Sex Hikayeleri kategorisi, otostopçu kıza tecavüz ettim hikayesini oku.

otostopçu kıza tecavüz ettim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba yarisalim.com okurları ben Burak 25 yaşındayım . Bir pazarlama şirketinde çalıştığım için işim hep yollarda geçiyor.. Şehirler ilçeler falan filan.. Bir gün yine sipariş almak üzere başka bir şehre yol almıştım. Tek başımaydım can sıkıntısı çok fenaydı ama yapacak bir şey yoktu epey bi gitmiştim ki yolda köylü olduğu belli bir bayan otostop çekiyordu ilk aşama durmayayım dedim ama zaten tektik can sıkıntımda gider bana yol arkadaşı olur dedim ve durdum ama korktum sonuçta ne olduğu belirsizdi. Neyse arabaya bindi nefes nefese kalmıştı belliydi bir şeyden kaçıyordu. Durduğum için teşekkür etti ve hızlı hızlı nefes almaya devam etti bende yola devam ettim.. Ara ara süzüyordum onu genç biriydi az bakım yapılsa çok güzel bir şey olurdu ama bu haliyle bile güzeldi.. Muhabbete nasıl gireceğimi bilemiyordum onun konuşmaya başlamasını bekledimde ses çıkmayınca ben açam konuyu dedim.. Merhaba benim adım Burak ya seninki nedir diye sordum.. Bende Kübra dedi ve sustu.. Memnun olduğumu belirttim ama o sadece kafa salladı.. Nasılsın diye sordum iyiyim dedi susmaya devam etti.. Aslında o da korkmuştu mecbur tanımadığı birinin arabasına binmişti.. Daha sıcak olayım diye bin türlü yol deniyordum yol arkadaşım vardı ama sessiz birine denk gelmiştim kötüydü:) ama birinin olduğunu bilmek bile güzeldi.. Neden soluk soluğa kalmış bir halin vardı birindenmi kaçıyorsun dedim.. Evet dedi ve yine susmaya devam etti.. Peki nedenini sormamda bir sakınca varmı acaba diye sordum .. Sakınca yok ama anlatmasam iyi olur dedi.. Bende peki dedim şuan iyi durumdaysan sorun yok dedim. Tekrar teşekkür etti yolumuza devam ettik.. Sonra nereye gideceksin var mı aklında bir yer ? Aslında aklımda bir yer yok beni bir şehir merkezine bıraksan yeterlidir.. Bende tamam dedim.. İlerde bi benzinlik vardı bişeyler atıştırmam gerekiyordu acıkmıştım.. Durdum hadi bişeyler atıştıralım dedim ben aç değilim dedi .. Bende gel bana eşlik et hem belki lavabo ihtiyacın falan vardır dedim.. İndik oturduk bi yere ben bişeyler sipariş ettim ona baktım kafasını eğmişti mahcup bir şekilde neyse aynısından bir tane daha istedim.. Yemeğimiz geldi ben başladım ama o başlamadı lütfen dedim sen yemesen bende yiyemem dedim.. Yemeye bir başladı hepsini silip süpürdü baya bi acıkmıştı.. Daha da yemek istermisin diye sordum ses çıkarmadı bi porsiyon daha sipariş ettim geldi onuda beraber yedik.. Ufak ufak ısınıyordu o da bana.. Lavaboya gittik ihtiyaçlarımızı karşıladık lavabodan çıkarken gözüm bayan tuvletine kaydı kendini düzeltiyordu çok seksi geldi bana … Yol ve yoksunluktan olsa gerek ) neyse yola devam ettik o uyudu bi benzinlik daha vardı orada da durdum bi kaç parça şey aldım marketten inmeden onu da çağırdım ama uykusu baya bi derindi uyanmadı.. Yola devam ettim tekrardan dürttüm ama uyanmadı yine aklıma ona dokunmak geldi ama uyansa bağırsa hoş olmazdı diye ilerledim.. Sessiz bir yere geldik arabayı çektim sağa tekrardan dürttüm yine uyanmadı çok bitkin görünüyordu zaten bende bunu fırsata dönüştüreyim dedim ve elimi hafiften göğüslerine dokundurdum.. Ses çıkarmadıkça daha sıkı tutmaya başladım elimi bacaklarına attım eteğini kaldırdım pürüzsüz bir vücudu vardı ve elimi ammına doğru attım çok korkuyordum uyanır diye o uyanmadıkça ben dahada cesaretleniyordum elimi kazağının altına attım göğüsleriyle aramda sadece bi sütyen vardı biraz tuttum ve sütyenide hafiften sıyırdım ne olur ne olmaz diye bıçağımıda yakınlarda tuttum kapılarda kilitliydi zaten niyeti fena bozmuştum çünkü.. Dudaklarına yapıştım hafiften gözlerini açtı ve bağırmaya ve çırpınmaya başladı bi elimle ağzını kapadım bi elimlede bıçağı doğrulttum bağırmayı bırak yoksa sana zarar veririm dedim ve şimdi elimi çekecem ve bağırmayacaksın dedim tamam dedi ve bağırsanda zaten kimse seni duyamaz burası ıssız bir yoldur dedim.. Elimi çektim ve yalvarmaya başladı lütfen yapma sen iyi birisin böyle bir şey yapacak biri değilsin.. İyiyim haklısın ama bünye kaldırmıyor