni ve birden kokledi canim coook yandi kacmak istedim ama olmadi zatem fazlada surmedi sonunda istedimi aldim ve o ponpalarken bende bosaldim harikaydi sikilmek guzeldi tek kusuru cabok bosaliyo bu annattiklarim harbiden yasanmistir bu arada killi olan gotumun killari yok tug dokucu sagolsun kaymak gibi sikilecek halde yarrak bekliyo sikmek isteyen yorum yazsin ben hazirim ya siz ? Istanbuldan dogan yeri olan guvenilir ve gizlilik sartim yas 25 40 arasi semt sisli sisane taksim beyoglo m koy bekliyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ben umut son umut

Erhaba arkadaşlar ben izmirden umut Anlatacağım olay dün gece meydana geldi ve gerçekten hoşnut bir şekilde ayrıldım. Aksam eve gidip hemen altımdaki külotu çıkardım yer yerimi iyice temizledikten sonra kot pantolonumu ve kısa bir t-shirt giyerek dış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay arkadaşım teyfun

Gay Arkadaşım Teyfun arkadaşım olan tayfunla ta lise yıllarımıza dayanan bir arkadaşlığımız vardır..Öncelikle kendimden bahsedeyim 1.85 boyunda 73 kilo olan çevresi tarafından beğenilen bir gencim teyfun ise 1.87 boyunda 84 kilo ve oldukça iri yarı v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o kadar çok mail

Okadar çok mail alıyorum ki, herkesle yazışmak ve buluşmak imkansız hale geliyor. Ne olur mesaj yollayıp cevap alamayanlar ve buluşamadıklarım bana kızmasınlar. Ben ne yapabilirim ki. İçlerinden bazılarını seçip onlarla buluşup birlikte oluyorum. Ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

parkta girdi

Merhaba ben 21 yasında psf bir gayim.Bu olan olay basımdan gecen sene gecti ve hala unutamadım hala onun hayaliyle yanıyorum.Birgün okuldan cıkmış eve dogru geliyordum metrodaydım ama cok yorgundum etrafımdakilere bakmadım bile,öyle camdan bakarken b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oteldeki sürpriz..

Merhabalar yine ben,daha önce pasif Tarıkla olan ilişkimi anlatmıstım,simdi ise hem aktif hemde pasif oldugum bir ilişkimi anlatacagım.Bundan yaklasık 15 gün önce internette Ahmet isminde.21 yasında, hem aktif hem pasif olan,esmer,1.78 boyunda,yakısı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Teyzemin Oğlu Sikti Beni

Slm ben size elimde olmadan gelişen bir anımıanlatacağım.benim 22 yaşında bir kuzenim varyani teyzemin oğlu. birgün birkaç arkadaştoplanmış bizim evde porno filim izliyorduk.filim okadar güzeldiki kimse birbirinebakmıyordu. ve benim teyze oğlu bunu f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım ben ve travesti

O gecenin sabahı Pazardı, sabah yataktan kalktık. Karıma, “Hadi hazırlan kahvaltı yapmaya gidelim.” dedim. Karım da, “Tamam, 5 dakikaya hazırım.” dedi. Evden çıkıp arabamıza binip daha önce gittiğimiz mekanlardan birine gittik. Kahvaltıdan sonra Türk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en ıyi dostumla sex

Merhaba arkadaşlar.Ben 18 yaşında,186 cm boyda, 76 kg Ankaradan birisiyim.Bu benim ilk hikayem olacak.Gerçekten yazacağım herşeyi yaşadım.Lise 1. sınıfta tanıştığım can adındaki arkadaşımla aynı mahallede oturmamız benim en büyük şansımdı.İlk tanıştı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

meral`in erkek arkadaşı semih

O sene Senem, nişanlım, beni deniz kenarındaki yazlıklarına davet etmişti. Ailesi zaten ileride evleneceğimizi bildiklerinden onlarda kalmama ses çıkartmamışlar hatta kendileri döndüklerinde bizim de biraz daha kalarak tatile devam etmemize izin verm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayal kırıklıgı

Merhaba adım burak esmer toplu biriyim.Antalyada yaşıyorum başka bir şehirden geldım.kımseyle olmamaıştım.ama artık canıma tak ettı bir gece yıne azmışken nette devasa nıkınde bırı ıle konuştum bana neden bilmiyorum bir anda çok guven verdi.ona adres... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.