otobüste beni dayım sikmiş çok şaşırdım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben Aydından Fatma.Babam yüzden orta okuldan sonraokumadım.Bu yüzden cahil sayılırım galiba birazda safım.Şu anda 19 yaşındayım.Olay geçen sene oldu. Ben para kazanmak için temizlik işleri yapıyorumyapmak Durağa giderken sürekli kıçım kaşınıyodu.Temizlik yapacağım eve vardığımda evin hanımı evde tek başınaydı. Temizlik işlerini hallettim evin hanımıyla konuşurken bu konuyu ona açtım.Günlerdir anüsüm kaşınıyo bugün gelirken yine çok kaşındı dedim. Bana basur olmuşsundur. Al şu kremi sür içine doğru bolca dedi ve kremi uzattı.Banyoya gittim üzerinden hafifçe kremledim.Sonra eve dönmek için çıktım. Tam mesai çıkışıydı durak çok kalabaydı ve otobüs çok sıkışıktı. Arkalara doğru geçtim.Derken kıçım yine kaşınmaya başladı ve ben kaşımaya başladım. Bir süre sonra elimi çektim ama sonrasında arkamda bir el hissetim.Dönüp bakmaya çok utandım.Bana çokmu kaşınıyor güzelim diye kulapıma seslendi. Bende arkama dönmeden cevapladım evet acayip kaşınıyor. Adam bana basurdur kesin ve ben çaresini biliyorum dedi. İstersen yardımcı oluyum dedi. Bende tamam ama nasıl olacak dedim. O bana sen rahat ol ben hallederim dedi. Eteğimi yukarı kaldırdı hafiçe, elini eteğimden içeri soktu.İlaçıı olduğu için içimde don yoktu. Bana krem mi sürdün dedi evet dedim. Ohh iyi olmuş dedi. Birden elimi tutup arkama uzattı sonradan anladım sikini çıkarıp elime vermiş. İnce fakat uzun bir sik elimdeydi.Bana şimdi bunu arkana sokucam zaten kremlemişsin çok rahat girer dedi, ben ne yapacağını anlamamıştım bile. Önce bi parmağını götüme soktu. Kaşıntıya gerçekten iyi gelmişti. Sonra beni hafifçe eğdi.Otobüsün en arka köşesinde olduğumuz için kimsenin görmesine imkan yoktu. Sonra sikini kıçıma dayadı ve yavaş yavaş soktu Adam arkamda bana girip çıkıyordu ve cidden kaşıntıyı azaltıyor ama birazda acıyordu.5 dakika sonra içimde bir ılıklık hisettim. Sonrasında eteğimi düzeltti ve bana arada bir götüne bişeyler sok rahatlatır dedi. Sonra arkama döndüğümde inmişti. Bende ineceğim durağa gelmiştim. Ama olan olaylara inanamıyor hatta anlayamıyordum. Otobüsten inerken götümden yere adamın dölleri akıyordu.Eve vardığımda çaresinin cidden bu olduğunu anladım.Kaşıntı tamamen geçmişti.1 hafta sonra temizliğe bu sefer yengeme gitmiştim.Sonrasında işimi bitirdim dönmek için evden çıkacakken dayım geldi. Size geleceğim babanla konuşmam gereken bir konu var dedi.İyi dedim.Birlikte çıktık. Otobüsteyken dayımda arkamdaydı eğilip kulağıma geçen günkü ilacım iyi geldi mi dedi bana . Nasıl yani nası olur senmiydin dayı nasıl yaptın sen bunu bana, sen benim dayımsın dedim. Evet ama yengene annen söylemiş, yengeni konuşurken duydum bende sonra seni kıçını kaşırken görünce yardım edeyim bari dedim dedi. Arkamda konuşurken götümü elliyor, sikini götüme dayıyırdu.Ben yapma dayımsın sen hem artık kaşınmıyor dedim.Bana sürekli yapmazsan bu tekrarlar dedi.Utanıyordum ancak kaşıntının tekrar başlamasından korkuyordum hemde götümü sikmesi hoşumada gitmişti. Ama bu sefer burada olmaz otobüs çok tenha dedi. Bizim eve gittik kimse yoktu evde dayım bana babanlar ne zaman gelir dedi bende 2 saate anca gelirler dedim. Dayım hemen dudaklarıma yapıştı , o beni öpüyordu ama ben bilmiyordum hiç öpüşmeyi. Sonra üstümdekileri çıkarıp memelerimi öptü yaladı, oh tatlım sende de ne mal varmış, seni bundan sonra her yerde sikerim ben dedi. Sonra eteğimi ve donumu indirdi. Yanında kremde getirmiş önce götümü yaladı amımı yaladı. Amımı yalayınca ben bi tuhaf oldum ve kasılmalar başladı bende ve birden ayaklarımın bağı çözüldü. DAyım beni tuttu ve vay tatlım nasılda sert boşaldın öyle dedi. Ben boşalmak ne ki dedim. Öğreteceğim sana, herşeyi öğreteceğim dedi. Sonra götüme krem sürdü ve sikini arkama dayadı, sanki bu sefer siki daha kalındı. Daha çok azmıştı sanki dayım. Götüme girdi ve pompalamaya başladı. Bana yavrum sende bu göt varken istediğin herşeyi elde edersin dedi. Birkaç dakika beni sikti, memelerimi ve amımı parmakladı. Ve inleyerek böğürerek götümün içine bütün dölünü boşalttı. Sonra bana bunu kimseye söyleme dedi ve bana normalde temizlikten aldığımın paranın neredeyse 3 katı para verdi. Bana sen kimseye söyleme beni mutlu et. Ben sana istediğin kıyafetleri alırım, İstediğin kadar para veririm dedi. Sonra babamlar gelmeden üstünü giydi ve çıktı gitti. O günden sonra dayımın orospusu oldum ama sadece götümü sikiyor. Ben de sikişmeyi iyice öğrendim. Artık ağzıma da alabiliyorum dayımın sikini. Bana, sana salak bi koca bulayımda artık amınıda sikiyim diyor. Dayımın beni sikmeside hem hoşuma gidiyor hemde bana para veriyor.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız kardeşimin amı