beni mazur gör çok fena durumdayım yapmam lazım bir sefer bulaştım bu işe yapmamazlık etmem.. Ben bakireyim dedi bekaretimi alırsan herşeyim biter lütfen düşün biraz bunu.. Bekaretin kalır o zaman dedim ve kalkık olan yarağımı çıkardım.. Bana baktı ne yapacam dercesine.. Ağzına alırmısın diye ricada bulundum hayır kesinlikle yapmam dedi bunun üzerine artık ricadan vazgeçtim tuttum kafasını soktum ağzına yala dedim illa zorlamı yaptıracaz … Ağzına aldı saçından tuttum ve ağzında git gel yapıyordum bıçağı bıraktım bi elimlede göğüslerini sıkıyordum.. camlar filmli olduğundan dışarıdan görünmüyorduk pek yola baktım kimse görünmüyordu bıçağı aldım indim onuda indirdim arka koltuğa geçtik daha rahat olsun diye ufaktan onu soymaya başladım bende soyundum biraz öpüştük sonra göğüslerini ve kıllı ammını yalıyordum .. Kıllı olmasına rağmen çok hoşuma gitmişti.. ammına dil darbelerim değdikçe çırpınmayı kesmeye başladı ve zevk almaya başladı.. şimdi sokma vakti dedim ve dönmesini istedim geçtim arkasına dayadım yarağımı göt deliğine zorlamaya başladım acıyor falan diyince sık dişini biraz yavrum dedim ve yavaş yavaş sokmaya başladım.. Zorda olsa hafiften çığlıklar eşliğinde yarağımı kökledim ufaktan git gel yapıyorum zavallıcık acıdan kıvranıyordu ama bağırmadı gerçi pek geçen yoktu bu yoldan ama olsun .. Yarağımda bi sıcaklık hissetmiştim ama pek sallamadım git gellere devam ettim ve içine boşaldım.. yarağımı çıkarınca kanamış olduğunu gördüm.. Canı acımıştı ama zevkte alıyordu ki sonradan farkettim o da boşalmıştı.. Neyse oturduk biraz götüne biraz peçete soktum kanama dursun diye.. Üzgün olduğumu belirttim ama çok fena olmuştum dedim bişey demedi.. Son bir sefer daha yapalım yolumuza bakalım dedim.. Geçtim arkasına sokacaktım ki götüne acıyordu yapma dedi demek fazla acımıştı bende durdum.. Acıdığını belirtti ağzıma alsam olurmu dedi olur dedim verdim ağzına son defa daha boşaldım sonra giyinip yerlerimize geçtik.. Tekrardan üzgün olduğumu ve özürümü kabul etmesini istedim .. Dİyecek bir şey bulamadı yine sustu.. Az daha geçti ve içini dökmeye başladı.. Onu istemediği halde ondan kat kat yaşlı birine vereceklermiş diye kaçmış ve başına daha kötüsü geldiği için mevcut pişmanlığını dile getirdi.. Ağlıyordu içim parçalandı kendimden utandım.. Alıcı gözüyle bakınca kız güzeldi ve içim baya bi ısınmıştı ona 19 yaşındaydı fiziği on numaraydı bir makyaj yapılırsa manyak güzellikte biri olurdu.. Ona dedim peki bundan sonra ne yapacaksın var mı bir planın? Yok plan falan yapmadım bi merkezde inip yola devam edecem uygun bir yer bulana kadar işte.. Bende benimle gelmek istermisin diye sordum.. Nasıl yani diye gözümün içine baktı mutluluktan parlayan gözleriyle.. Bende gelirsin benim evde kalırsın sonrasında sana bi düzen kurarız falan… Çok güzel olur dedi.. İyi biri olduğunu biliyordum ama işte herkes dört dörtlük olmuyor … İşimi hallettim eve doğru yola çıktık baya bi konşuyorduk ara ara mola verdiğimizde ağzına veriyordum yine.. Ben bundan baya bi hoşlanmıştım ve çok temiz biriydi de .. Dedim sana bi soru soracam evet veya hayır diye cevaplayacan ve bu sorum aramızı bozmayacak hiç bir şekilde tamammı ? Tamam dedi.. Benimle evlenmek istermisin dedim.. Şey ciddimisin sen .. Evet ciddiyim sen gibi temiz iyi ve güzel bir kızı nereden bulacam ki .. Sen istermisin peki düşünmek istersen yolumuz uzun O da güldü… Bende senden hoşlanmıştım işte tecavüz ettin bana ama sonrasında yine yardım etme girişimin oldu ve şimdi ise çok büyük bir yardım teklifinde bulundun.. Evlenirim seninle sen istersen tabi.. Geldik eve anamın elini öptürmek için kaçtığını falan söyledim ve müsaaden olursa onunla evleneceğimi belirttim annem kıza baktı iyice kız tam istediği gibiydi ve sen evlenmek istersen bişey demem dedi.. Olaylar hızlıca gelişti tecavüz ettik karımıza )) artık onu götten sikmiyorum ve bekaretinide düğünden önce aldım ) Şuan çok mutlu bir beraberliğimiz var bi tanede oğlumuz var… Uzun bir hikaye idi:) yeni uzun sex hikayelerim ile karşınızda olabilirim şimdilik görüşmek dileğiyle:)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

