Otobüsteki Olgun Bayanı Evinde Siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben Kaan 32 yaşındayım geçenlerde iş çıkışı başımdan geçen bi olayı sizlere anlatacağım saat 23 sıraları pazar alşamı eve gitmek için minübüs bekliyordum neyse gelen minübüse bindim zaten biner binmez bi hatun 38-40 yaşlarında hemen dikkatimi çekti hatun en arkada oturuyordu parayı verdim göz göze geldik buyrun diyerek yanındaki boş yeri gösterdi bende teşekkür ederek oturdum üstünde siyah kısa elbise vardı farkında olmadan bacaklarım ona temas etti bense baktım ses çıkarmıyor bacaklarımı iyice açtım yapıştırdım ona daha sonra elimle bacağına dokunmaya başladım fakat korkuyordumda ters tepki yapar diye baktım ses yok.Neyse yavaş yavaş okşarken topkapıya yaklaşmıştık ki. Bana şehreminine nasıl gidebilirim dedi. bense bende o tarafa gidiyorum dedim yardımcı olabilirim dedim topkapıda indik beraber taksiye bindik bende kocamustafapaşaya gidecektim yolumun üstü dedim yolda bana evime gelirmisin dedi. erotik hikayelerBende düşünmeden kabul ettim neyse evine gittik gider gitmez kapıda dudaklarıma yapıştı. Seni zampara dedi neyse uzatmayayım banyoya girdik bi güzel yarrağımı yaladı sonra ben onun amını yalamaya başladım küvetin içinde bi güzel boşaldım fakat hızımızı alamadık beraber yatağa gittik tekrardan benimkini aldı ağzına ben tekrar içine girdim ne yalan söyliyeyim bakire bir kız gibi daracıktı amı önümde domaltıp arkasını fırçalamaya başladım. Götüne tükürük attıktan sonra parmağımı sokup genişlettim biraz zorda olsa içine girdim fakat çok bağırıyordu bi elimle ağzını kapattım bense bütün sert vuruşlarla onu ve kendimi zevkin doruklarına çıkartıyordum. Çok geçmeden bütün şiddetimle götüne bütün döllerimi boşallttım. Ama parmağımıda az kalsın koparacaktı. Telefonumu verdim ve oradan ayrıldım. Artık olgun birini sikiyorum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

takside agzına boşaldim

mrb ark ben oktay siteyi takip edenler yakınbdan tanirlar hikayeme geceyim lise3 te okuyanarkadaşim banu 18 yaşında balık etli kilolu sarişin bri ara sıra gelir takiliriz ghezeriz müzik dinler egleniriz ee birazda sex hayatimiz var bunda bir hafta ön... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın istersee

Selamlar ben jigolo1977..anımsamışınızdır belkide.neyse konuya gelim.yaşım o zamanlar 21 tam toy zamanım bundan 9 yıl önce.şişhanede bir muhasebecide staj yapıyorum.şişhaneden de 69/e otobüse binip mecideyköy ordan da tekrar otobüs ve eve.her gün bu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanli bayanin otobüsün yatagindaki inlemeleri

mrb arkadaslar ben melih istanbul kartaldan 35 yasinda yalniz yasayan biriyim.ben özel bir seyahat firmasinda otobüs soförüyüm.ben bu siteyi tesadüfen gördüm yazdiklarinizi okudum ama cogu yapmacik.bende yasadigim bir animi sizinle paylasmak istedim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

30a

selamlar oncelıkle herkese sex dolu gunler dılııyorum .... hemen kendımı anlatıyım 20 yaşında 1.75 boyunda ve sıyah saçlı ve sıyah gozlu ama kazrızmatık bır erkeğım . bir çok kız arkadaşım old ve bırçok sex deneyımım oldu ama ben bole bışeyı daha onc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıradışı

Yeniden merhaba, daha önce bir fantezim yayınlandı bu ikincisi ister inanın ister inanmayın gerçekten yaşadığım bir macera, elbette hikayeleştirdim biraz ama gerçekten yaşayıp halen de unutamadığım bir olaydır. Avrupa da yasadığımı yazmıştım. İyi eğl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel bir hatun gözüme ilişti

Bir gün iş yerine gitmek için otobüse binmiştim. Genelde sabahları çok kalabalık olduğundan özelliikle kadınların arkasındaki yerimi almak için bekleyip sıkışık olan otobüslere binmeyi tercih ederim. Gene yerimi almak için .1.60 boylarında 50-55 kilo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yolculuk

Slm ben mehmet iki yil once basimdan gecen bir animi sizlerle paylasmak istiyorum. ben 1 85 boyunda uzun sacli bekar bir erkegim en samimi arkadasim bana yurt disinda bir is buldugunu soyledi gitmek istersen elimizde iki vize daha var dedi bende kabu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Yaşadığım Akıl Almaz Seks Olayı

Merhaba, Benim adım Tanju.24 Yaşındayım.Size otobüste gerçekleşmiş olan bir hikayemden söz edeceğim.Askeri ücretle çalışmaktayım.Olayın geçtiği hafta işte gece vardiyasındaydım ve sabah paydos edince otobüse bindim.Otobüs full doluydu, içerde nefes b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki hatun

İşe otobüsle gidip geliyorum genelde en arka koltuğa otururum. Birgün yine normal iş günü çıkışı otobüse bindim eve dönüyorum ilk duraktan bindiğim için otobüs pek dolu olmuyor ve arkadaki yerime oturabiliyorum otobüs ilerledikçe yerler doluyor derke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne olduysa otobüste oldu

İlk evlendiğim yıllarda, kendisi benden önce evlenen bir kız arkadaşıma, hiç orgazm olamadığımı söylediğimde, Doğum yap, doğumdan sonra mutlaka düzelirsin demişti. Derken önce oğlum Cenk, daha sonra da kızım Hülya doğdu. Ama aradan aylar, yıllar geçm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.