Ulaşım Araçları Hikayeleri kategorisi, saf kocam hikayesini oku.

saf kocam

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben alanyada yaşayan turizmle uğraşan 27 yaşında bir gencim.kızları etkileme ve istediği elde etme konusunda çok iyiyimdir.nede olsa yılların verdiği tecrübe var.neyse benim anlatacağım olay bu sene oldu.otelimize yaz tatili için istanbuldan gelen 35 yaşında bir hemşire vardı.otelimize 10 günlüğüne geldi kadın yerleştiği andan itibaren ona göz koymuştum.sonra gelip geçerken muhabbet etmeye başladık.ben espri yapıyordum be kızların dayanamayacağısempatimi kullanmaya başlamıştım.size kısaca hemşireyi tarif edeyim 1,60 boylarında geniş kalçaları davetkar ben alanyada yaşayan turizmle uğraşan 27 yaşında bir gencim.kızları etkileme ve istediği elde etme konusunda çok iyiyimdir.nede olsa yılların verdiği tecrübe var.neyse benim anlatacağım olay bu sene oldu.otelimize yaz tatili için istanbuldan gelen 35 yaşında bir hemşire vardı.otelimize 10 günlüğüne geldi kadın yerleştiği andan itibaren ona göz koymuştum.sonra gelip geçerken muhabbet etmeye başladık.ben espri yapıyordum be kızların dayanamayacağısempatimi kullanmaya başlamıştım.size kısaca hemşireyi tarif edeyim 1,60 boylarında geniş kalçaları davetkar bir poposu vardı.30 lu yaşlardaki kadınlara hep zaafım olmuştur.neyse buna bir akşam araba ile gezdirmeyi teklif ettim hemen kabul etti.arabaya bindik manzaralı bi yere gittik.2 şer tane bira içtiktren sonra muhabbet epey ilerledi mekandan kalkıp tenha bir yere çektim arabayı biraz daha muhabbet ettikten sonra bunu öpmeye başladım.karşılık veriyordu.ateşli bi şekilde öpüşüyorduk.epey zamandır sex yapmamış çok azmış.hemen arabada mini eteğinin altından yerleştirdim benim bazukayı.içine girince ooooohh dedi çok memnun bir tavırla boynumu öpmeyue başladı.2,5 dakkada boşaldı.neyse bu sefer ağzına aldı başladı yalamaya benimki yine dim dik oldu.çıktı üstüne zıplamaya başladı.yaklaşık 10 dakkada böyle siktim.ondan sonra taitli bitene kadar her akşam sikmeye devam ettim.diğer maceraları belki başka hikayede anlatırım.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sikişcek birini arayan genç

Herkeze merhabalar adım Mert bu yaşta en azgın gençlardan biri olabilirim yaşım 16 kaykay felan sürüyorum o yüzden bacaklarım çok kuvvetli pompalamada süperimdir yani. :D Neyse benim sikişmelik bir hikayem yok ama bir hikayemi anlatıyım. :D Birgün o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

turiste yarragı tattırdım

Üniversite de okuyorduk. Her sene olduğu gibi yine yazlığa gitmiştik, yazlığımızın kumsalı çok büyük olduğu için tenha gözükürdü işini bilen yabancılar kumsalın en ücra köşelerine geçer çıplak olarak güneşlenirdi. Bizde arkadaşlarla kadın turistleri ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alışkanlık oldu

Ben İstanbul bostancıda oturuyorum.1.83 boyunda ela gözlü yakışıklı 18 yaşında bir gencim.okulumda kadıköyde olduğu için bir vasıta ile gitmek zorundaydım.bu olay geçen sene oldu şimdi üniversiteye geçtim.o zaman lisedeydim.bu olayda bir kelime bile ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olurmu demeyin

Merhabalar bundan altı ay önceydi. Ben Anadolu yakasın da ikamet ediyorum iş yerim ise Avrupa yakasın da doğal alarak otobüsle işe gidip geliyorum. Yine iş çıkışı bir akşam otobüs durağında şoförün gelmesini bekliyordum. Nihayet şoför geldi herkes bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızıl saçlı hatun

ben ismimi koray diye tanıtmak istiyorum bundan 2 yıl evvel eminönünden gop gidiyorduk ben ve 2 arkadaşım otobus baya doluydu ve de içerisi sıcaktı bayanlara pek yer vermezler bu zamanın insanlar neyse biz arkada duruyoruz yanımızdaDA 2 kız ilkten hi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dolmuştaki hatun

merhaba ben türkiyenin engüzel şehirlerinden biri olan antalyada dolmuşişletiyorum bir gün evden duraga gitmek için yola çıktım bizim dolmuşlardan birigeldi bindim ön tarafa oturdum söför arkadaşım oldugu için muhabbet etmeyebaşladık öndeki 3lü koltu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste arkamdaki sertlik

Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönünden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafif... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yoldaki çıtır

olayım şehirler arası yolculuğumda başladı.ben bursaya giderkenyolda bir kız otostop... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gülsüm ben

selam erkeklerim 25 yaşındayım ve bir BAKİREYİMsizler başımdan geçen bir olayı anlatmıyacağım sadece gendimianladıçağım evet yanlış anlamadım bir bakirenin neler hissettiklerini anlatıcamlütven elinizi sikinize götürün ve beni dinleyin. 25 yaşındabir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaynanamı ayakta

bir gün kaynanam alış veriş için beni çağırdı arabayla gidelim diye tamam dedim kaynanam 60 yaşlarında güzel bir hatundur bakımlıdır kendisi eve geldim kayın pederim kaynanam arabaya bindiler araba çalışmadı çok uğraştım olmadı bende otosüsle gidelim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.