Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, patronumun karısı hikayesini oku.

patronumun karısı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben bora patronumun eşiyle başımdan gecen olayı anlatacagım.harun bey 56 yaşında 1.5 sene önce evlendigi eşi ise 23 yaşında adıda esin.ben askerden öncede harun beyle calışıyordum yaklaşık 7 senedir birlikte calışırız beni cok sever kardeş abi gibiyiz.gecn kış harun bey istanbula gitmişti eşi esin hanım evde kalıyordu 2 gün gecmişti ve harun bey bana telefon acıp acil eve git esin kendini yakmış git bak dedi.fırlayıp eve gittim şömineyi yakmaya calışmış yakamayıncada tutuşsundiye zippo gazını sıkp kibriti cakınca birden patlayıp kaşı kiprigi sacının öntarafı ve üzerindeki yün kazak yanmıştı.hastaneye gidelim dedim gerekyok dedi iceri gitti ve 5 dakika sonra beni cagırdı gittim üzerindeki kazagı cıkaramamış yardım et dedi bende yavaş yavaş cıkarmaya başladım altında memelerinin yarısını kapatan bi sütyen vardı memeleri hafif kızarmıştı kırem getirdi ve sürermisin ben yapamam cok acıyor dedi aklıma kötü bişi gelmediginden bende yavaş yavaş okşar gibi memelerine kremi sürdüm.iyi misiniz dedim oda evet deyince cıkıp şirkete cıktım.faruk bey saat 7 civarı beni aradı ve bası şeyleri alıp eve götürürmüsün dedi bende alıp götürdüm esin hanım üstü cıplaktı memeleri acıktaydı kapıyı caldım ve iceriye bırakıp cıkıyorum diye seslendim.oda gelirmisin lütfen dedi iceri girdigimde ona bakmamayı calışıyordum gögsüne krem sürmeye calıştım ama acıdıgından kendim yapamadım sen sür dedi aldım ve memelerine sürmeye başladım memeleri okadar güzeldiki yarragım kalktı oda farkındaydı.aradan zaman gecti neden dir bilmem bazen ofise gelir firikik verirdi yaz olmuştu harunbey bana hadi hazırlan ayvalıga gidiyoz tatil yapalım dedi bende esinden korkuyordum cünkü nedendir bilmem beni hep azdırıyordu.ayvalıga gittik akşam oturup yemek yiyip rakı ictik harun bey hafif sarhoş olmuştu bende cıkıp biraz gezmek istedigimi belki bir yerede takılacagımı söyledim.harun beyde tamam bende birazdan yatarım yarın görüşürüz dedi tam kalktım esin harun bende gideyimmi bende gezmek istiyorum dedi patronum ok git dolaşıp gelin dedi.cıktık carşıya indik ve dolaştık sonrasında bi diskoya girdik ben votka iciyordum esin hanımda şarap iciyordu kafalarımız iyice cakır olmuştu ben dans ederken esinde geliyor önüme gecip sürtünüyordu bense kacmaya calışıyordum.saat 3 civarı idi esin hanım hadi gidelim artık dedim ne hanımı haruna abi diyosun banada esin hanım diyorsun sadce esin de dedi ses cıkarmadım.arabaya bindik otele dogru yola cıktık.arabada sana bişi sorcam dedi buyrun dedim ben güzelmiyim diye sordu bende evet güzelsiniz dedim peki neden benden hep kacıyosun ne zaman sana yaklaşmak istesem hemen uzaklaşıyosun dedi.bende bakın esin hanım sizde dediniz harun beye ben abi diyorum ve kendisini cok severim ona yanlış yapmak istemiyorum dedim.esin de bana biliyomusun sen yakışıklı degilsin ama cok sempatik ve cekicisin seni istiyorum dedi şaşkın bi vaziyette olmaz dedim.dudaklarımdan bir yapıştıki nerdeyse kaza yapıyordum bir yandan yarragımı okşuyor bak sende istiyorsun taş gibi diyordu.dayanamayıp arabayı kenara cektim biraz öpüştük ve yarragımı cıkardım agzına aldı ve öyle güzel emiyorduki boşalmak üzereyim bırak yoksa üstüm batacak dedim o bırakmadan devam etti ve agzının icine boşaldım.koltugu geri cektik ve yatırdım ben yatar vaziyette oda sırtı bana dönük vaziyette üstüme oturdu amı cok güzel ve sıcacıktı o ara arabayı calıştırdı sen ne yapıyosun dememe kalmadan üzerinde araba kulalanıyom otele gidelim dediokadar ilginc gelmiştiki ben yatıyor o kucagımda yarragım amında araba kulalnıyordu otele gidinceye kadar boşaldık ikimizde.toparlanıp otele girdik.ben odama gittim ardımdan esinde geldi.beraber duşa girdik cıkar cıkmaz yataga attık kendimizi deliler gibi şevişiyor öpüşüyorduk.amını yalamaya başladım dilimle sikiyordum onu oda okadar tahrik olmuştuki sik beni erkegim parcala diye cıglık atıyordu.yarragımı amına tekrar dayadım ve soktum pompalıyordum zevkten cıldırıyor cıglıklar atıyordu.amının icine boşaldım yarragım hala inmemiş taş gibi duruyordu memelerinin arasına soktum ve git gel yapıyor arada bir agzına sokuyordum önümde domaldısok icime icimde hissetmeliyim diyordu.amı okadar sulanmıştıki amına tekrar soktugumda o güzel götü önümde duruyordu baş parmagımı onun götüne soktum ordan tutuyor kendime cekiyordum.götüne 2 ci baş parmagımıda sokmuştum esinse bir yandan müthişsin sen bundan sonra sikicim sensin seni seviyorum diye inliyordu yarragımı amından cıkardım ve götüne sokmaya başladım başı girdiginde acıyor yavaş gir diyordu götüne tamamen soktugumda dur cok acıyor cıkar diyor eliyle beni itmeye calışıyordu.cok azmıştım kalcasından sıkıca tutup kendime daha cok cekiyor götünün icine soktukca sokuyordum.git gellerden sonra boşaldım.tekrar duşa girdik ve odasına gitmen gerekiyor harun bey farketmesin lütfen dedim.oda tamam ama götüm cok acıyor yürüyemiyorum ne yapcaz dedi.bende sorarsa akşam gezerken düştüm andan acıyor dersin dedim.sabah oldu ben ögleyin kalktım ve havuz başına gectim bizimkiler oturmuş muhabbet ediyordu.günaydın dedim harunbeyde günaydın dün cok eglenmişsiniz esin cok mutlu olmuş dedi bende evet dedim.kahvaltımı yaptım ve hep beraber carşıya indik biraz alış veriş yaptık otele gectik ben odamda iken kapı caldı gelen esindi.ne yapıyosun yakalancaz dedim yok seni cagırmaya geldim hadi denize gidcez dedi tamam geliyom dedim iceri girip dudagımdam öpüp yarragımı tutarak akşam gelcem harun uyur uyumaz dedi.hala sikişiyoruz bu arada hamile kaldı harun bey kendinden sanıyo esinse benden oldugunu söylüyo.öyleyse yaklaşık 33 gün sonra baba olcam.Gönderen: bora
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocam

Kocamı çok severek evlendim.Peşinden uzun süre koştum ve sonunda evlenmiştim.İşte hayal kırıklığımı daha ilk gece yaşadım.Kocamın siki çok küçüktü.Seviştik ve bana girdi fakat ben hiçbirşey anlamadım.Neyse seneler böyle geçmeye başladı.Kocamda sikini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaylada sex

Ben onur. Başımdan öyle bir sey geçtiki sizle paylasmak istedim.Benim dogum gunumdu ve evde yanlızdım.Birden kapı çaldı,baktım sevgilim elinde bi poset ve dogum gunun kutlu olsun aşkım dedim.Salona geçti ve bende teşekürler dedim.Hediyeyi aldım ve ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamla çılgınlar gibi

Merhaba bu sex hikayesi tamamen gerçektir isteyen inansın istemeyen inanmasın ben 24 yaşında adım birkan okuyan biriyim aynı zamanda sporcuyum neyse abim evleneceği için annemler mersine gitmeyi düşünüyolardı kız tarafı orda olduğu için kına orada ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayana veren

merhaba arkadaşlar hikayeleriniz okumakla bitmeyen süper fantazi gerçekleri ile dolu ve okumaktan zevk alıyorum ama bir türlü gercekmi yoksa hayal ürünümü diye acaba demekten kendimi alamıyorumbenim hikaye tamamen gerçek tir ben strapon meraklısı bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum mehtap abla

Slm ben gaziantepten Birkan size başımdan geçenleri anlatmak istedim.Birgün balkonda otururup sigaramı içerken karşı evde oturan mehtap abla ve eşi balkonda yemek yiyorlardı.Hava sıcak olduğu için mehtap abla kısa bi elbise giymişti ve sofrayı hazırl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

TeyzemLe Müthiş anım.

Öncelikle merhaba arkadaşlar kendimi tanıyıtım ben 1.88 boyunda adım berkay yakışıklı atletik vucutluyum. yaş 18.Bir gün teyzemler kahvaltıya bize geldi. Onlar ödemişte biz izmir merkezde. Teyzem 1.70 boylarında tam bir star süper 30 lu yaşlarda çeki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tşk ederm kocam

biz evli çiftiz,sizlere anlatmak istediğim olay gerektir,yazmaya başlarken bile yine o heyecanı yaşıyorum inanın.ben selen 165 boyunda 55 kilo esmer tenli bakımlı bir kadınım,eşim selamiyle 6 yıllık evliliğimiz var.son bir senedir eşimle sevişirken a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın selda abla

selam ben ankaradan serdar hıkayem tamamen gercektır yaşıum 27 178 boyunda yapılı ve yakışıklı bır gencım.cok kız arkadasım olmasına regmen benım her zaman ılgımı olgun bayanlar cekıyordu.çunku onlar erkegın kıymetını bılıyorrlar.neyse konumuza gecel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayanlara ithaf ediyorum 3

telefon açtım sana canım merhaba dedim seninle bir yer belirledik ve orda buluşma kararı verdik nihayet saat geldi ve buluştuk ne yapalım dedik ve önce bir yemek yiyelim güzel bir yerde loş ışıklı ve müzikli bir restaurantda istediğimiz şekilde ve is... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yıllar sonra 1

ismim ercan resmi bir kuruluşta yici olarak çalışmaktaydım yaşım 53 karım nesrin 45 yaşında mükemel bir evlilik anlayışlı bir karım ve 3 tane yetişkinimuz vardı en büyük kızımı aydan 5 yıl önce evlendirmiştim oğlum cem amerikada iktisat okuyor küçük kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.