inanılmaz seks deneyimlerinden bir tanesi

Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. sizlerle benimde daha da inanamadığım bir olayı paylaşmak istiyorum ilk önce kendimden bahsedeyim 1.95 boylarında 100 kilolu atletik bir gencim yarrağım önceden 22 cm di... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manken kıza özel ders verirken

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  |ben koray ünv.öğrencisiyim bu olay başıma geçen hafta gelid bizim sınıfta afet gibi ayrıca mankenlik yapan bi kız vardı matematik dersinde anlamadığı için beni çalıştır dedi sarışın aptallardan neyse ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım firikik verince adamlar danayamadı tabi

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.   Birol ,sizlere İzmir den yazıyorum.Eşim le fantezi konusunda hiçbir zaman anlaşamadık.Ben nasıl bir şey olduğunu hep merak etmişimdir,ancak eşim hep karşı çıkardı.Ta geçen haftaya kadar.Biraz eşimden bahse... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

at gibi komşu kızları!

Selam şu anda elleri siklerinde ve amlarında olan arkadaşlar. Benim adım Ayberk, yaşım 28. Yaklaşık 4 yıldır bu sitenin hastası ve ziyaretçisiyim. Bundan 5 sene önce, ben daha askere gitmeden evvel, aynı binamızda iki kız kardeş oturuyordu. Ama ne kı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avcı

Her akşam olduğu gibi o akşamda her zaman takıldığımız bara gittik arkadaşımla ben yeni avlar peşindeydik aradan fazla zaman geçmeden herkesin arasından kendini bariz bir şekilde belli eden bir hatun gördüm biraz kesiştikten sonra yanına gittim tanış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem bana seks bilgilerini öğretti

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  ben bursada oturuyorum bır gun dayımn nısan alısverısı ıcın annem teyzem ve ben heykele cıkacakdık ben nrmalde bole sylere gıtmem ama alıcagım seyı tek ben bılıordum o yusden bende gıddım bu arada yasım 19 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın yakın arkadaşıyla yattım

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları. size şimdiye kadar tanıdıgım en orospu kızdan yani karımın arkadaşı buketten bahsetmek istiyorum ve yaşadığımız o unutulmaz batlama dakikalarını , buketle bir gün kafamıza göre takılıryorduk öyle sıradan bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul teyzemi sikmeye doyamıyorum

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları. bende başımdan geçen tatlı anımı anlatmak isterım 24 yaşımdaydım aklımın sikimde olduğu dönem ve ben teyzeme yaz tatiline gitmiştim teyzem 30 yaşlarında dul ve yalnız yaşıyordu hem tatilimi geçirecektim hemd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi amcamdan iyi sikiyormuşum

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.   ben size melahat yengemi nasıl siktiğimi anlatacağım.Günlerden pazardı.Yengem dışardaydı. çamaşır yıkıyordu.önce evlerine girdim kimseler yoktu.sonra pencereden dışarı baktım.Yengem çamaşır yıkıyordu. Dikk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

6 yıldır dulmuş meger

adım Burak yaşım 28 boyum1.81 esmer yeşil gözlü ve sexi bir erkeğimdir. Anlatacaklarım inanın tamamen gerçektir.Bursa da yaşıyorum ve iş yerimde bursada.İş yerimde çalışan bayanlardan birinin yakın arkadaşı olan nevin isminde 6 yıldır dul olarak 10 y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.