otobusteki azgın olgun

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
MRB MILLET BEN DAHA ONCELERDENDEN HIKAYLERİM YAZMISTIM EDİTÖR ARAKDAŞLAR TŞK BU SEFERKI BAŞIMDAN GECEN OLAY ANLATCAM AMA CASRET OLMAS OLMAYACAK OLAY TABİ SABAHA GEC KALDIM DIYE KOŞ KOŞ OTOBUS BINDIM. İSTANBUL DAKI OTOBUSLER BILIR HERKEZ SONRA ORTA SIRALAR ILERLEDIM VE BIR KADIN BANA BAKTIN GORDUM 35 YASALARINDA KAPALI AMA GUZEL DEGIL (AMA SIKILMEK ONUDA HAKKI:) DÜŞÜNNELER eklesın SONRA YAVVAŞ YAVAŞ KADIN YANI YAKLAŞYIM VE OTURYORDU BENDE BACAKLARIM DEGDIRMEYE BAŞLADIM SONRA KADIN ORDAN YASLI AMCA YER VERMEK İÇİN KALTI HEMENE ONUMDE KALCASIN BANA DEĞDIRYORDU YOK BOLE BIR SEY INSAN BAŞINA GELIYOR DEMEK.VE BEN ARTIK CESARETLENIM TOPLAYARAK KALCALARIN SIKMAYA DAHA COK DAYAMA BAŞALADIM KADIN BOSLADI HER HALİNDEN BELİYİDİ SESİ CIKMIYORDU HEMEN DURAKTA INDI BENDE İŞ BOŞ VERDIM VE PEŞINDEN INDIM CESARETIM TOPLAYIM MRB DEDIM NE VAR DEDİ NE ISTİYORSUN (SANKI OTOBUSTEKI KARI BU DEGIL SANARSIN KARILAR BOŞALINCA HEP BOLEDIR:d:d)BENDE BIRAZ KONUSMAK ISTİYORUM FILAN DEDIM YOK BEN CALIŞYORUM İŞİM VAR DEDI İŞİNIZ NEDIR PEKI DEDIM TEMIZLIKCI OLDUGUN HANIM BENI BEKLIYOR O CIKCAK GEC KALIYORUM BENI OYLAMA DEDİ SANKI BIR ACIK KAPI VARDI HEMEN PEŞINE TAKILDIM VE O GIRDI BİNAYA BENDE GIRDIM VE O ASONSORDEN CIKTI BENDE MERDIVENDEN VE GIRDI EVI GORDUM ARTIK KADIN CIKMASIN BEKLIYORDUM VE KADIN CIKTI BEN DE BEKLEDIM AN GELMİŞTI KAPI CALDIM O HANIM SANDI DIREK ACINCA BENI GORDU BIRAZ DURAKLADI VE NE ISTİYORSUN BENDEN DEDI BENDE YARIM KALDIMIZ İŞİ BITIRMEK SEN ZEVKIN ALDIN BENDE ISTIYORUM DEDIM KADIN LUTFEN FILAN DEYINCE ICER DALDIM OPUSYORDUK DIREK ODAYA GECTIK VE SEVISMEYE BAŞALADIK SOYOYORDUM AC AZ ÖNCEKI KADIN GITMIS YERINE FAHİŞE GELMİŞTİ. VE KALCALARIN YALMAYA BAŞLIYINACA BAŞINA GELCEKLERI ANALAYINICA KOCASIN BILE YAPAMADIN FILAN SOYLUYORDU BENDE DAHA COK OZAMAN ISTEDIM (SAKIN BOLE DEMEYIN KADAINLAR ERKEKLERIN DAHA HOŞUNA GIDER :d)VE SOKMAYA BAŞALDIM NASIL BAGIRYORDU BENDE DAHA COK SOKYUYORDUM VE DELI GIBI BOŞALDIM VE KONUSMAYA BAŞALDIK SONRA KOCASIN SEVMEDIN COCUKLAR ICIN DURDUN ANLATIYORDU PATRON BENI ARAYINCA AKLIM BAŞIMA GELDI NERDESIN DIYORDU UYUYA KALMIŞ DEDIM AMA TABI YEMEDI KIZDI FILAN AMA DEYER SONRA BIRDA GİTMEDİM HERSEY TADI BIRAKCAKSIN böle guzel anlar yaşamak ısteyenler bayanlar yarsın
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arabada kur yapmak

