Bire Bir Hikayeler kategorisi, özel derss hikayesini oku.

özel derss

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Orta okulda aklımö hep erkeklerdeydi çaktırmadan bacak aralarına bakardım,rüyalarımda her biri beni bagırta bagırta sikerdi.O kadar cok isterdim ki zorla bacaklarım ayrılsın ve amıma koyulsun.aklım bunlarda oldugu icin derslerim zayıftı ve sömestirde tatil yerine özel ders alarak geciriyordum bizim sınıfta    olmayıp baska sınıfta olan bir komik matematik hocası vardı. hepimizi güldürürdü bana özel derse gelmişti bir gün ciddi ciddi ben problemi çözerken uyuya kaldı.kolundan bir kaç kez dürtmeme rağmen uyanmadı, o andaa suratıma ateş çıktı.bacağını hafifçe sıktım uyanmadı.parmaklarıma fermuarını buldum,    zorlukla açtım sonrada masa altına indim.dikkatle pantolonun icinden külodunu indirip, alimle sıcak ve yumusak aletini buldum.Aletini büyük bir dikkatle cıkardım,    o anda gördüğüm görüntüden cok utandım sanki daha evvel bu alet beni becermis hissine kapıldım.ilk önce basını öpmek istedim sonra    tadına bakmak sonra basını emmek derken bir baktım agzımın icindeydi ve ben büyük bir aclıkla emiyordum.ağzımın içinde kalkmış aletini yalarken her yanım cayır cayır yanıyordu zevkten.bogulurcasına bir inlemeyle ağzıma bosaldı,neredeyse kusacaktım hemen nasıl fırladıysam tuvalete fırladım öğürdüm ağzımdakileri çıkardım ama hala o ağır koku ağzımdaydı kukumdan içeri dalıyordudişlerimi fırçalarken,bir el eşofmanımı indirdi, külodumuda ve benim ağzımla ıslattığım sik şimdi kukumdan    içeri dalıyordu.Matematik hocam beni bir güzel sikiyordu.Bne ciyak ciyak bagırırken sikti beni kaçama boşaldı.gözünün önnüde soyunup banyoya girdim temizlenmek için    iki dakika sonra birde bakıyım ki kıllı çıplak vücudyla oda girdi.kalçalarımı sıkıp,dudaklarımı emdi.beni tekrar sikmesi için arkamı dönecektim ama izin vermedi,gözlerimin içine bakarak içime soktu,hem gözlerime bakıyor hemde sikiyordu.yüzü acı doldu ve acı içinde karnıma boşaldı.önce ben çıktım annem eve    gelmişti o sırada hocam çıktı. annem olayları anlamış ve olgunlukla hocana ödemeyi sen yapmışsın dedi.hem gülümsedim hemde kızardım acıkca söyliyim.Gönderen: pembe
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

tencere yuvarlanmış batuş sevime çakmış ;)

Slm arkadaslar ben bu kanalı çok sevdim. aslında biz bu kanala daltonlar olarak katılmıştık ama ben tek kaldım neyse konuya    gireyim. Ben bir kıraathane sahibiyim ve arkadaki dükkanların birinde mükemmel bir sekreter var. Bir gün ben oray... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tahmin etmiştim ama.....

Onunla üniversitede tanışmıştım, çıkma teklifimi kabul ettikten sonra beraber takılmaya başlamıştık. ben yurtta kalıyodum o ise evde. birgün sinemadan çıkmış onu evine bırakacaktım. evin önüne geldiğimizde gece geç saat oldupu için yurda dönemeyeceği... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

apartmanın terasında ilk deneyim

Merhaba ben 1,68 boylarında (erkeklerin deyişiyle bir içim su) 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim buradaki hikayeleri okuduğmda bnde bi gün yazmayı 4 gözle beklydm o gün bgnmşerkek arkadaşımla 8 aydır güzel bi birlikteliğimiz var akire olduğumu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumm

Ne diim superdii ama kocası duysa keserr...güven meselesi tabikii herkesn güvenmesi bana çok hoş bişii neyse hikayeye geçeymm.keşke taşınmasalardı.kocası bi gün yoktu ii gorüştüüm bi komşumduu he (ben 20 yaşında yakııklı bi bekarmm) bi gün gittmevler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyurucu

Selam arkadaşlar. Uzun ara verdim ama yine sizinleyim. Daha önce bahsettiğim gibi 23 yaşında 180 boyunda çok çok yakışıklı olmayan bir gencim. Bu anım diğerleri gibi değil; çünkü bu iş anlamında parayla yaşadığım bir ilişki değil sevgilimle aramda ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gecmis yillarin verdigi sikisi yaptim

Merhaba sex hikaye okurları. Ben Tolga ve boluda Oturuyorum..1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... Bende basımdan gecen bir olayı yazayım dedim. Bir kaç hafta önce ot... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

web camaraya almış

Merhaba arkadaşlar ben AKREP-m40 sizlerden gelen emailler için tşk ederken yaşadıklarımı anlattıgım ve bunların dogrulugundan şüphe    edenlere sadece samımıyım diyorum ınanmıyanlara saygı duyarım arkadaşlar gelen email llere baktıgımda ema... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşamak istedi im iki fantazim var

İşlerin yogunlu undan başımı kaşıyamıyordum ve bayada bunalmıştım. Maillerimi herzamanki gibi kontrol ediyordum. Yeni bir mail gelmişti okumaya başladım. Merhabainternette hikayelerinizi okudum ve çok be endim. sizle görüşmek isterimSevgiBende hemen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ev sahibinin böylesi...

1997yılında kıbrısta bir üniversiteye kaydımı yaptırdım.İlk önceleri yurtta kalıyordum fakat sonra yurt ortamının hiç bana göre olmadığını anladım ve bir    ev tutmaya karar verdim.Okuluma yakın, deniz manzaralı bir evim ve çok seksi bir ev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masaj ve doyasıya seks

SELAMLAR ALDATANLAR COM OKUYUCULARI DAHA ÖNCEKİ YAZILARIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.YAYINLAYAN EDİTÖR ARKADAŞLARADA TEŞEKKÜR EDERİM.BEN 32YAŞINDA 185 BOYUNDA 65 KİLO FAZLA YAKIŞIKLI OLMAYAN BİRİYİM YAŞADIĞIM BU OLAY TAMAMIYLA GERÇEKTİR.MELEK 167 B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.