Bire Bir Hikayeler kategorisi, psikolog sevim hikayesini oku.

psikolog sevim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Onun yanında psikolog olarak çalışıyordum.. Adim sevim 23 yasindayim ve cok sexy olduğumu düsünüyorum zaten erkekelri tahrik etmeye de bayılırım ve ofis bosalınca oda bana sanki yanlıslıkla olmus giibi sürünmeye baslardı. Sonra bir gün dayanamayıp bana süründüğü sırada sikini    avuçladım bayılıyorum sik yalamaya.Gene bir gün herkes gider gitmez,ofisin jaluzilerini ayarladık kapıyı kitledik..öpüşmeye başladık, sabahtan beri sürekli porno resimlere bakıyorduk,benim amım ateş gibi ve sırılsıklamdı onun siki iyice kabarmış sertleşmişti.. bir yandan gögüslerimi yalıyor,diğer taraftan parmağını amıma sokup çıkarıyordu,bende o    kocaman sikini okşuyordum,bugün ona hep anal sikişme resimlerini göstermiştim,bunu sordu seni arkadan sikmemimi istiyorsun..neden olmasınki dedim, çantamdan kremimi aldı, götüme sürmeye başladı önce bir parmağını sonra ikisini birden soktu diğer eli göğsümü avuçluyordu hala.. beni ters çevirdi masanın önünde domalmıştım    arkama geçti önce başını deliğin etrafında gezdirdi sonra sokmaya başladı,acı veriyordu bağırıyordum ama o dinlemiyordu gittikçe hızlandı belimden güç alıyordu dakikalarca arkadan sikildim ama hoşuma gidiyordu. sonra birden beni çevirdi .    taşlaşmış sikini amıma soktu ben artık zevkten çıldırmıştım..siki amıma girip çıkarken çıkan sesler beni dahada tahrik ediyor sik beni daha hızlı daha hızlı diye bağırıyordum.. sonunda ikimiz birden inleyerek boşaldık.. Nisanlımın bundan haberi yoktu daha sonar ben ondan grup yapmayı istemiştim o da diğer hikayeme ve dinlemek isteyenler beni sikmek    isteyenler mail atsınlar Ankara Gönderen: sevim seven
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hayatımda ilk defa öle bişeyle karşılaştım.

Merabalar arkadaşlar.bende bi hikayemi yazayım dedim.bundan 1yıl önce idi.kız arkadaşımdan ayrılmıştım ama niye yalan sölim hala etkisi vardı bende.neyse hikayemize    geçelim..istanbula kaçmıştım dayanamadığım için ama döndüğümde evlenmişt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esra

Ben 29 yaşında bir ekeğim anlatacağım bu olay 2005 ağustos ayında ofisimde gerçekleşmiştir...ve tamamen gerçek yaşanmış bir olaydır gerçi halen    yaşanmakta ya:)esra kuzenimin yakın arkadaşı 27 yaşında ve işinden yeni ayrılmış güzel bir ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sisli gece...!

Merhaba arkadaşlar ben umut daha önce siteye anılarımı yazmıştım neyse konuya zıplayalım gecen yaz işte ağustos falan kafamız çok güzel cigara içmişiz herzaman ki.! Takıldığımız bizim evin köşesinde takılıyoruz bizim gençlarla neyse bizim sokakta bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk vurgunumu yedim (bayanlar ıcin ozel)

Bunu bana nette taniştığım bayan arkadas yazmiştı .. yaşım on sekizdi bakire genç bir kızdım artık kızlığıma bir son verip rahat bir hayat yaşamak istiyordum hayatta tutunacak kimsemde yoktu yalnızdım. Başladım seks sitelerine üye olmaya, üye oldum ü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daisy ve ben

Selam site sakinleri.Ben 1.70 boyunda 70 kg ağırlığında esmer yeşil gözlü bir erkeğim. Yaklaşık 6 yıldır ayrıyım. Sex konusunda oldukça tecrübeli sayılırım. Kendine güvenen becerikli ve sırdaş bayanlar ile arkadaşlık kurmak ve yeni ufuklara yelken aç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli kadınıla sex

herkeze mrh adım taner size yaşadıgım gerçek bir hikayemi yazıyorum.sene 2007di aylarda mart işe gitmek için otobüs duragında beklerken hemen yanımda duran iki çocuklu bir bayanla tan&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

15 yıl sonra yeniden

Slm ben de uzun zamandır beğeniyle hikayelerinizi takip ediyorum sonunda bir hikaye göndermeye karar verdim. Benim 15 yıl sonra yeniden karşılaştığım eski kız arkadaşım ile başımdan geçenleri okuyacaksınız. Onunla ilk 18-20 yaşlarımızda beraber olmus... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatımın en güzel anıydı...

bir gün sewgilimle sinemaya gittik.flim seçimimiz yanlış oldugundan erken çıktık.biraz gezdikten sonra bi cafede oturduk.cafe karanlık ve özel bölmelerden oluşuyordu.sewgilim 1.73 m boyunda 65 kilo falandı.yani biraz etli butluydu.bişeyler içtikten s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amımızı dağattı

Merhaba millet ben selin. Bu siteyi yeni keşfedenlerdenim bende bi hikayemi size anlatıyım dedim. Benim kankam olan elifle her türlü çılgınlığı yaptık. Hep bi erkekle iki kişi sevişmenin hayalini kurardık. Elifin erkek arkadaşıyla bu işi yapabileceği... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli sevgilim emel.

Selam ben kenan, 30yşındayım ve antalyada yaşıyorum size başımdan geçen harika bir anımı anlatmak istiyorum.. Ben bir market işletmekteydim bundan yaklaşık 1 yıl önceydi... Marketimizden bir bayan alışveriş yapıyorduki sormayın güzeller güzeli 23 yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.