|ben 23 yaşında bir gencim benim başıma böylesi ilk defa geliyor.taksimden sultanahmet otobüsüne bindim ardımdan iki kız geldi kardeş olduklarını muhabbet sırasında öğrendim. kapalıçarşıyı arıyorlarmış. bende büyük bir zevkle onları götürebileceğimis... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel karısını sabaha kadar sıktım

Selam ben can bundan once 2 hıkayem daha yayınlandı sıtede birisi kacası istedi başlıgı yayınlanan bırsıde arkadasım ben kocası karısını sıktık baslıklarıyla ciftlerle olmak benım en buyuk zevkım yayınlanan hıkayelerden sonra onlarca kısı msn mı ekle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yatakta kızla

Herkese merhabaUzun zamandır bu sitedeki hikayeleri takip ederim. Daha önce ben de bu siteye yaşadığım bir olayı yazmıştım ve ilgi görmüştü. Birkaç mail aldım ama devamı gelmedi. Çünkü çok samimi olmadıklarını gördüm. Neyse hikayeme geleyim; Yaşadığı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kürt kızıyla

Merhabalar,ismim Nejat.26 yaşındayım ve İzmir’de oturuyorum.Size anlatacağım olay bundan 2 sene önce başımdan geçti.Üniversite’yi bitirmiş ve bankacı olarak ünlü bir bankanın Diyarbakır’da ki şubesine müdür olarak atandım.Genç ve tecrübesizken büyük ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste delirdim

|merhaba ahikaye okurları ben bundan 1 hafta önce başımdan geçen olayı anlatıcam... Ben 23 yaşında 1 senelik evliyim. Akşam işten çıkmış eve gitmek için minibüs bekliyordum aslında aklımda hiç öyle bir şey yoktu ta ki o ana kadar... Minibüse bindiğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lale daracıktı

mrb ben marmaris içmelerde ikamet eden genç bir bayım.sizebaşımdangeçen o unutulmaz anlardan birini anlatıcam.aynı işyerinde çalıştığımbir bayan vardı. onun yaşı 27 benim ise 25idi işyerinde bana askıntı olduğunu her hali ile bana belli etmeyeçalışıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dileği şirkette becrdim

İş yerimizde işler çok birikmişti işyerinde fazla mesaiye kalıyorduk işlerin yoğun olduğu bir günün akşamında bilgisayarımın başında oturmuş porno film siteleri gezerken yine iş arkadaşım Busede masasında oturmuş ertesi yarın neler yapacağımızı işler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüsteki olgun kadın

Bugün okula giderken dolmuşa bindim sabah saat 8 gibi bindiğimde yer yoktu oturcak sonra bi kadın bindi dizin hemen üstünde bi elbisesi vardı ama yaşına göre bacakları çok güzeldi sonra dolmuuşun en arka tarafı koltuksuz oluyo oraya geçtik minik bişe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

varmı bö yle lİ selİ ????

OTOBÜ STEKİ MASUM Lİ SELİ OTOBÜ STEKİ MASUM Lİ SELİ Yağ murlu bir havada avcı lardan bahç e ş ehire giderken arabamı n esenyurt yolunda bozulması yla baş ladı her ş ey. Flaş &o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste türbanlı kızı siktim

merhaba, size istanbuldaki ilk maceramı anlatacağım. avrupa yakasında oturuyorum. 24 yaşımda istanbula geldim, anadolu yakasında haldun alagaş diye bir spor salonu varmış, basketbol maçına gideceğiz. bize bir tarif verdiler. üsküdar/ümraniye halk oto... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.