Selam ben gabri. size kızkardeşimle yaşadığım ilişkiyi anlatıcam.ben 1,75 boyunda ve 21 yaşındayım. kızkardeşim ise 17 yaşında ve lisede okumakta. adı da esra. ama onun güzel götü ve sivri uçlu memeleri beni deli ediyor. bir gün evimizin salonunda po... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eniştem sikişirken daha çekici.

14 yaşındaydım okullar kapanmış yaz tatili başlamıştı.e tabi tatile gidecektik ben babam kardeşim gidiyorduk normalde ama babam bombayı patlattı ve halam kocasınında bizinle geleceğini söyledi.arabaya bindik 12 saatlik yolun sonunda Muğla / Bodruma v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamla sikiş hikayem

merhaba benim hikayem tamamen gerçektir uzaktan akrabam olan ve kendisine hala dediğim bi insanla yaşadım 34 yaşında 170 boyundayım aşırı seks düşünen ve hayallerimi süsleyen kadın la yaşadığım gerçekleri sizlerle paylaşmak istedimismi suzan diyelim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ayşe ablam

meraba ben efe 16 yaşındayım milli oluşumu anlatıcam ,kuzenim ayşe ablalar bize gelmişti , tam olarak kuzenim değildi biraz uzaktan kuzenim gibi bişey neyse. ayşe ablam lise sona geçen 1.75 - 1.80 boyu arasında siyah saçlı gayet güzel bir kızdı.bize ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim çok yakışıklıydı

BEN ŞUAN 22 YAŞINDAYIN.SİZE ANLATACAĞIM OLAY BEN 20 YAŞINDA İKEN GERÇEKLEŞTİ.ABİM BENDEN 2 YAŞ BÜYÜK,UZUN BOYLU VE HER KIZIN YATMAK İSTEYECEĞİ BİR TİPTEDİR.ABİMİN KENDİNE AİT BİR EVİ VAR BENDE ARA SIRA ONU ZİYARET EDER VE HAL HATIRINI SORARDIM.ONUNLA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamla aynı yatakta yatardık

Merhabalar. Adım Şebnem 18 yaşındayım. Annemle babam ben 5 yaşındayken ayrıldılar. Uzun süren davalardan sonra mahkeme abimi anneme, beni de babamın yanına verdi. Babamla beraber yaşamaya başladık. Aradan yıllar geçti. Aynı yatakta yatıyorduk. Bana s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem benim

Herkese merhaba Anlatacigim olay yengemle ilgili Ben daha 12yasindayken yengem ailemize katildi tabi o zamanlarda sexe pek ilgim yoktu dergilerle falan zamanimiz geciyordu .Ama ne zaman yasim ilerledi sex arzularim da gelisti cok utangac bir gençtum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Annemin şişman arkadaşı

Merhaba ben can 15 yaşındayım ankarada oturuyoruz. Mayıs aylarıydı evde oturuyordum kapı çaldı açtım baktım dilek teyze annemi sordu yok dedim oda ne zaman gelir dedi ben bekle içerde gelir dedim oturduk konuştuk falan sırtının çok ağrıdığını masaj y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızım hamile 6

|Birbirimize sarılarak yattık. Sırtını bana döndü bende yaklaşıp belinden kavradım. 7 aylık karnını sardım sarmaladım. Kendini iyice bana yaslayıp kedi gibi mırıldandı. Ellerimin altındaki karnından torunumun hareketlerini hissediyordum. Hiç durmadan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın leyla

Leyla abisini masturbasyon yaparken görmüştü. Abisi bir elinde bir porno dergisi tutarken diğer eliyle 18 yaşındaki birine göre oldukça büyük olan aletini ritmik bir şekilde aşağı yukarı sıvazlıyordu. Leyla’nın titremeye başlayan genç amcığında hafif... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.